Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyselytunti 2.5.-24

Vierailija
02.05.2024 |

Keskustelu alle.

Vähemmän yllättäen aselakien käsittelyllä keskustelu alkoi.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpokin on ilmestynyt ties mistä vapun vietosta paikalle.

Vierailija
2/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas naiskansanedustajilla taas päällä ihmeellisiä vaateviritelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää asiaa nyt tietysti puhutaan aseista, mutta oma kiinnostukseni on lähinnä sosiaalipolitiikassa.

Vierailija
4/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule aselakeihin muutoksia persujen ja kokoomuksen hallituskaudella...

Vankilapaikkoja lisää,  rautaa rajalle, poliisille ja armeijalle lisää rahaa  jne. kuka meidät pelastaa oikeistolaiselta "demokratialta"...

Vierailija
5/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jankataan yhtä ja samaa

Vierailija
6/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat nuo sisäministerin mainitsevat "biomeriikkahankkeet", jotka hän mainitsi? Liittynevät jotenkin rikollisuuden ehkäisyyn?

Vierailija
7/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti noita kansanedustajien vaatteita taas tuolla. Tuonne tarvitaan selkeät samanlaiset työvaatteet kaikille kansanedustajille, siis ihan tyyliä miehillä hillitty puku ja naisilla valkoinen tai musta kauluspaita ja mustat housut.

Vierailija
8/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornanen on myös poliiisi, olisikohan syytä perata tuostakin laitoksesta "tappajavartijat" pois ennen kuin ihmisiä kuolee..

Vierailija
9/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri liian pienessä ja huonosti istuvassa puvussaan näköään taas yllättyi.

Vierailija
10/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuota Vornasen asehommaa ei pitäisi käsitellä kyselytunnilla muuta kuin yleisellä tasolla. Siis olen itse vasemmistolainen, mutta ehkä se ei ole kyselytunnin asia. Tietysti helppo maali, mutta ehkä kuitenkin hyödytöntä koska ei kai sille mitään voi jos joku skitsahtaa kännissä. Yleisellä tasolla on ok puhua aseista ja niiden rajoituksista, mutta hieman halpamaiselle tuntuu kuitenkin jos tuota nyt käytetään liian paljon vipuvartena.

Vierailija
11/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleva korruptioLapanen leikkii Jämäkkää, mutta kun ei, niin ei.

Vierailija
12/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta päätellen useampikin demari on suorastaan innoissaan Vornasen sekoilusta.

Vierailija
13/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuota Vornasen asehommaa ei pitäisi käsitellä kyselytunnilla muuta kuin yleisellä tasolla. Siis olen itse vasemmistolainen, mutta ehkä se ei ole kyselytunnin asia. Tietysti helppo maali, mutta ehkä kuitenkin hyödytöntä koska ei kai sille mitään voi jos joku skitsahtaa kännissä. Yleisellä tasolla on ok puhua aseista ja niiden rajoituksista, mutta hieman halpamaiselle tuntuu kuitenkin jos tuota nyt käytetään liian paljon vipuvartena. Sinä et ole vasemmistolaista nähnytkään, kuin ehkä mersedeksesi tähtäimen takaa.

Vierailija
14/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuota Vornasen asehommaa ei pitäisi käsitellä kyselytunnilla muuta kuin yleisellä tasolla. Siis olen itse vasemmistolainen, mutta ehkä se ei ole kyselytunnin asia. Tietysti helppo maali, mutta ehkä kuitenkin hyödytöntä koska ei kai sille mitään voi jos joku skitsahtaa kännissä. Yleisellä tasolla on ok puhua aseista ja niiden rajoituksista, mutta hieman halpamaiselle tuntuu kuitenkin jos tuota nyt käytetään liian paljon vipuvartena.

Joo, tässä kannattaisi pitää tietty raja kuitenkin eikä iskeä vyön alle. Tiedän että persut tekee sitä itse ja teki Marinin kohun aikaan, mutta silti.

Vierailija
15/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, Jussi antoi Merelle tilaisuuden loistaa kun Mari puhui ympäripyöreitä. Ei nyt mennyt ihan protokollan mukaan.

Vierailija
16/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis sohaisi ampiaispesää.. Ukraina ja järjestäytynyt rikollisuus mainittu samassa lauseessa.

Vierailija
17/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että poliisi-Rantasesta on tullut ministeri-Rantanen kun tuntuu vähättelevän asioita. 

Vierailija
18/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tässä kannattaisi pitää tietty raja kuitenkin eikä iskeä vyön alle. Tiedän että persut tekee sitä itse ja teki Marinin kohun aikaan, mutta silti.

Päinvastoin. Kukaan ei Suomessa tarvitse käsiaseita. Eikä niitä pidä sailyttää kotona. Voi harrastaa ilma-ammuntaa, laserammuntaa, kuulaluoteja, uutta tekniikkaa. Eli ihan helv#isti pitää kiristää aselakeja ja lupia. Lex Vornanen.

Vierailija
19/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri vittuili taas opposition kansanedustajalle.

Vierailija
20/70 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo se jaksaa jauhaa paskaa hyvinvointiyhteiskunnasta.