Mä en vaan ymmärrä noita BB-talon suutelsessioita
Jos mä vedän viinaa, en todellakaan suutele kavereideni kanssa tms.
Kommentit (7)
mutta suudellut olen viimeksi vuonna 1992. Tästä voi päätellä, ettei alkoholi vaikuta kaikkiin samalla tavalla. Olipas muuten ennennäkemättömän terävä havainto. :)
on just sellainen, että kun se juo, se alkaa suutelemaan kavereita. Nimenomaan naispuolisia kavereita (ystäväni on myös nainen). Hokee aina kuinka hän on hetero eikä hän koskaan voisi olla naisen kanssa, mutta tykkää naisten suutelemisesta. Mä oon vähän ollu leikissä mukana, mutta joskus ärsyttää, varsinkin jos itse en yhtä päihtynyt ole.
Talossa on aika vaikea saada muilta naisilta läheisyyttä, siis miesten. Ainoa yököttävä naisten välinen suutelu oli Tean ja Jonna I:n kanssa. BB-Marika oli eri juttu, koska se osaa suudella. Talossa on pikemminkin naisia, jotka yrittävä päästä naimaan miesten kanssa, tosin heitä on vain 4 tällä hetkellä ja kaikki ovat kiinnostuneet vain yhdestä miehestä. Tuleeko kissatappelua?
ollessaan teinejä. Kai se oli jotain kokeilunhalua tai halua herättää huomiota.
En tajunnut sitä silloin, enkä tajua bb:n julkipanoja enkä sekasuuteluita.
olevansa seksuaalisesti avoin, ja yrittää kerätä huomiota pikkaisen paheksuttavilla asioilla. Miehiä on niin vähän, että naiset joutuvat tuomaan itseään esiin ja "kilpailemaan" miesten suosiosta.
Ei missään nuolla tolleen normaalisti, että kaikki imuttaa kaikkien kanssa.
Johanna ja Katarina ovat vähiten imuutelleet ketään. Teijaa ei voi edes laskea mukaan. Kaikki neljä nuorta loppujen lopuksi kilpailevat ainaosta yhdestä miehestä, ei ole kyse siis miehistä. Ja nimet olivat, arvauksia kiitos? Kaksi teinityttöä ovat vain tietyn asian perässä.
pohdin eilen katsoessani BB.tä, että noinko käyttäydytään nykyisin, miehet miehiä ja naiset naisia. Vai onko nuo kaikki poikkeavia?