Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko Amerikkaan jos mies tienaisi lahes 20 000e/kk?

Vierailija
28.09.2012 |

Yhden lapsen kanssa ja osavaltiona Kalifornia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin paljon tienais per kk!

Vierailija
22/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

California menossa nurin koko paska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi vaan että miestä ei kiinnosta. Toi olis ihan huippua!

Vierailija
24/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei saa USAssa työlupaa, eli olisi pakko olla kotirouvana. Sitä ei mun pää kestäisi. Mulla on oma ura täällä Suomessa, en halua luopua siitä.

Jos kyse olisi lyhyestä pestistä, 1-2 vuotta, niin mies voisi lähteä ja muu perhe jäisi Suomeen.

Vierailija
25/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei saa USAssa työlupaa, eli olisi pakko olla kotirouvana. Sitä ei mun pää kestäisi. Mulla on oma ura täällä Suomessa, en halua luopua siitä. Jos kyse olisi lyhyestä pestistä, 1-2 vuotta, niin mies voisi lähteä ja muu perhe jäisi Suomeen.

Itseasiassa saan ja sain tyoluvan miehen viisumiin perustuen (riippuu siis viisumista saako puolisokin vai ei). Myos Green Cardin saan nyt ja silloin ei enaa ole riippuvainen toisesta vaan GC on omasi pitaa vaikka mika tulisi.

Vierailija
26/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

California menossa nurin koko paska

Tuskin se Kalifornian osavaltio ap miehen palkkaa maksaa?

Vierailija
27/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mieheni tienaakin vain puolet tuosta, mutta Kalifornia on mukava paikka asua. :) Aina täältä poiskin pääsee. Ja minulla on myös työlupa, se tosiaan riippuu viisumista.

Vierailija
28/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

boikotoin Yhdysvaltoja heidän maailmalla jatkuvasti tekemien epäilyttävien sotarikoksiensa ja ihmisoikeusrikkomustensa takia.

Vierailija
29/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi 20 000 €/kk takia, sillä elintasoni on sellainen, kun haluankin. Lämmin ilmasto houkuttelee ja Yhdysvalloissa olen asunut, joten saattaisin mennä, jos muuten tulisi tilanne eteen. Palkka ei olisi ratkaiseva asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan