Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia, EI mielipiteitä: isäksi vielä 52-vuotiaana?

Vierailija
24.09.2012 |

Unelmamieheni löytyi muutama vuosi sitten, pitkästä liitosta eronnut mies, ja hyvin on meillä mennyt. Nyt haluaisin yhteisiä lapsia. Miehellä on 20-vuotias tytär. Mies jarruttelee tätä lapsiasiaa. Olen 15 vuotta häntä nuorempi ja vauvakuume senkun pahenee. Minulle ei ole mikään ongelma vastata yksin esimerkiksi yövalvomisista, hyväkuntoinen kun olen :)

Kertokaa pls oikeita kokemuksia viisikymppisistä pienen vauvan/lapsen isukeista!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vauvat eivät valvo öisin.

Mutta siihen joutuu varautumaan.

Vierailija
42/46 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä asian ydin on tässä: "Mies jarruttelee". Mitä sillä sitten on väliä, miten jaksavia kokemuksia täältä kuulet, kun he ovat halunneet lapsen.

Se ei ole kiinni miehen iästä teidän tapauksessanne. Ja siis minä olen se, jolla 22v. vanhempi mies,isäksi 54-vuotiaana. Eli minulla on kokemustakin iäkkään miehen isyydestä.

Sille toiselle "vanhan puolisolle": Meilläkin mies valvoi yöllä, jos vauvat itkivät, minä nukuin, jos en imettänyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittää lukea näitä hyviä kokemuksia, koska olen itse mies ja siinä tilanteessa että esikoinen syntyi kun olin 35 ja mielestäni melko vanha isäksi. Nyt lapseni ollessa 5 vuotias tunnen itseni nuoremmaksi kuin hänen syntyessään. Olin melko leipiintynyt koko elämiseen siihen aikaan ja lapsi muutti kaiken. Nyt kuitenkin olisi siskolle tai veljelle kuulemma tilausta ja mietin itse olenko liian vanha kakkosen saajaksi nelikymppisenä.

Vierailija
44/46 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruskoulun matikasta olisi pitänyt jäädä päähän, että 40 ei ole 50.

Ja minusta se että on leipiintynyt ei ole kovin järkevä motiivi hankkia lapsi.

Vierailija
45/46 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 68 vuotias. Hän on todella aktiivinen pojan elämässä, kuskaa harrastuksiin ja harrastaa itsekin pojan kanssa mm. tennistä ja keilaamista.

Lisäksi hän hoitaa etunenässä koulun vanhempain toimikunnan asioita ( hänellähän siihen eläkeläisenä on aikaa ). Eli vanhempi isä voi olla yhtä hyvä, jos ei parempikin kuin nuorempi isä. Miinuspuolena on tämän isän viime vuonna sairastama sydänkohtaus, se todella säikäytti kaikki : (

Mutta nyt on hänellä kaikki hyvin ja toivottavasti paljon lisävuosia edessä. Ja sydänkohtaus voi kyllä tulla nuoremmillekin.

Vierailija
46/46 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän