Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te tiedä miten raskaaksi tullaan?

Vierailija
10.12.2012 |

Ettekö tiedä miten alkio ja sikiö kohdussa kasvaa, saa ravintonsa ja kehittyy? Tiedättekö te yleensä ihmisen fysiikasta ja biologiasta mitään? Sen verran kummallisia aloituksia täällä on, että ihmetyttää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos imettää, ei tule raskaaksi. Jos eilen nipisti mahasta, niin silloinhan oli ovulaatio eikä ensi viikolla voi tulla raskaaksi. Onhan sikiö ihan suojassa alkoholilta ja muulta moskalta ensimmäiset kuukaudet ja ainakin niin kauan kuin äiti ei raskaudesta tiedä. Tietämättömyys suojaa sikiötä.

Vierailija
2/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutko nyt alkion ja sikiön kehityksestä vai siitä, miten raskaaksi tullaan..? Mä tyhmä taas olen luullut, että ne on kaksi eri asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tiedä miten alkio ja sikiö kohdussa kasvaa, saa ravintonsa ja kehittyy? Tiedättekö te yleensä ihmisen fysiikasta ja biologiasta mitään? Sen verran kummallisia aloituksia täällä on, että ihmetyttää.

Mun mies syöttää alkiolle aina välillä vähän spermaa, että se kasvaisi. Naisilla on kuitenkin munasolu ja kuten kananmunasta tiedetään, munasolussa valkuainen on se vararavinto. Eli joka päivä ei tarvitse syöttää, lähinnä silloin, kun solut jakaantuvat, että uudelle solulle on lisää ravintoa.

Vierailija
4/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuohon tyyliin vaikuttaa tietämys perusasioista tällä palstalla olevankin. ap

Vierailija
5/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko tosin antoi ymmärtää muuta, joten jatkossa kannattaa varmaan hieman pohtia tuota otsikoinnin ja viestin suhdetta. Ei me tyhmät mamman muuten ymmärretä.

Vierailija
6/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuohon tyyliin vaikuttaa tietämys perusasioista tällä palstalla olevankin. ap

Jos ei osaa erottaa porvoolaisia muista, voi käsityksesi olla hyvinkin perusteltu.

Vierailija
7/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vähintään yksi, yleensä useampi aloitus ,joka koskee tilannetta, jossa: Äiti on tullut raskaaksi yllättäen, siis tietämättä miten raskaaksi tullaan kai. Äiti on käyttänyt alkoholia alkuraskaudessa ja on kauhuissaan. Ja jokaikisseen ketjuun tulee vähintään yksi vastaus, jossa vakuutetaan alkion tai sikiön olevan turvassa, koska: Ei ole vaaraa, jos ei äiti ole raskaudesta tiennyt alkoholia käyttäessään. Ei ole ollut yhteistä verenkiertoa vielä äidillä ja alkiolla (eihän sellaista ole koskaan). Ja alkiohan saa vielä kaiken ruskuaispussista! (linnunpoikainen saa ravinteet ruskuaispussista, mutta ei sentään ihmisalkio). Olen tyrmistynyt tästä tietämättömyydestä, ap

Vierailija
8/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkiohan saa vielä kaiken ruskuaispussista! (linnunpoikainen saa ravinteet ruskuaispussista, mutta ei sentään ihmisalkio). Olen tyrmistynyt tästä tietämättömyydestä, ap

Siis saako alkio ruskuaispussista ravinnon? Eikö se tule valkuaisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän