Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsesi jää päiväkotiin klo 17 jälkeen?

Vierailija
28.09.2012 |

Haen joskus ihan viime tipassa lapseni pois päiväkodista, eli juuri klo 17 kun en omasta työstä johtuen ehdi aiemmin.

Mutta ihmetyttää se määrä lapsia, mikä jää vielä 17 jälkeen sinne.

Joskus illalla lenkkireittini kulkee päiväkodin ohi ja siellä pihalla on hoitaja ja lukuisia lapsia vielä 19-20 aikaan.

Miksi näin myöhään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ketään muuta hakijaa hommata, kun päiväkodissa on mahdollisuus olla siihen 18.30 asti?

Lapsella ei ole isää? Tai muuta hakijaa?

Vierailija
2/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ilta- tai yövuorossa, tollo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ilta- tai yövuorossa, tollo.

Vierailija
4/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin puistoa saa käyttää illalla.

Vierailija
5/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut vuorotöistä koskaan? Tai iltaan painottuvista töistä? Myös opiskelijoilla voi olla luentoja ilta-aikaan.

Miten olet voinut välttyä tiedolta että ihmisillä on erilaiset työajat?

Vierailija
6/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ihmisistä joutuu käymään iltaisin töissä. Siksi.

Vastaavasti he ovat aamulla/aamupäivällä leikkimässä ja puuhailemassa lastensa kanssa. Aivan kuten sinä klo.17 jälkeen.

Tämän varmaan jo tajusitkin. Eikö? Pakko olla Provo.

Vierailija
7/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä se voi olla auki varttia yliin tai puoli kuuteen, mutta tavallinen päiväkoti on tarkoitettu vain virka-aikaan työskenteleville.

Iltahoitoon pääsee vain vuoropäiväkodissa, mikä edellyttää vanhemmilta vuorotyötä.

Vierailija
8/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen päiväkodin ovella klo 18.30 noutamassa lasta. Kaikki työpaikat eivät ole vain virka-aikaisia.

Vierailija
9/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakee lapsensa nippanappa klo 17 mennessä niinkuin ap. Kyllä mä ainakin pääsen hakemaan jo klo 15 niin miksei muutkin??!!

Daa.

Vierailija
10/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyhmää alkaa pelkästää lapsia varten väkää iltaruokaa, joten parempi näin ja ehdin ite käydä salilla.

Vierailija
11/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten rauhassa suikuissa, ostoksilla ym. juttuja mitä milloinkin. Lasten kanssa ei ihan onnistu noi jutut.

Ja iltaruokaakin toden totta saavat, ravitsemusympyrän mukaista, paljon parempaa mitä itse jaksaisin enää päivän päätteeksi laittaa.

Vierailija
12/12 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en aina ehdi töistä johtuen hakemaan aikaisemmin. Mies joutuu töiden puolesta olemaan pari kertaa viikossa noin puoli yhdeksään. Toisaalta en tajua, miksi jonkun 15 minuutin takia pitäisi hyppyyttää jotain toista hakijaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme