Mt-ongelma- sekä huumeriippuvuustausta. Haluatko kysyä jotain?
Mulla siis taustalla mt-ongelmia sekä päihteiden väärinkäyttöä. Nykyään uskovainen yhden lapsen äiti. Haluatko kysyä multa jotain?
Kommentit (41)
Mielestäni olet mennyt ojasta allikkoon
Miksi et kykene luottamaan itseesi, omaan järkeesi ja kykyihisi? Miksi tarvitset aina jonkun kainalosauvan?
Viittaatko uskoontuloon? Jos, niin löysin luottamuksen Jeesuksesta enkä sitä olisi itsestäni voinut löytääkään ilman Häntä.
Miksi et kykene luottamaan itseesi, omaan järkeesi ja kykyihisi? Miksi tarvitset aina jonkun kainalosauvan?
et taida tietää narkkaamisesta mitään...
ensinäkin,eiköhän ap;n nykyinen elämä ole yhteiskunnalle paljon halvempi ja parempi elämä!
puhumattakaan ap;n elämästä!
mutta taidat ollakkin näitä suu vaahdossa posmottavia ateisteja..
Viittaatko uskoontuloon? Jos, niin löysin luottamuksen Jeesuksesta enkä sitä olisi itsestäni voinut löytääkään ilman Häntä.
No, ole sitten riippuvaiinen aina jostain kun olet sen tien valinnut.
ensinäkin,eiköhän ap;n nykyinen elämä ole yhteiskunnalle paljon halvempi ja parempi elämä!
mutta taidat ollakkin näitä suu vaahdossa posmottavia ateisteja..
Yhteiskunnalle varmaan on, itse pidän sitä vain toisenlaisena riippuvuutena. Sallittakoon minulle mielipiteeni, vai?
millaista elämää elät nyt?
Tavallista yksinhuoltajan arkea. Eheytyminen on vielä kesken osittain, joten siinä olen ehkä erilainen kuin muut. Ulosottovelat ovat häiritsevin seuraus menneisyydestäni.
No, ole sitten riippuvaiinen aina jostain kun olet sen tien valinnut.
Jeesus on vapauttanut mut riippuvuuksistani.
mutta taidat ollakkin näitä suu vaahdossa posmottavia ateisteja..Yhteiskunnalle varmaan on, itse pidän sitä vain toisenlaisena riippuvuutena. Sallittakoon minulle mielipiteeni, vai?
sen kun pidät mielipiteesi,mutta pitääkö halveksia toisen uskoa? sitä puhutaan myös suvaitsevaisuutena.
kaikkea hyvää sulle ap!
kaikkea hyvää sulle ap!Kiitos ja samoin sulle :)
Minun näkemykseni mukaan olet riippuvainen sitä Jeesuksestasi
Niin ymmärsin sinun tarkoittavan. Mielestäni taas asia on noin kuin sanoin :)
Entä käytätkö alkoholiakaan nykyään?
miten pitkään olet ollut kuivilla?
Entä käytätkö alkoholiakaan nykyään?
Kovemmista aineista 4 vuotta, alkoholin suurkulutuksesta 3 vuotta, kannabiksesta kaksi vuotta. Alkoholia juon harvemmin kuin kuukausittain.
Vinkki: Kun kopioit tekstinpätkän, niin laita se tuonne i-merkkien väliin eikä niitä ennen. Sitten se näkyy lainattuna.
Tai onko ylipäänsä tällä hetkellä mitään?
Onko sulla teoriaa mistä mielenterveysongelmat johtuvat/johtuivat? Noin niin kuin alkujaan.
Vinkki: Kun kopioit tekstinpätkän, niin laita se tuonne i-merkkien väliin eikä niitä ennen. Sitten se näkyy lainattuna.
Ok, kiitos :)
mitä mielenterveysongelmaa sulla on? Tai onko ylipäänsä tällä hetkellä mitään?
Onko sulla teoriaa mistä mielenterveysongelmat johtuvat/johtuivat? Noin niin kuin alkujaan.
Diagnoosina on kaksisuuntainen mielialahäiriö, 2-tyyppi. Ollut myös tunne-elämältä epävakaa persoonallisuushäiriö, mutta se diagnoosi on poistettu. Sairaus on ollut remissiossa (oireettomana) 4 vuotta eli käytännössä ei mitään tällä hetkellä.
Sekä geneettinen taipumus että traumaattiset kokemukset lapsuudessa sekä nuoruudessa ovat mt-ongelmieni taustalla.
Mikä siis on toiminut sysäyksenä aineiden jättämiselle ja mikä toisaalta auttanut eniten mielenterveysongelmissa? Onko sulla lääkitystä?
mikä on auttanut sua parhaiten? Mikä siis on toiminut sysäyksenä aineiden jättämiselle ja mikä toisaalta auttanut eniten mielenterveysongelmissa? Onko sulla lääkitystä?
Jeesuksen tulo elämääni :) Lapsen saaminen sekä sitä aiemmin tapahtunut keskenmeno motivoivat aineidenkäytön lopettamiseen. Mt-ongelmiin paras apu oli läheisten tuki, pitkä psykoterapia sekä vaikeimpaan masennuskauteen oikea lääkitys.
Nykyään en tarvitse lääkitystä, sairaus pysyy oireettomana ilman.
Mikä ap sun kokemuksen mukaan pn parasta ja tehokkainta apua päihdeongelmaiselle?
Ja sitten vielä vilpittömät onnittelet muutoksesta, jonka olet pystynyt tekemään!!
Kyllä viihdekäyttöä pääasiassa, mutta esim.kannabista ja amfetamiinia käytin myös päivittäin.
Mulla piikityksen aloittamisen sekä opiaattien käytön esti joku pieni järjenääni joka ei täysin sammunut muun käytön aikana. Joillain ei ehkä sitä enää ole.