Alkaisitko suhteeseen miehen kanssa, jolla on neljä 3-7v lasta? Ovat
vuoroviikoin isällään. Itselläni yksi 7v ja pikkuisen huimasi tuo lasten määrä, kun kertoi heistä..! Hieno katras toki, ei siinä mitään, mutta mutta..
Mies kiinnostaa tosi paljon, ja plussaa saa toki siitä että on huolehtivainen ja hyvä isä.
Kommentit (68)
En alkaisi enää mihinkään sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsia. Kerta riitti. Turha mainitakaan mustasukkaisesta äidistä (ex-vaimo), kahdesta mustasukkaisesta miehen exästä, jotka KAIKKI olivat tämän miehen lapsille "mameja". Mies oli kyvytön tossu joka ei saanut lapsiinsa mitään kuria (löivät, potkivat, rikkoivat astioita, hakkasivat toisiaan leluilla naamaan)... Onko ihme että lapset oireilee tollasessa ympäristössä, ei kiitos, en halua mitenkään pahentaa tilannetta enää kenenkään kohdalla. Tarjolla on runsaasti lapsettomiakin miehiä.
jos rakastuisin. Ja ei kaikilla oo mustasukkasisia ex-puolisoita.
Ap:n kertomien faktojen perusteella. Erosta pari vuotta ja useampi nainen jo esitelty lapsille. Huh! Ja että vielä lisääkin lapsia,ihan kun neljässä pienessä ei olisi tarpeeksi. Lisäksi vauva-aikana eroaminen ei herätä luottamusta minussa. En toki tiedä syytä,mutta silti..
http://www.kiianmaa.com/eroperhefoorumi/index.php?topic=93684.0
Tulet toivottavasti järkiisi sen häntäheikkisi kanssa, joka lisääntyy kuin pupu ja esittelee kaikki sutturat lapsilleenkin. Elämänhallinta ihan hukassa koko retaleella!
Omat 4, sun yhden ja tulevan palleronne, anna mennä vaan. Muussa tapauksessa en lähtisi köyhään työleiriin.
<a href="http://www.kiianmaa.com/eroperhefoorumi/index.php?topic=93684.0" alt="http://www.kiianmaa.com/eroperhefoorumi/index.php?topic=93684.0">http://www.kiianmaa.com/eroperhefoorumi/index.php?topic=93684.0</a> Tulet toivottavasti järkiisi sen häntäheikkisi kanssa, joka lisääntyy kuin pupu ja esittelee kaikki sutturat lapsilleenkin. Elämänhallinta ihan hukassa koko retaleella!
Ei silti, en itsekään ymmärrä sitä, että heti esitellään lapsille, jos jotakin uutta tapailee. Sanoinkin sen miehelle, ja mun tapa toimia oli hänelle ihan ok.
Elämänhallinnasta nyt muuten en keksi vikaa, on vakitöissä, on talot, autot jne. Siis ihan perusasiat kunnossa.
ap
AINA helpompi niin näissä uusiokokeiluissa, että lapsia on VAIN toisella osapuolella. ei sillä lukumäärällä niin väliä.
Mun kokemus tämä.
Mutta minusta tuo on täysin kuolleena syntynyt idea. Kokeile niin tiedät.
Muutat sinne lapsesi kanssa, asutte pari vuotta, tajuat mikä lauma sulla on huollettavana ja hei hei.
kyllä se elämänhallinta puuttuu, jos tekaisee neljä lasta putkeen, eroaa ja alkaa heti liukuhihnalta tapailla muita - ja vielä esitellä näitä lapsilleen!
Siis kuka ylipäätään nykyaikana väkertää lapsia neljä putkeen vuoden välein???
1. Täytyy olla jotain vikaa, jos jättää naisensa yksin neljän pienen lapsen kanssa pärjäämään ja ite liukenee perheestä pois.
2. Nyt vielä, kun lapset pieniä on helppo leikkiä kotia, muutaman vuoden kuluttua kun kaikki viisi harrastavat on kuljetusta ja tekemistä jokaisen lapsen kanssa erikseen, lisäksi on koulut ja niissä avustaminen.
3. Miehellä pitää olla hyvät tulot, todella hyvät. Kaikille pitää riittää tilaa asua, mahtua kyytiin, harrastaa, osallistua koulu ym menoihin mm leirikoulu, kännykät, läppärit, muotivaatteet ja lomamatkat tulee kalliiksi
4. Aikaa kaikille.
.. Epäilen.
kyllä se elämänhallinta puuttuu, jos tekaisee neljä lasta putkeen, eroaa ja alkaa heti liukuhihnalta tapailla muita - ja vielä esitellä näitä lapsilleen! Siis kuka ylipäätään nykyaikana väkertää lapsia neljä putkeen vuoden välein???
eli ei pitäis valittaa ;) Vaan kiittää..
Mutta voi harmistus nyt kuitenkin!
Vaikka kyllä te varmaan olette oikeassa (*yrittää riisua vaaleanpunaiset lasit silmiltä*).
Täältä saa rehellisiä mielipiteitä, toisin kuin lähipiiristä jotka tietty myötäilee jos meen sanomaan että oon ihastunut. Harmittaa vaan niin kovasti, kun ihastun ihan älyttömän harvoin :/
ap
vuoroviikoin isällään. Itselläni yksi 7v ja pikkuisen huimasi tuo lasten määrä, kun kertoi heistä..! Hieno katras toki, ei siinä mitään, mutta mutta.. Mies kiinnostaa tosi paljon, ja plussaa saa toki siitä että on huolehtivainen ja hyvä isä.
että miten se ilmenee käytännössä, että on "hyvä ja huolehtivainen isä".
Lapset taaperoita ja vauva kun on erottu ja sen jälkeenkin on keskittynyt lähinnä naisten metsästykseen.
Ryhdyin aikonani suhteeseen miehen kanssa,jolla oli erosta vähän aikaa ja lapsia 3.Vanhin 12 tuolloin ja nuorin 4.
Niinhän siinä kävi,että minun oletettiin huolehtivan lapsista kaikilta ikäviltä osin.Isi ja äiti sirkustelivat ja myöhemmin syntyneet yhteiset lapset olebn saanut hoitaa aikalailla yksin.
Anoppikin joi kerran oikein erikseen pihaan paasaamaan,kuinka lapsella on oikeus leikkiä kotona.En tuolloin lähtenyt kesken vauvan päiväunien hakemaan ero-kuopusta eskarista.Saas nähdä hakeeko ratsuväki minun lapsiani päivähoidosta,että saavat mahdollisuuden leikkiä myös kotona.Epäilen,että ei paljon kiinnosta.
Miehellä tuntuu olevan kiire saada kotiinsa joku hoitamaan lapsiaan.
Kysele tarkemmin.Huoltajuuskiistat yms.yms.yms.Miten ovat päätyneet viikko-viiko systeemiin.Miten hoituvat vaatteet,ulkovaatteet,kodinvaihdot,kodin säännöt,kuka leikkaa kynnet,putsaa korvat,nukkumaanmenoajat jne.jne.Tällaisessa järjestelyssä on homman toimittava 100% tehokkaasti ja käytännöllisesti ja säntillisesti.Ilman joustoja suuntaan tai toiseen.Lasten vuoksi on oltava ehdottoman selkeät ja varmat säännöt.Muuten tuosta jatkuvasta reissaamisesta kärsivi koko ympärillä oleva porukka.
Ei kiinnosta lapset, varsinkaan muiden. Ja tuollainen lauma vielä, ei todellakaan. Enkä pidä ihmisistä jotka tekevät tuollaisen määrän lapsia vaikkei parisuhde ilmeisesti ole ollut hyvässä kuosissa.
Oon aina ennekin miettiny tätä, ku monet täällä sannoo että lapset ei kiinnosta hyi semmosia haisevia räkänokkia, niin miksi sitten pitää olla tämmösellä sivustolla? :D eikös teidänlaisille olis muitaki sivuja ? Ja mistä tiedät että miehen vaimo ei vaikka ole kuollut..? Et voi tietää niiden parisuhteesta
Mies vaikuttaa aika kiireellä hakevan lapsilleen hoitajaa ja äitipuolta. Ei taida jaksaa itse katrasta hoitaa.
että miten se ilmenee käytännössä, että on "hyvä ja huolehtivainen isä". Lapset taaperoita ja vauva kun on erottu ja sen jälkeenkin on keskittynyt lähinnä naisten metsästykseen.
ja siitä, että nimenomaan halusi viikko-viikko-systeemin heti kun se pienimmänkin kohdalla oli mahdollista, koska haluaa viettää mahd paljon aikaa lastensa kans, ei vaan sen joka toisen v-lopun.ap
Tapasin kivan miehen, jolla kolme lasta: 2-12-vuotiaita.
Kolme poikaa, joista vanhimmalla adhd.
Kellot soivat päässäni HETI, eivätkä ne olleet hääkellot vaan varoituskellot.
Panin pari kertaa ja sanoin, että that's it.
Haki minusta selvästi arjen jakajaa, jotta itse pääsisi helpommalla. Minulla oli yksi lapsi.
em alkaisi. Siis jos olisin vielä sinkku. Itsellä lapsi, mutta haluaisin lisää itse lapsia. Se ei oikein sopisi tuohon kuvioon. Silloin olisi jo viisi lasta ja lisää olisi jo liikaa.
Miksi tuon pitäisi haitata? Kyllä mä voisin tuon miehen kanssa vielä pari kolme tehdä lisää. En mä hyvää miestä lapsien takia pois päästä. Naurettava ajatuskin
Juoksisin karkuun ja kauas. Ei ole oikein elämänhallintaa tuollaisella.