Luuleeko joku oikeesti, että 20 vuotiaana harrastaa hyvää seksiä?
Mites te nuoret, luuletteko tosiaan että 35-60 vuotiaat ei harrastaisi seksiä ja hyvää sellaista? Tosiaan, monia asioita sitä "luulee" tietävänsä.
Yleensä se vaatii ikää ja mahdollisesti synnytyksen jotta seksi on hyvää.
Kommentit (23)
mutta olen kyllä harrastanut hyvää seksiä aina. Ei vaatinut synnytystä, vaikkakaan esikoisen saaminen 28-vuotiaana ei huonontanut tilannetta.
Toki jos ei ole itsetuntoa/luottamusta kumppaniin, on vaikea kuvitella hirveän hyvää seksiä, mutta jos näitä ongelmia ei ole..
Se oli hyvää, kun olin parikymppinen ja lapseton. Nyt olen kolmekymppinen useamman lapsen äiti, ja seksi on niin surkeaa, että suurimman osan ajasta on mieluummin harrastamatta kuin pettyy taas kerran siihen surkeuteen.
Ensinnäkin, silloin parikymppisenä mulla oli vielä kroppa, joka näytti ihmisen, naisen, kropalta. Nyt mulla on raskausarpia kainaloista polviin, nahkapussukat tissien paikalla ja silmäpussit, joihin mahtuu koko viikon ruokaostokset. Ei ylimääräisiä kiloja, päinvastoin, mutta ei todellakaan mikään kaunis vartalo.
Toisekseen silloin parikymppisenä mulla oli mies, joka halusi seksiä, nautti siitä ja toivoi, että minäkin nautin. Nyt mulla on mies, joka haluaa seksiä tosi harvoin, ei ilmeisesti juurikaan nauti siitä ja jota ei tippaakaan kiinnosta, nautinko minä vai en. Lisäksi silloin parikymppisenä mulla oli mies, joka puhui mulle kauniita ja piti hyvänä ja helli, nyt mulla on mies, joka tuijottaa illat telkkaria ja päivät äksyilee. Enkä väitä olevani mikään äiti aurinkoinen itsekään.
Onneks tässä ei taida olla enää kuin kymmenisen vuotta siihen että on taas hyvä seksielämä.
Parempaa on nykyinen, yli kolmikymppisenä.
20 vuotiaana kiihkeys on kuin olisi liekeissä. Nykyään menee vähän aikaa, että syttyy, mutta kun syttyy niin se kestää;)