Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä teen töitä päivässä tehokkaasti n.tunnin ja

Vierailija
26.09.2012 |

lopun 7h surffaan netissä. Näin oon toiminut noin viimeiset 4 vuotta. Siinäpä teille tunnustus!:)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyytyväinen? Mä olen viime aikoina roikkunut liikaa netissä (vaikka työt olen kyllä tehnyt) ja tästä surffailusta tulee jotenkin nuutunut ja inha olo. Entä sulle?

Vierailija
2/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti tosi hyvä ja tehokkaaksi arvioitu työntekijä.

Enkä roiku netissä, jos oikeasti ON jotain tärkeää tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yleensä töitten jälkeen vähän apaattinen, mutta kun teen kaikki mun työt joka tapauksessa näyttöä tuijottaen niin lopputulos olis sama nuutunut olo kuitenkin.

ap

Vierailija
4/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehutaan aina tehokkaaksi ja hyväksi työntekijäksi. Sen noin tunnin ajan teen mun työt hyvin ja huolellisesti. Lopun aikaa teen sitten omiani, joskus vain surffaan, joskus opiskelen.

ap

Vierailija
5/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla on erilainen olo niinä päivinä/kausina, jolloin roikun esim. täällä av:llä. Täällä ikään kuin tahraantuu. Ettekö muut koe näin?

taisin olla ketjussa numero 2.

Vierailija
6/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille todella ole enempää töitä tarjolla? Ei voi olla duunipaikka kovin vakaalla pohjalla jos noin vähällä työnteolla se on olemassa.

Vierailija
7/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen samaa. paitsi nyt on ollu pakko tsempata, teen töitä n. puolet ajasta ja puolet feisbuukkaan/ vauvapalstailen/s-postailen/tilailen vaatteita netistä yms yms..

Sain just palkankorotuksen kun pomon mielestä olen super ahkera ja tehokas. Kiinnostais tietää millainen mun edeltäjä oli, jos kerta mä oon tehokas ja aikaansaava..

No en valita. menee se päivä näinkin ;)

Vierailija
8/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille todella ole enempää töitä tarjolla? Ei voi olla duunipaikka kovin vakaalla pohjalla jos noin vähällä työnteolla se on olemassa.

Sellaista se, kun palkataan joku tekemään sellaista, mitä muut eivät osaa tai viitsi. Sitten kun se oman työnkuvan osaamista vaativa työ loppuu sille päivälle, alkaa minun vapaa-aikani.

Työnantajan vika, jos ei budjetoi työtä kuin muutamaksi tunniksi päivässä.

Vierailija
9/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukuunottamatta joitakin kiireisiä viikkoja projektien loppupuolella. mutta suurimman osan ajasta voin tosiaan toimia kuten ap. Olen IT-alalla suuressa yksityisessä pörssiyrityksessä. Todella helppo ja mukava tapa ansaita neljän tonnin kuukausipalkkansa, enpä vaihtaisi :D

Vierailija
10/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomo elää mielikuvassa että mulla on ihan hirveästi töitä. Hän ei ole juuri koskaan samalla paikkakunnalla kuin mä vaan menee melkein ympäri Suomea.

On kausia kun mulla onkin tosi paljon hommaa mutta oon tehnyt tätä työtä niin kauan että teen tosi nopeasti ne työt joihin muilla menee monta kertaa pidempi aika.

ap

Vierailija
11/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalilta kuulostaa.

Mullakin on tilanne, että päivän työt on tehty tunnissa-kahdessa, ja loppuaika menee sitten surffatessa. Johtuu ihan vaan siitä, että on taantuma, firmallamme ei ole siihen malliin tilauksia kuin ennen. Plussalla kuitenkin mennään, ja olen ainut joka firmassamme tätä työtä tekee, joten kovin suurta pelkoa työn loppumisesta ei ole. Tiedostan, että tilanne tulee tulevaisuudessa muuttumaan päälaelleen.

Vierailija
12/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan puolessa ajassa valmiiksi työt siihen verrattuna mitä niihin on varattu aikaa.

Suurin osa tyypeistä meilä ylittää varatun ajan, en sitten tiedä onko ne oikeesti hitaita, vai surffaa suuren osan päivästä.

Vierailija
13/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä..... Jos esimies ei tajua antaa lisää töitä vaikka olen pyytänyt, niin sitten voin surffailla hyvällä omallatunnolla (esimies saksassa ja en ole edes koskaan nähnyt)

Ja tästä maksetaan lähes 5000 e kuussa

Vierailija
14/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi vitsi! Mutta ihan tosissaan: jos työt tulee tehtyä niin ihan sama! olet tehnyt sen mistä sinulle maksetaan, joten tuskin tuosta tulee huonoa omatuntoa kantaa.

Toki voit miettiä, voisiko koneella tehdä jotain hyödyllistä. Ehkä opiskella kieliä, opetalla käyttämään kuvankäsittelyohjelmia jne jne

Vierailija
15/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on vähän silleen, että alkuviikosta paahdan töitä tosi koval temmolla. Sit loppuviikko (yleensä to ja pe) on rauhallisia päiviä kun viikon työt on ns. tehty ja tosiaan silloin 3/4 työajasta menee netissä surffaten. :-)

Ja muakin kehutaan ahkeraksi hahaha.a.

Vierailija
16/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhauttavalta. Mä olen hyvä keksimään itselleni töitä ja kehittämään työnkuvaani. Teen mieluummin täysillä töitä kuin roikun netissä. Nyt saikulla kotona.

Vierailija
17/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tosi pitkäveteiseltä ja turhauttavalta. Mä olen hyvä keksimään itselleni töitä ja kehittämään työnkuvaani. Teen mieluummin täysillä töitä kuin roikun netissä. Nyt saikulla kotona.

Mä en ainakaan pitkästy yhtään. Välillä pelaan tietokonepelejä, välillä meseilen jonkun kanssa, välillä kirjoittelen nettipalstoille. Käyn pitkillä lounailla ja tauoilla. Nautin täysin siemauksin siitä että voin tehdä just mitä huvittaa. Kerran-pari viikossa pidän vielä etätyöpäivän, jolloin voin rauhassa olla miten tykkään, usein en tee silloin muuta kuin tsekkaan sähköpostit pari kertaa päivässä.

Aina huvittaa kun työkaverit valittaa että tämä ala polttaa loppuun ja on NIIIIIN kamala kiire. No mitäs ovat niin hitaita ;) Mä ainakin saan projektien hommat tehtyä noin neljäsosassa siitä ajasta mitä niille on varattu ja lopun voin velttoilla.

t. 10

Vierailija
18/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhauttavalta. Mä olen hyvä keksimään itselleni töitä ja kehittämään työnkuvaani. Teen mieluummin täysillä töitä kuin roikun netissä.

Aiemmassa työssä toimin juuri näin ja lopputulos oli, että tein todella paljon vaativampaa ja työnkuvani ylittävää työtä mikä ei ollut missään suhteessa palkkaan, mitä minulle maksettiin.

Minulle luvattiin palkankorotus, mutta lupausta ei pidetty. Käynnistin välittömästi työnhaun ja ylimääräisen tekemisen sijasta surffasin päivät pitkät. Nyt teen vähemmän vaativaa (ja vähemmän kehittämistä vaativaa) työtä huomattavasti paremmalla palkalla.

Vierailija
19/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap ja kaltaisensa eivät teet töitä tässä firmassa. Terveisin yrittäjä, joka maksaa palkkaa kolmelle työntekijälle työnteosta. Eipä ihme, että ihmisiä potkitaan pois oikealla ja vasemalla, jos työmoraali on tätä luokkaa.

Vierailija
20/33 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä roikun päivän mutta lähinnä vaan sen takia kun tekemistä ei juurikaan ole. kunhan olen paikalla ja vahdin jos pian käy 1 tai 2 asiakasta.

luojan kiitos teen puoltapäivää, ei mun hermo kestäis koko päivää tämmestä istumista!! (uusi työ jatkuvasti haussa)