Olen pannut eksäni kanssa aina silloin tällöin vaikka eksä on varattu. Kertoisinko eksän avokille?
Meillä on eksän kanssa yhteinen lapsikin. Eksä on välillä käyny mun luona, ollut yötäkin. Viime kerrasta on varmaan semmoiset puolitoista kuukautaa, sitä ennen varmaan kerran kuussa-parissa ollaan pantu vuoden ajan.
Nyt oon jotenkin niin tympiintyny itteeni ja kokenu jonkilaisen valaistumisen, että en haluis pitää tätä enää itelläni.
Kertoisinko millanen limanuljaska tuo mies on? Jos laittaisin tekstiviestin sille eksän avokille? Enkä varmaan oo ees ainut, kenen kanssa se on paneskellu...
Kommentit (34)
ne miehet kyllä syöttää ihan soopaa noista vaikeuksista uudessa suhteessa. Meilläkin mies puhunu exällensä ihan kaikkea paskaa. Kait jotain sympatioita hakenu.
jotain vaikeuksia ilmiselvästi on, jos pitää eksälle mennä puhumaan uusista suhteistaan?
ap
Mitä se teidän yhteinen lapsikin ajattelee/kokee kun isi tulee käymään kerran kuussa yökylässä. Silloin on tärkeintä että isi pääsee panemaan äitiä ja lapsi jää vaille huomiota.
Ne kerrat kun lapsi on isänsä mun luona nähnyt, niin se on ollut korrekti kahvittelutilaisuus.
ap
jotain vaikeuksia ilmiselvästi on, jos pitää eksälle mennä puhumaan uusista suhteistaan? ap
P....a se sulta halus ja sen takia sulle on puhunu mitä sylki suuhun tuo. Jotkut miehet eivät vaan osaa olla ilman muita ylimääräisiä suhteita.
jotain vaikeuksia ilmiselvästi on, jos pitää eksälle mennä puhumaan uusista suhteistaan? ap
P....a se sulta halus ja sen takia sulle on puhunu mitä sylki suuhun tuo. Jotkut miehet eivät vaan osaa olla ilman muita ylimääräisiä suhteita.
eli vaikeuksia on, jos pitää päästä panemaan muitten kanssa. Vaikeuksia siellä miehen päässä sekä siten siinä miehen nykyisessä suhteessa.
eli vaikeuksia on, jos pitää päästä panemaan muitten kanssa. Vaikeuksia siellä miehen päässä sekä siten siinä miehen nykyisessä suhteessa.
Nimenomaan jotain vikaa siellä miehen päässä. Noi on sellaisia kroonisia pettäjiä joille mikään suhde ei ole niin hyvä ettei pettäisi.
yksi paskan maku se mulle on, mitä sä teet.
ne miehet kyllä syöttää ihan soopaa noista vaikeuksista uudessa suhteessa. Meilläkin mies puhunu exällensä ihan kaikkea paskaa. Kait jotain sympatioita hakenu.
Mutta siinä ei ole valheen häivää, kun uudelle selitetään, miten kamalaa se oli se elämä sen exän kanssa, eiks niin?
Miksi te naiset alatte hengata tuollaisten lapamatojen kanssa? Mies jolla on kamala tarve haukkua entisiä puolisoitaan... niin, mitenhän mahtavat teistä puhua ympäriinsä? Ihan turha kuvitella että rakastavan ylistävästi.
Mutta siinä ei ole valheen häivää, kun uudelle selitetään, miten kamalaa se oli se elämä sen exän kanssa, eiks niin? Miksi te naiset alatte hengata tuollaisten lapamatojen kanssa? Mies jolla on kamala tarve haukkua entisiä puolisoitaan... niin, mitenhän mahtavat teistä puhua ympäriinsä? Ihan turha kuvitella että rakastavan ylistävästi.
Eipä ole pahemmin mulle edellisestä suhteestansa puhunut joten en voi tohon mitään sanoa. Tiedän kyllä eron syyt ja ne ovat ihan tiukitavallisia.
teillä on yhteinen lapsi jonka takia olette yhteydessä pakostakin, joten kaikille osapuolille järkevää olisi, että annat asian olla ja lakkaat panemasta exääsi. Kyllä se nykyinen varmaan jossain vaiheessa tajuaa miten idiootti mies sillä on ja älyää lähteä kävelemään suhteesta. Jos ei niin eipä se ole sinun ongelma. Elä sinä vain omaa elämääsi.
Itse olet ollut helppo ja hölmö, miksi kostat miehelle joka ei varmaan opi vaikka kuinka yrittäis opettaa. Teidän pitää olla tekemisisssä jatkossakin, eli oarasta olis lopettaa paneskelu ja yrittää suhtautua toiseen viileän asiallisesti.
Lapsellekin on erittäin ristiriitaista, jos isi on välillä äidin luona yötä, mutta silti sillä on tyttöystävä?!!!!!!!
Taas yksi vuoden äiti. Voi hitto minkälaiset saa lisääntyä ja antaa lapsilleen moraaliopetusta.
eksä on (kaikista panokerroista huolimatta) huutanut, että vihaa mua kaikista eniten maailmassa ja toivoo ettei ois mua koskaan tavannutkaan.
Toisaalta, eksällä ja sen avokilla menee välillä tosi huonosti, tai siis eksää ahdistaa kuulemma se nainen. Miks mä helpottaisin tilannetta aiheuttamalla eron? Rypeköön ahdistuksessaan, se on sille ihan oikein.
ap