Keinohedelmöitys
Maanantaina munasolujen punktio ja torstaina mahdollinen alkion siirto. Hermostuttaa ja ahdistaa, hormonihoito sujunut ihan hyvin, mutta nyt todella jännittää. Tekisi mieli juoda kännit, seistä tupakalla tai syödä kaapit tyhjiksi. Yksikään vaihtoehto ei ole kovin hyvä... Toivokaa mulle onnea ensiviikolle! Kiitos:)
Kommentit (8)
Minulla jo yksi 2 v hedelmöityslapsi :) ap
Turvaudu mieluiten siihen syömiseen, voithan sanoa että hormonilääkkeet ne jyllää:-) Koita pitää positiivista asennetta yllä, hyvin se menee ja useimmat saa hoidoilla vauvankin! Me emme ikinä onnistuneet, mutta onneksi nyt on 2 mahtavaa lasta adoption kautta.Lapsettomuus ja se jatkuva epävarmuus on todella rankkaa, toivottavasti se on teidän kohdalta ihan kohta ohi!
Itseän alkoi ärsyttämään, kun kerta kerran perään toivoteltiin postiivista asennetta. Tunsin jo syyllisyyttä, että homma ei onnistu, kun en osaa olla "positiinen". Lopulta jätin kaikki "positiiviset ajatukset" ja varovaisuudet enkä edes odottanut plussaa. En tehnyt loppuun sitä jälkihoitoakaan, kun olin niin 100% kypsä. Lääkärillekin ilmoitin, että mitta on täysi ja tämä oli viimeinen kerta, en enää takaisin jaksa tulla. Ja oho, lopulta tärppäsikin!
Tämä on kolmas hoitoni, yksi epäonnistui, toisesta 2 v lapsi ja nyt sisarus toiveissa. Oh, toivon niin, että onnea on matkassa ja ensiviikolla kaikki sujuu. En toivoisi enää näitä kalliita hormoonipistoksia. Hyvää viikonloppua kaikille!
Positiivisuudesta ja varovaisuudesta sen verran, että taidan sen drinkin itselleni sekoittaa:) ap
Meillä neljäs hormonihoidoilla saatu vauva potkii masussa, laskettuun aikaan pari viikkoa:)
Neljäs! Onneksi olkoon teille:) minulla siis kolmas lapsi toiveissa, esikoinen on luonnolapsi. Uskoisin, että tämä toivottavasti tuleva lapsi on viimeinen. Te innostuitte?
Täällä keinoalkuiset lapsoset 12v ja 9v.