Alkaisitko suhteeseen miehen kanssa, jolla on neljä 3-7v lasta? Ovat
vuoroviikoin isällään. Itselläni yksi 7v ja pikkuisen huimasi tuo lasten määrä, kun kertoi heistä..! Hieno katras toki, ei siinä mitään, mutta mutta..
Mies kiinnostaa tosi paljon, ja plussaa saa toki siitä että on huolehtivainen ja hyvä isä.
Kommentit (68)
Ei koskaan. Miehelläni on yksi lapsi edellisestä liitostaan ja jos joskus ero tulee, olen mieluummin yksin kuin jonkun kanssa, jolla on jo lapsia.
1. Täytyy olla jotain vikaa, jos jättää naisensa yksin neljän pienen lapsen kanssa pärjäämään ja ite liukenee perheestä pois.
2. Nyt vielä, kun lapset pieniä on helppo leikkiä kotia, muutaman vuoden kuluttua kun kaikki viisi harrastavat on kuljetusta ja tekemistä jokaisen lapsen kanssa erikseen, lisäksi on koulut ja niissä avustaminen.
3. Miehellä pitää olla hyvät tulot, todella hyvät. Kaikille pitää riittää tilaa asua, mahtua kyytiin, harrastaa, osallistua koulu ym menoihin mm leirikoulu, kännykät, läppärit, muotivaatteet ja lomamatkat tulee kalliiksi
4. Aikaa kaikille.
.. Epäilen.
Miehellä 5 lasta, nuorin 1,5v erotessaan. Mies kyllästyi exänsä henkiseen pahoinpitelyyn, jota tämä kohdisti sekä mieheen että lapsiin.
Tästä aikaa nyt 14 vuotta ja meillä on lisäksi 3 yhteistä lasta. Ainoa hankaluus on edelleen katkera exä, jonka mielestä minä varastin hänen miehensä.
Elämä on kuitenkin kivaa ja kaikki toimii exästä riippumatta. Suosittelen.
[Miksi miehellä pitää olla hyvät tulot? Miksi ei naisella?]
Kuules, pitäiskö ap:n muka osallistua niiden neljän lapsen elättämiseen? Siksi tarvitaan hyvät tulot. Ap osallistuisi vain omien lapsien elättämiseen ei miehen.
lähinnä pistää miettimään mikä miehessä vikana, kun ei pysty pitämään perhettä kasassa, vaikka on 4 kertaa lisääntynytkin exän kanssa.
Huoh, mistä ajattelet automaattisesti että vika olisi ollut MIEHESSÄ?
"ei pystynyt pitämään perhettä kasassa"
Yhtä paljon se perheen kasassa pitäminen on naisen kuin miehenkin tehtävä.
Ero kun neljäs lapsi ollut vasta vauva, uusia äitipuoliehdokkaita jo esitelty useampia, vuoroviikkosysteemi.. Jaa-a. Kyllä mä haluaisin ainakin niistä eron taustoista saada hyvin selkeän kuvan ensin. Ja kun sulla itsellä on yksi lapsi, niin suurperhe-elämä voi tuntua aika hurjalta.
Niin ja kysymykseen että alkaisinko itse, niin en todellakaan. Mulla on viisi lasta 0-8v. Ei varmaan tarvitse perustella enempää.
lähinnä pistää miettimään mikä miehessä vikana, kun ei pysty pitämään perhettä kasassa, vaikka on 4 kertaa lisääntynytkin exän kanssa.
Huoh, mistä ajattelet automaattisesti että vika olisi ollut MIEHESSÄ?
"ei pystynyt pitämään perhettä kasassa"
Yhtä paljon se perheen kasassa pitäminen on naisen kuin miehenkin tehtävä.
Aivan,miksi aina syyllistetään niitä miehiä! t:33
Itse seurustelin aikoinaan miehen kanssa jolla oli 3poikaa, myös viikko-viikko systeemillä, itselläni 3lasta. Tosi kiva mies se oli, eikä homma todellakaan kaatunut lapsiin vaan ihan muihin asioihin.
Nykyisin mies seurustelee lapsettoman naisen kanssa ja oikein onnellisia ovat.
Että ei se elämässä ihan automaattisesti noin mene, että lapset pilaavat ihmisen ja mahdollisuuden hyvään parisuhteeseen.
Se tosin on totta, että meitä ihmisiä on erilaisia, eli jos itsessään tunnistaa sen piirteen, että ei toisen tai ylipäänsä lapsia kestä ja muutenkin kokee perhe-elämän niin raskaana, niin turha edes lähteä yrittämään.
mikään ongelma kun tein heti selväksi, etten halua lapsia esiteltävän puolin eikä toisin, ennen kuin vähänkään näkee voisiko meidän suhteesta tulla mitään.
Toisaalta, koko paletin toimivuus olisi silti edelleen arvoitus, joka kai selviää vaan kokeilemalla. Niin kuin elämässä yleensäkin.
Paljon olen asiaa miettinyt ja koko ajan vain enemmän alkanut epäilyttää :/
ap