Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinuhen lukeneet!!

Vierailija
17.06.2015 |

Sinuhe egyptiläisen lukeneet!! Kertokaapa eroottisista kohtauksista, onko kirja lukemisen arvoinen näiden osalta? Nainen suositteli ja kertoi kirjassa olevan eroottisia kohtauksia ja haluaisi kuulla mielipiteeni kun olen lukenut kirjan. egypti teemana haukotuttaa, mutta eroottiset kohtaukset kiinnostavat.

mies

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä selviää naisen kyky olla viekkaana ja käyttää miehen seksiviettiä hyväkseen. Todella juonikasta. Lue vaan.

Vierailija
2/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nainen vie mieheltä kaiken. Erotiikan takia ei kannata lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä minusta ole niin paljoa eroottisia kohtauksia tai ne niin elävästi kirjoitettuja että niiden takia kirjaa kannattaisi lukea. Enemmän siinä on se pointti, että se vie mielikuvituksessa ihan toisenlaiseen maailmaan ja aikakauteen.

Vierailija
4/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja sopii henkilölle, jolla on kykyä ymmärtää älyä, aistillisuutta ja huumoria historian lisäksi.

En suosittele siis sulle.

Vierailija
5/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kui ton jo joskus yläasteella. Ei ollu kovin eroottinen :D
Mut ihana kirja kaikin puolin.

Vierailija
6/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä puhutaan vanhoillisesti ja sanotaan, että miehet iloitsivat naisten kanssa.

Vierailija
7/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua huijataan... Oikeasti kirja suorastaan pursuaa eroottisia kohtauksia, vauhtiin tosin ei päästä ihan ensimmäisillä sivuilla.

Vierailija
8/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:46"]

Sinua huijataan... Oikeasti kirja suorastaan pursuaa eroottisia kohtauksia, vauhtiin tosin ei päästä ihan ensimmäisillä sivuilla.

[/quote]

Erotiikka on siinä nykypäivän näkökulmasta niin hienovaraista, että ei ap:n sitä runkkausmateriaalina kannata lukea. Ja epäilen aloituksesta, ettei hän kirjasta muutenkaan saisi paljoa irti.

Hieno teos, hyvin helppolukuinen, mutta vaatii lukijalta hieman enemmän kuin ap:n elämänasennetta.

Se nainen taitaa tosissaan välittää sinusta, kun yrittää noin vihjata kirjallisen sivistyksen tarpeesta. Tai sitten kyse on piilovittuilusta.

Vierailija
9/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheesi on kuin kärpästen surinaa korvissani.

Minä olen kunniallinen nainen ja minun on varjeltava mainettani

Vierailija
10/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitään erotiikkaa? Luin sen joskus yläasteen alusssa, joten toki siitä on aikaa.

Vierailija
11/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nefernefernefer oli hyvin petollinen nainen. Voi Sinuhe-parkaa.

Vierailija
12/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan eroottisuus on tyyliä: "iloitsin hänen kanssaan", "hänen sylinsä poltti kuin tuli". Ap:n ei kannata liiaksi innostua.

Vierailija
13/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä sekin kohta, jonka takia Sinuhelta vietiin työkalutkin.

Vierailija
14/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ennemmin Maan lapset-sarja. Se oli 12-v hyvin opettavaista luettavaa. :)

Vierailija
15/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh! Netti on täynnä erotiikkaa, eiköhän Sinuhen ansiot oo jossain ihan muussa kuin erotiikassa. Ihmettelinkin, kuinka tällä palstalla joku viittaa kirjallisuusaiheeseen.

Vierailija
16/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaptah on paras hahmo!

Vierailija
17/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minun 20-vuotias poikani kysyi, mitä lukemista suosittelen hänelle. Kehotin lukemaan Mika Waltsrin  Sinuhe Egybtiläisen. Poika lainasikin sen kirjastosta. Nyt kirja on joka ilta hänen edessään. Kirjan paksuuden vuoksi olen joutunut uusimaan lainan jo pariin kertaan. Poikani, joka aiemmin luki vain uusia dekkareita, on hyvin ihastunut kirjaan. Minutkin se lumosi 16-vuotiaana. Seuraavaksi luetan pojallani Margaret Mitshellin Tuulen viemää-teoksen. 

Vierailija
18/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:53"]

Hei, minun 20-vuotias poikani kysyi, mitä lukemista suosittelen hänelle. Kehotin lukemaan Mika Waltsrin  Sinuhe Egybtiläisen. Poika lainasikin sen kirjastosta. Nyt kirja on joka ilta hänen edessään. Kirjan paksuuden vuoksi olen joutunut uusimaan lainan jo pariin kertaan. Poikani, joka aiemmin luki vain uusia dekkareita, on hyvin ihastunut kirjaan. Minutkin se lumosi 16-vuotiaana. Seuraavaksi luetan pojallani Margaret Mitshellin Tuulen viemää-teoksen. 

[/quote]

Sinuhen lisäksi Waltarilla on kyllä paljon muitakin hyviä. Minä vinkkaisin seuraavaksi Mikael Karvajalan ja Mikael Hakimin, sitten Turms Kuolemattoman ja Johannes Angeloksen.

Vierailija
19/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:07"]

Kirja sopii henkilölle, jolla on kykyä ymmärtää älyä, aistillisuutta ja huumoria historian lisäksi.

En suosittele siis sulle.

[/quote]

Kuuleppa tyttö! Olen sentään lukenut Shogunin, aikamme suurimpiin kuuluvan teoksen, joka sijoittuu historialliseen Japaniin ja feodaaliaikaan pitäen sisällään yksityiskohtaisen kuvauksen ajasta. Oletko sinä?

Siinä on muuten miesten makuun myös erotiikkaa, kun Blackthorne pielustelee japanilaisten naisten kanssa.

ap

Vierailija
20/38 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 Shades of Sinuhe