Kuinka sairaita kämppiksiä teillä on ollut
Kommentit (38)
Pääkaupunkiseudulla hyväkuntoinen ja tilava okt. Vuokra 250e/kk sisältäen veden. Sähköt alle 10e/kk per nenä. Vaihtoehtoisesti samalla hinnalla hoas:n opiskelija solu jossa yksi pieni vessa ja keittiö sekä pieni oma huone. Kyllä tuo okt vaan voitti! -16-
Asuin kahden opiskelija-asuntolan solussa paljon nuoremman kämppiksen kanssa. Saman alan opiskelija. Itse olin myös töissä yliopistolla. Kaverin kanssa katsottiin leffoja pitkälle yöhön. Kämppis liimaili oveen lappuja. Yhdessä hän sanoi, että kädet pitää pestä, kun käy veskissä. Minun tai kaverini hygieniassa ei ollut puutteita. Muuten ok-kämppis, mutta ei tajunnut, että kyse on _opiskelija_-asuntolasta.
Bulimikko, joka veti iltaisin/öisin ensin kamalat mättösessiot ja lukittautui sen jälkeen tunnin ajaksi suihkuun laattaamaan ja valutti vettä koko tuon ajan.
Neljän hengen solussa jouduin asumaan opintojen alkuaikana, kaksi kämppistä oli ihan normaaleja, kolmas ihme tyyppi. Tämä kolmas oli paljon vanhempi kuin me muut (me muut 20-ja 21-vuotiaita, tämä 35-vuotias), mutta ei kyllä ollut porukan järkevin ja kypsin. Se oli jotenkin maaninen, silmät seisoivat päässä ja se vaan hihitteli. Tuolla tyypillä oli jossain muualla asuva miesystävä jonka luota tuli aina välillä itkuisena ja joskus myös silmä mustana. Lisäksi se pyöritti jotain toista äijää siinä sivussa ja toi sen meidän kämpille harrastamaan kovaäänistä seksiä.
Kämppis levitteli yhteisten tilojen seinille ja pöydille uskispropagandaa. Jeesus-magneetteja jääkaapin ja pakastimen ovet täynnä, seinillä julisteita, ikkunoissa jotain raamatunlauselasimaalauksia ja pöydillä jos jonkinlaisia lehdyköitä. Aina kun otin asian puheeksi, se vain sanoi, että hänellä on oikeus omaan uskontoonsa blablabla. Onneksi tiesin, että sen asuminen on vain väliaikaista, eli sen pari kuukautta kesti.
Vaihdossa ollessani kämppis poimi sieniä ja kokkasi niitä, vaikka ei ollut ihan satavarma että onko ne syötäviä ja just niitä samoja, joita kasvoi Belgiassa. Ei ne sitten kai ollut ihan niitä samoja, kun sille tuli hirveitä vatsakipuja. Siinä sitten solkotettiin sairaalassa todella, todella vajaalla kielitaidolla kokonaisen kahden viikon maassaolon jälkeen, et sieniä on syöty eikä oikein tiedetä et mitä. Englanniksi kun homma ei edennyt yhtään sen paremmin vastapuolen kielitaidottomuuden takia.
yksi nuoruuden kämppis tuli istumaan mun sohvalle huoneeseen ja leikkeli varpaankynsiä niin että palaset lenteli pitkin huonetta. olin liian kiltti enkä sanonut silloin asiasta mitään, nyt lähettäisin muualle saksineen.
toinen käytti mun poissa ollessa mun huonetta bilekeskuksena, siellä istui ilmeiseti joukkoa etkoilla ja jatkoilla aina kun en ollut itse kotona. ärsytti, kun kaikki mun tavarat oli huoneessa ja porukka jotain teiniviiksimiehiä.
kolmas oli vanhempi nainen, jolla oli joku seksiaddiktio tai sitten se piti seuralaispalvelua, en ole varma kumpi. kaikki sen kaapit oli tungettu täyteen tavaraa, varsinkin keittiössä jääkaappia myöten kaikki oli ihan täynnä. siistiä kaikin puolin, mutta se hamstraaminen oli outoa, ihan kuin olisi ollut pulavuodet tulossa. se ei koskaan syönyt niitä ruokia, joita oli valtavat määrät, vaan haki kaupasta uutta ruokaa syötäväksi.
niitä miehiä sitten soitteli sille koko ajan ja kävi vierailulla. talossa haisi seksi kaiken sen panemisen tuloksena. joskus lähdin muualle yöksi, kun joku mies hiippaili pitkin asuntoa puoliseisokissa, joka pullotti alushousuissa. en osannut pelätä silloin, kun olin vielä aika nuori, nyt en suostuisi tuntemattomiin yövieraisiin enää.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 11:36"]
kolmas oli vanhempi nainen, jolla oli joku seksiaddiktio tai sitten se piti seuralaispalvelua, en ole varma kumpi. kaikki sen kaapit oli tungettu täyteen tavaraa, varsinkin keittiössä jääkaappia myöten kaikki oli ihan täynnä. siistiä kaikin puolin, mutta se hamstraaminen oli outoa, ihan kuin olisi ollut pulavuodet tulossa. se ei koskaan syönyt niitä ruokia, joita oli valtavat määrät, vaan haki kaupasta uutta ruokaa syötäväksi.
niitä miehiä sitten soitteli sille koko ajan ja kävi vierailulla. talossa haisi seksi kaiken sen panemisen tuloksena. joskus lähdin muualle yöksi, kun joku mies hiippaili pitkin asuntoa puoliseisokissa, joka pullotti alushousuissa. en osannut pelätä silloin, kun olin vielä aika nuori, nyt en suostuisi tuntemattomiin yövieraisiin enää.
[/quote]
Voi kamala! :D
Mulla oli todella, todella ylipainoinen kämppis, jolla oli jääkaapin ovessa sellainen a minute on lips, a life time on hips -tyylinen aforismimagneetti pitelemässä paikoillaan valokuvaa tästä kämppiksestä vieläkin pulskemmassa kunnossa kuin mitä se sillä hetkellä oli.
Oli vähän häiritsevää mennä itse jääkaapille hakemaan herkkuja, vaikka olinkin ihan normaalipainoinen ja reilusti urheileva liikuntatieteen opiskelija, kun ovessa tuli vastaan sellainen magneetti ja valokuva. Jääkaapissa ei ollut juuri koskaan kämppiksellä mitään muuta kuin jugurttia, mutta pakastin oli täynnä pizzaa ja ranskalaisia ja roskikseen ilmestyi vähän väliä tyhjiä sipsipusseja. Et tais olla muistutusmagneetti vähän väärässä paikassa.
Mun kaikki 20 kämppistä on olleet ihan normaaleja. Siis totta kai on ollut noita jotka harrastaa irtosuhteita tai joilla on outoja tapoja, mut minusta nekin nyt kuuluu aika lailla vielä normaalin ihmisen elämään. Sehän kimppa-asumisessa just on parasta, että näkee ihmiset sellaisina kuin he ovat, ja tietää että aika moni on siinä yksityiselämässään vähemmän siisti, hygieeninen ja korrekti verrattuna "julkisivuunsa". Mun raja menee siinä, että pitääkö jotakuta pelätä tai lähteekö tavaraa kävelemään, mutta mitään sellaista ei koskaan tapahtunut.
Yritän tässä muistella ja muistella, mut ei, en muista mitään kummallisuuksia, en miehissä enkä naisissa. Yksi otti maksua näistä "yhden illan jutuista", mut ei sekään muiden rauhaa häirinnyt.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2012 klo 22:20"]
Nukuin huoneeni ovi lukossa. Onneksi hän toi ryyppyreissuiltaan vain yhden miehen kerrallaan. Olisi voinut pelottaa, jos miehiä olisi ollut useampi. Muuten sujuva kämppis, mutta kovin alkoholisoitunut seksi- tai hellyysaddikti taisi olla? Yksikään mieskään ei ollut kovin paha. Keitin joskus heille aamukahveja ja juttelin...
4.
[/quote]
ai jos nainen haluaa seksiä niin heti on addikti? tää av:n logiikka on niin pettämätön.. mä haluan seksiä joka päivä enkä ole addikti.
> ai jos nainen haluaa seksiä niin heti on addikti? tää av:n logiikka on niin pettämätön.. mä haluan seksiä joka päivä enkä ole addikti.
Joo, nauratti kanssa :-) Ja olen myös surullinen, koska en koskaan opiskeluaikoina törmännyt näihin naisiin :-(
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 11:36"]
yksi nuoruuden kämppis tuli istumaan mun sohvalle huoneeseen ja leikkeli varpaankynsiä niin että palaset lenteli pitkin huonetta. olin liian kiltti enkä sanonut silloin asiasta mitään, nyt lähettäisin muualle saksineen.
toinen käytti mun poissa ollessa mun huonetta bilekeskuksena, siellä istui ilmeiseti joukkoa etkoilla ja jatkoilla aina kun en ollut itse kotona. ärsytti, kun kaikki mun tavarat oli huoneessa ja porukka jotain teiniviiksimiehiä.
[/quote]
öh..se että nainen harrastaa paljon seksi ei tarkoita että hän olisi maksullinen tai että hänellä olisi addiktio. hän saattoi vain nauttia omasta seksuaalisuudestaan. tervetuloa 2000-luvulle.
Kaksi narsistia, yksi entinen yhä oireiliva kontrollifriikki anorektikko, bulimikko, entinen narkomaani, yksi joka itki koko ajan, erittäin sotkuinen maanisdepressiivinen, yksi ns normaali mutta aina hipi hiljaa huoneessaan.. Tässä pahimmat.
Mulla oli suomenruotsalainen kämppis, joka ei puhunut suomea ja minä puhuin huonosti ruotsia.ihan mukava kaveri, ei siinä muuta kuin että se paistoi joka jumalan aamu paketillisen lenkkimakkaraa voissa aamupalaksi. Ihan karsee käry ja joskus meinasi laatta lentää jos oli itsellä vähän hutera olo aamusta. En tiedä oliko se silloin sairas mutta nykyään varmaan on jo valtimot tukossa, josko lie hengissäkään.
No saa olla aika huomionkipee jos asuu kolmen miehen kanssa.