Mt-ongelma- sekä huumeriippuvuustausta. Haluatko kysyä jotain?
Mulla siis taustalla mt-ongelmia sekä päihteiden väärinkäyttöä. Nykyään uskovainen yhden lapsen äiti. Haluatko kysyä multa jotain?
Kommentit (41)
Miksi halusit tehdä tänään tämän avauksen ja miksi haluat puhua menneistä?
Miten jeesus tmv tuli elämääsi? Valaistuitko?
Jotta voisin antaa toivoa jollekin, joka kamppailee mt- tai päihdeongelmien kanssa. Toivoa, että niistäkin voi selvitä.
En valaistunut vaan Jeesus toi elämääni valon.
miten uskoontulo tapahtui?
Mulla se tapahtui hitaasti, ensimmäisenä palasi toivo, sitten usko ja rakkaus. Vakavimman ja viimeisen itsemurhayritykseni jälkeen aloin toivoa elämältäni muuta kuin mitä se oli. Lapseni syntymä toi elämääni rakkauden. Vuosi sitten löysin myös seurakunnan ja elävän uskon uudelleen.
mieltä olet,voiko alkoholisti olla uskovainen?
Itse meinaan olen koko ikäni ollut uskossa,ja silti olen luisunut alkoholismiin. :(
voisitko huokaista puolestani yläkertaan?
oletko ihan ev.lut vai helluntailainen vai mitä kautta tulit uskoon?
minkä ikäinen olet?
Tähän en uskalla vastata tarkkaan ettei tunnisteta. Nuori aikuinen.
Käytkö töissä? Kuinka vanha on lapsesi?
Olen hoitovapaalla, opiskelupaikka odottamassa. Lapsi on taaperoikäinen.
Mitä mieltä olet,voiko alkoholisti olla uskovainen?
Itse meinaan olen koko ikäni ollut uskossa,ja silti olen luisunut alkoholismiin. :(
voisitko huokaista puolestani yläkertaan?
oletko ihan ev.lut vai helluntailainen vai mitä kautta tulit uskoon?
Rukoilen puolestasi. Minusta voi olla uskossa vaikka on päihdeongelma, mutta uskon harjoittaminen ja toteuttaminen elämässä ei ehkä suju niin hyvin kuin ilman päihdeongelmaa.
Olen evankeliluterilainen.
Siunausta sinulle!
yi3Zyf pmfgbipbdhcc, [url=http://cisjichrejbn.com/]cisjichrejbn[/url], [link=http://sioccopgvbzy.com/]sioccopgvbzy[/link], http://mcxpbqxcdvez.com/
ja saiko päihdeongelma alkunsa mt-ongelmista vai toisin päin?
uskosi Jumalaan ei ole vain mielisairautesi aiheuttamaa harhaa?
Mitä vedit
Alkoholi, kannabis, ekstaasi, amfetamiini, kokaiini + psykedeelejä. Ensin tulivat mt-ongelmat.
Mistä tiedät, että
uskosi Jumalaan ei ole vain mielisairautesi aiheuttamaa harhaa?
En tiedäkään, mutta uskon ettei se ole. Mt-ongelmiini ei myöskään kuulu psykoosisairautta.
Mitä vedit
Alkoholi, kannabis, ekstaasi, amfetamiini, kokaiini + psykedeelejä. Ensin tulivat mt-ongelmat.
Jotenkin säälittävä juttu, että haluat näistä jutuista vieläkin jutella. Et taida olla ihan oikeasti uskossa..
Hienoa
Olen onnellinen puolestasi.:)
Kiitos :)
Onko monta lasta mennyt jo pysyvästi sijaisperheisiin?
Ei yksikään, olen ainoan lapseni yh.
Mitä vedit
Jotenkin säälittävä juttu, että haluat näistä jutuista vieläkin jutella. Et taida olla ihan oikeasti uskossa..
Mikä siinä säälittää? Olen kyllä ihan oikeasti uskossa :)
Mitä vedit
Cocktailisi viittaa viihdekäyttöön? meinaan kun ei ole bentsoja eikä opiaatteja?
Siis kiinnostaa vaan kun tuttavapiirissä on muutamia, joilla on mt-ongelmia ja käyttävät juuri yllä mainittuja päihteitä. Mietin aina missä menee raja, että osa repsahtaa opiaatteihin ja toiset vaan jättävät ton viihdekäytön ja jatkavat elämäänsä.
Miksi et kykene luottamaan itseesi, omaan järkeesi ja kykyihisi? Miksi tarvitset aina jonkun kainalosauvan?
Halu muutokseen täytyy lähteä päihdeongelmaisesta itsestään, ilman sitä ei kukaan voi auttaa. Toisen puolesta voi rukoilla ja olla valmiina auttamaan sitten jos (tai kun) hän on valmis lopettamaan käytön. Interventiosta voi olla hyötyä.
Kiitos onnitteluista :)