Aviopari samassa työpaikassa, seksiä?
Käyttekö te jotka olette miehenne kanssa samassa duunissa niin useinkin nussimassa jossain kesken päivän? WC:ssa? Lounastauolla jossain siivouskomerossa tai muuten?
Kärsiikö työnne työpaikkaseksistä?
Kommentit (17)
Ei sekstailtu koskaan työpaikalla kun oltiin samassa työpaikassa. Minun moraalille se ei sopinut. Koen ettei ole oikein työkavereillekkaan jos vaikka jäis kiinni. Eikä joku vessassa touhuaminen kiinnosta jos voi touhuilla kotona.
Pientä pussailua joskus, mut ei paljon kiinnosta ähistää jossain lasiakvaariossa tai vessakopissa.
Emme siis enää samassa työpaikassa, mutta aiemmin olimme useamman vuoden.
Ei sekstailtu koskaan työpaikalla kun oltiin samassa työpaikassa. Minun moraalille se ei sopinut. Koen ettei ole oikein työkavereillekkaan jos vaikka jäis kiinni. Eikä joku vessassa touhuaminen kiinnosta jos voi touhuilla kotona.
Ei edes silloin kun ollaan maastotöissä (olemme biolgeja ja välillä teemme yhdessä lajikartoituksia).
Ei edes silloin kun ollaan maastotöissä (olemme biolgeja ja välillä teemme yhdessä lajikartoituksia).
Luonnossahan olisi tilaa ja loistava mahdollisuus panna!
Mutta miehen lisäksi samassa työpaikassa on mun vanhemmat, sisarukset, eno, enon vaimo, ja heidän lapset eli mun serkut.
Luonnossahan olisi tilaa ja loistava mahdollisuus panna!
melko kiihkeä liitto jos joittekin kukan lehtiä katselu huvittaa AINA enemmän kuin paneminen. :D
Harmi kun ei ole työpaikalla aviomiestä. :D
mutta silloin kun oltiin niin ei koskaan harrastettu seksiä töissä. Yksinkertaisesti ei ollut paikkaa eikä aikaa. Ei huvittanut jossain kellarissa missä jää melkein takuuvarmasti kiinni ja vessassakin aika riski, pieni paikka kun oli. Ja ehtiihän sitä kotonakin. Usein kyllä halailtiin ja pussailtiin ohimennen.
Ei, mutta varaston Mikaa käyn välillä panemassa lastauslaiturin alla.
Töissä tehdään töitä . Itse asiassa työkavereilta meni monta kuukautta, ennen kuin tajusivat, että kävellään työmatkat aina yhtä aikaa ja tullaan samasta osoitteesta .
Työpaikka on töiden tekemistä varten. Kotona ehtii ihan hyvin, jos viitsii.
Etätöissä.on puolensa. Ei tarvi mirhen kanssa olla edes samassa työpaikassa.
me kyllä bookataan ihan palaveri toisillemme ja varataan neuvotteluhuone sitä varten. Joskus jopa saunallinen sellainen jos niitä on vapaana. Ai ai, alkoikin tehdä taas mieli, täytyykin tsekkailla miehen kalenteria että olisiko tyhjää pikku palaverille :D
Työ ei kärsi työpaikkaseksistä vaan seksi välillä vaan tehostaa työntekoa.