Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä teen töitä päivässä tehokkaasti n.tunnin ja

Vierailija
26.09.2012 |

lopun 7h surffaan netissä. Näin oon toiminut noin viimeiset 4 vuotta. Siinäpä teille tunnustus!:)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä mainos/viestintäalalla. Kotona olen aina klo 15-15.30. Pitkät lounaat ja nokkaunet kotona. Kaupungilla asiointia. Muutama helppo asiakas, jotka ovat minuun leimautuneet.

Surffaan, räkytän vauva-palstalla, kirjoittelen omiani, lueskelen kirjoja, juttelen kollegoiden kanssa.

Vierailija
22/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap ja kaltaisensa eivät teet töitä tässä firmassa. Terveisin yrittäjä, joka maksaa palkkaa kolmelle työntekijälle työnteosta. Eipä ihme, että ihmisiä potkitaan pois oikealla ja vasemalla, jos työmoraali on tätä luokkaa.

jos saan työni tehtyä niin mitäs sitten jos lopun aikaa notkun vaikka netissä tai opiskelen? Teen työt heti kun niitä mulle tulee eikä mulla mene niissä kovin kauaa. Muut vastaavissa tehtävissä olevat saman firman työntekijät käyttää niihin samoihin töihin huomattavasti enemmän aikaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit rehellinen, siirtyisit osa-aikaiseksi työntekijäksi - jos ei töitä pyytämälläkään tipu lisää.

jos saan työni tehtyä niin mitäs sitten jos lopun aikaa notkun vaikka netissä tai opiskelen? Teen työt heti kun niitä mulle tulee eikä mulla mene niissä kovin kauaa. Muut vastaavissa tehtävissä olevat saman firman työntekijät käyttää niihin samoihin töihin huomattavasti enemmän aikaa.

ap

Vierailija
24/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni ihan oikeasti menisi ja pyytäisi että voisiko jäädä osa-aikaiseksi ilman sen kummempaa syytä? Ihan vaan hyvää hyvyyttään.

Meillä on iso talolaina ja mun palkka tulee tarpeeseen.

ap

Vierailija
25/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap ja kaltaisensa eivät teet töitä tässä firmassa. Terveisin yrittäjä, joka maksaa palkkaa kolmelle työntekijälle työnteosta. Eipä ihme, että ihmisiä potkitaan pois oikealla ja vasemalla, jos työmoraali on tätä luokkaa.

ap

olen vaan äärimmäisen nopea, mitäs pahaa siinä on.

Ja toiset työntekijät ei TAATUSTI kiittäisi jos ryhtyisin muka tunnolliseksi ja kauan enenen homman deadlineä menisin sanomaan pomolle "mä tein jo!!! tahdon lisää töitä!!!" koska se kusisi heidän urakat - pomo alkaisi todennäköisesti odottaa kaikilta samaa nopeutta. Ei, parempi vaan että paljon keskivertoa nopeammat vähän chillailee...

Ja tiedän että meilläkin osalle uusista tämäkin työtahti on oikeasti kova ja valittavat että joutuu kotonakin tekemään että ehtii deadlineihin.

Vierailija
26/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun palkkaa ja siirrä mut puolipäiväiseksi...En tiedä nauraisko vai itkiskö tolle kommentille, oli jo niin typerä ja kateellinen että huh! No anywy, mulla myös tilanne et suurimman osan päivästä roikun netissä ja teen ihan omiani. Pomon mielestä oon kuitenkin todella näppärä ja tehokas, kai nyt kun teen hetkessä ne samat hommat johon mun edeltäjällä meni oikeesti 2 päivää! Duuniin tulen ysin kieppeissä ja lähden about 15.30, kukaan ei koskaan kysele mitään. Ja miks ihmeessä kyseliskään kun duuit kerran on tehty :) Oh, kello tulekin jo 15,pitä varman viimeiset hetket duunata jotain wanna be älylästä, niin pääseekin jo kotiin. Ai niin, mulle maksetaan tästä vaan 2500 egee/kk...

Vierailija
27/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töistä ei makseta esim. tarpeeksi palkkaa niin mitä luulet sen vaikuttavan työmoraaliin ?. Itsella oli aikaisemin ihan riittävästi töitä, suht kehno palkka. Häivyin ulkomaille, saan tosi hyvää palkkaa, töitä on sopivasti ja firmalla menee hyvin.

Suomalaisilla yrittäjillä on aina kireää, talous tiukkaa, projektit kiireellisiä jne. silti ainainen valitus vaikka veroista ym. Monessa maassa yritykset maksaa selkeästi enemmän veroja, mutta näyttävät ne pärjäävän sielläkin.

Minusta suomalaiset yrittäjät on jotenkin taitamattomia ja esimiestaidot vähän hukassa. Öykkäröidä ja re3hennellä kyllä osataan vaikka kännissä.

Vierailija
28/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla yrittäjillä on aina kireää, talous tiukkaa, projektit kiireellisiä jne. silti ainainen valitus vaikka veroista ym. Monessa maassa yritykset maksaa selkeästi enemmän veroja, mutta näyttävät ne pärjäävän sielläkin.

Minusta suomalaiset yrittäjät on jotenkin taitamattomia ja esimiestaidot vähän hukassa. Öykkäröidä ja re3hennellä kyllä osataan vaikka kännissä.

Kannattaisko sun ruveta konsultiksi ja ryhtyä neuvomaan suomalaisia yrittäjiä? Myisit menestyksen reseptiä Sarasvuon tyyliin ;)

Olen itsekin yrittäjä, tosin minulla ei ole työntekijöitä, ja tässä ketjussa esiin noussut asenne työntekoon on minulle tosi vieras. Teen työtä itselleni ja laskutan asiakkaalta vain tehdystä työstä - en surffailusta. Mutta olenkin yrittäjäperheessä kasvanut ja tottunut tosi kovaan työntekoon. Ruikuttamiseen - saatikaa kännikässä öykkäröintiin - vanhemmillani ei ole koskaan jäänyt aikaa.

Vierailija
29/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko sun ruveta konsultiksi ja ryhtyä neuvomaan suomalaisia yrittäjiä? Myisit menestyksen reseptiä Sarasvuon tyyliin ;) Olen itsekin yrittäjä, tosin minulla ei ole työntekijöitä, ja tässä ketjussa esiin noussut asenne työntekoon on minulle tosi vieras. Teen työtä itselleni ja laskutan asiakkaalta vain tehdystä työstä - en surffailusta. Mutta olenkin yrittäjäperheessä kasvanut ja tottunut tosi kovaan työntekoon. Ruikuttamiseen - saatikaa kännikässä öykkäröintiin - vanhemmillani ei ole koskaan jäänyt aikaa.

On tullut näitä känni ym. öykkäröiviä yrittäjiä tarpeeksi nähtyä ja jopa konsultoitua heitä mm. markkinoinnissa ja laatuasioissa etten viitsi kyllä konsultoida heitä enää mitenkään. Usein todella itseään täynnä olevaa porukkaa.

Itse teen ihan tarpeeksi töitä, mutta niin hullu en ole, että siihen tappaisin itseni. On mulla muutakin elämää.

Vierailija
30/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia toimia yrittäjänä kuin olla toiselle palkollisena kuukausipalkkalaisena. Mulle ei makseta mitään ekstraa jos alan täällä tekemään omien töideni lisäksi jotain ylimääräistä jos/kun aikaa jää. Teen sen mitä multa odotetaan ja pomo on tyytyväinen.

ap

Vierailija
31/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen tosiaankin n. 1-2 tuntia töitä päivässä tehokkaasti. Lopun ajasta kokkailen, siivoilen, surffailen yms. Luulin aina tämän olevan yrittäjyyden paras puoli - kun olin vielä palkkatyöläinen, oli surffailu paljon hankalampaa, eikä ruoka valmistunut eikä koti siistiytynyt työpäivän aikana.

Vierailija
32/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"töitteni" ei "töideni", töttödödöö.;)

ap

Vierailija
33/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että työntekijän tulisi kantaa vastuu töiden vähyydestä ja ryhtyä osa-aikaiseksi? Ei kuulkaas yrittäjät kun se menee niin päin, että TE kannatte riskin ja vastuun siitä, että töitä ei ole tarpeeksi.

Jos niitä on pysyvästi liian vähän, te voitte pitää YT-neuvottelut. Jos niitä on tilapäisesti vähän, se ei ole syy neuvotteluihin.

Työntekijän EI KOSKAAN tarvitse ryhtyä omatoimiseen YT-menettelyyn ja puolittaa työaikaansa.