Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman sokerikuorrutusta: mikä on tämän illan kohokohtasi?

Vierailija
29.09.2012 |

Minulla varmaan se, että saan lapset sänkyyn, mies tulee töistä, istumme saunassa ja saunaoluiden myötä tulee lämmin ja puhelias olo. Kuuntelemme musiikkia ja juttelemme. kYnttilöitä laitan pöytään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten juon vain iltakahvit ilman lisukkeita.

Vierailija
2/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla varmaan se, että saan lapset sänkyyn, mies tulee töistä, istumme saunassa ja saunaoluiden myötä tulee lämmin ja puhelias olo. Kuuntelemme musiikkia ja juttelemme. kYnttilöitä laitan pöytään.

Meillä on ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ruokaa, viiniä, englantilaisia sarjoja telkasta,kynttilänvaloa...ei ole pakko tehdä mitään...saa vaan olla!

Perhe pyörii ympärillä...mies ja lapset.

Vierailija
4/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tosi onnistuneen lasagnen ja syön sitä. Juomana rasvatonta maitoa. Tästä tie onkin vain alaspäin, lauantai-ilta yksin kotona sinkkuna :(

Vierailija
5/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä ollut tänäänkin; lepo on luksusta.

Vierailija
6/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti ryyppäämään kaveriensa kanssa ja jää sinne yöksi. Lapset katsovat aiemmin päivällä telkkarista tullutta leffaa, ja mä saan olla kerrankin ihan yksin. Tämä on harvinaista herkkua!

Olen makkarissa raikkaiden lakanoiden välissä, pelailen nettipelejä, roikun keskustelupalstoilla ja katson puolella silmällä Yes, Prime Ministeriä dvd:ltä. Yöpöydällä on ihana kylmä olut.

Vierailija
7/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison paketin keksejä ja levyn suklaata, ihan voittajaolo kunnes menin oksentamaan. Blah. Nyt vedän kalsarikännit ja angstaan.

Vierailija
8/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankaan ei tarvitse lähteä töihin. Mies leikkii pienemmän lapsen kanssa, isompi lapsi on kavereiden kanssa pihalla.

Mihinkään ei ole kiire.

Vierailija
9/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuu tääkin paska päivä

Vierailija
10/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien poikamiestytön boksilta.

Vierailija
11/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus yökylässä, esikoinen kummilla kylässä ja keskimmäinen puuhaa isänsä kanssa.

Vierailija
12/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nyt (taas) illan kotona lasten kanssa. Paras hetki on se, kun klo 21 alkaa leffa (Narnia)jonka lupasin lastenkin saavan katsoa, rouskutetaan sipsejä ja mulla on pari SOL:ia jääkaapissa, nam :) Takkaan laitan vielä tulet.

Vierailija
13/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voin vaikka lukea kirjaa tai katsella telkkaria, jos jaksan.

Vierailija
14/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan tunnelmallista. Kun lapset menee nukkumaan ja saan imetettyä vauvan yöunille, käyn tupakalla ja juon siiderin. Rauhassa. Kukaan ei tarvi mua. IHANAA!!!

Vierailija
15/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna äsken ja kohta kotitekoiset hampurilaiset :) Ystävää odottelen kylään :)

Vierailija
16/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nousen imuroimaan pikaisesti. Kohokohta tulee toivottavasti sen jälkeen, kun ei eteisen hiekat enää häiritse.:) Takkaan tulet, kynttilöitä palamaan, lasit viiniä, joku leffa (jos jaksamme). Ei mitään sokerikuorrutusta, mutta tosi kivaa.:)

Vierailija
17/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi väsynyt (meillä on ollut vatsatautia), ja haaveilen siitä että laitan ensin lapset nukkumaan ja jään itsekin samalla reissulla unten maille. Muuten illan piristys on ollut se, että kuopus on alkanut viime päivinä puhumaan, ja sanonut tänään ekat kahden sanan lauseensa, joista olen ymmärtänyt molemmat sanat. Jokaisen ymmärretyn lauseen jälkeen hän on esittänyt riehakkaat tepustelutanssit yleisön hurratessa. :)

Vierailija
18/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli tänään hoidossa pari tuntia mummolassa, joten sain opiskelutua ja siivoiltua. Sängyssä on puhtaat petivaatteet ja asunto aika siisti. Olen aikaansaanut asioita, joten olo tyytyväinen. Kun mies tulee, laitamme lapsen nukkumaan ja menemme saunaan. Sitten katsellaan telkkaria. Voisin ehkä vielä leipaista kauralastuja iltapalaksi.

Vierailija
19/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lapset tuli ulkoa, keittelen nille puuroa. Käyvät suihkussa ja menevät sitten huoneisiinsa katteleen piirrettyjä ja nukkumaan.

Mä teen lämpimiä voileipiä mulle ja miehelle, avaan punaviinipullon, sytytän pari kynttilää ja kömmitään sohvalle kattoon leffaa. Ihanaa.

Vierailija
20/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten se, että saan viedyksi vintille kesäkengät ja -vaatteet ja parvekkeen maton, jotka ovat viikkokausia odottaneet eteisessä. Olen ollut pitkään flunssassa, joten rästiin jäänyttä tekemistä on paljon.

Eli luultavasti kohokohta on se, kun pääsee nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi