Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaudenkeskeytys, onko ihan kamala kokemus?

Vierailija
25.09.2012 |

Millä viikolla pitäisi tehdä? Itselläni 6rv menossa, vahinkoraskaus. Mies toivoisi keskeytystä( emme ole naimisissa, tapailtu vasta), itsellä vähän ajatukset heittelevät. Mutta vaihtoehtona on kyllä keskeytys. halusisin kuulla teiltä, joilla siitä kokemusta, tai tietoa muuten. Kiitos!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
62/80 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräskin abortin tehnyt äiti teki itsemurhan oltuaan pitkään hullujen huoneella. Lapsi huusi joka yö äitiään hakemaan hänet pois maanalta, Äiti ei näitä unia kestänyt vaan tappoi itsensä. Tuska abortista oli syvä. Tällä äidillä oli tunteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies ole kuitenkaan ehdottomasti sitä mieltä, että ei halua lasta. Kuuntele itseäsi. Keskustele asiasta miehesi kanssa syvemmällä tasolla.

Minä tulin raskaaksi pian uudelleen esikoisen syntymän jälkeen 6 vuotta sitten ja silloin mietin aborttia, kävin lääkärin luonakin juttelemassa. Ja miehen kanssa juteltiin asiasta. En sitten pystynyt tekemään sitä ja en ole katunut vaikka vauva-aika olikin rankka.

Voimia päätöksen tekoon!

Vierailija
64/80 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskeyttäisi sinuna. Varmasti katuisit jälkeenpäin.

Vierailija
65/80 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
66/80 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kovin kamalaa. Välillä tuntui "supistuksia" mutta ei se nyt muuten fyysisesti ollut paha. Henkisesti ei tuntunut ollenkaan.

Vierailija
67/80 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haista kakka, ollaan vuoden alusta yritetty ja yks hiyon pässi ei vahingossa muista ehkästä ja sitten heitetään se lopputulos jorpakkoon.

Juu, tasan ei mee nallekarkit, ei. Nih.

Kiitän ja pahoittelen.

Vierailija
68/80 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tietyn prosessin vaatii henkisesti, mutta jossei lasta halua niin siitä selviää kyllä.

Vierailija
69/80 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin haluaisit pitää lapsen. Reippaasti vaan, tuntuu että kaikki lukijat näkevät ajatuksesi. Itselle tehty keskeytys, ja se oli siinä tilanteessa itselle selvä juttu, ja juurikaan en ole katunut, mietityttänyt kyllä jälkeenpäin. Kyllä sinä itse tiedät ja juttele vaan paljon, asia selviää. Olet rohkea nainen!

Vierailija
70/80 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piditkö lapsen vai et?

Vierailija
71/80 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskeytä raskautta. Niin on paras kaikille.

Vierailija
72/80 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn mihin päätökseen päädyit.

Jaksamista!

Vierailija
73/80 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on kaksi keskeytystä tehty. Molemmilla kerroilla ehkäisy petti ja elämäntilanne oli sellainen, ettei todellakaan lapsi olisi sopinut kuvioihin.

En ole ajatellut noita sen jälkeen, kun just tälläsissä gallupeissa :)

Nyt olen 4:n toivotun lapsen äiti :)

Kaikelle on aikansa...

Vierailija
74/80 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä juttu että tuli tehtyä. Ei ollut kovin kummallinen toimenpide. Yksi toinen abortin teettäjä sai siellä verenvuotoa ja oli huonovointinen.

Olen edelleen saman miehen kanssa ja on kaksi lasta, aivan ihanat.

Yli puolet hedelmöityneistä munasoluista päätyy pyttyyn ennen kuin niiden olemassaoloa huomataan. Ajattelen aina kaiholla kaikkia elämänaikaisia vessanpyttyyn tms. joutuneita munasoluja, olivatpa ne sitten olleet hedelmöityneitä tai ei. Niin sitä elämä kuluu.

Niin, hormonikierukka on ollut mulle todella hyvä, ei kuukautisia, mutta silti täysi hedelmällisyys.

Vierailija
75/80 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
76/80 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
77/80 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan tekisi aborttia, jos olisin noin epävarma, onko oikein.

Vierailija
78/80 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahinkoraskaus ja myös miehen kanssa,jonka olin tuntenut vasta vähän aikaa.Mulle tehtiin viikolla 7 ja kaavinnalla.Ei jäänyt traumoja.Mies osoittautuikin myöhemmin varsinaiseksi häntäheikiksi ja petturiksi...keskeytyksen yhteydessä selvisi, että olin saanut häneltä myös klamydian-jeee!Joskus asia on käynyt myöhemmin mielessä,mutta katunut en ole kertaakaan.

Vierailija
79/80 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei kaduttanut sillä hetkellä. Oli mielestäni järkevä päätös. Mutta 15 vuotta olen asiaa miettinyt ja laskenut kuinka vanha lapseni olisi ja mitä sukupuolta jne. Tunnen että perheestämme puuttuu joku. Ja kyllä, saman miehen kanssa olen vieläkin ja kaksi lasta olemme saaneet. Surettaa...

Vierailija
80/80 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se raskaus on mahollinen vaikk olis ehkäsy. Mulla abortti menossa koska ehkäsystä huolimatta tulin raskaaks ja en todella pysty huolehtii kahdesta pienestä, esikoinen 6kk vasta. Turhaan tuntee katkeruutta vaikka itse oli yrittäny pitkään, turhaan syylistää abortin tehneitä sen vuoks ettei itse tuu raskaaks.