Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko joku oikeesti, että 20 vuotiaana harrastaa hyvää seksiä?

Vierailija
24.09.2012 |

Mites te nuoret, luuletteko tosiaan että 35-60 vuotiaat ei harrastaisi seksiä ja hyvää sellaista? Tosiaan, monia asioita sitä "luulee" tietävänsä.

Yleensä se vaatii ikää ja mahdollisesti synnytyksen jotta seksi on hyvää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaiseksi parasta seksiä olen harrastanut parikymmpisenä.

t. N40+

Vierailija
2/23 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se oli hyvin erilaista kuin nykyään , mutta yhtäkaikki tuntui mahtavalta.

Nyt olen 45v ja seksi on mahtavaa. Tunnen itseni paremmin ja tiedän seksitä enemmän. Mutta ei se muuta sitä , että nuorenakin seksi tuntui hyvältä.

Suoraansanoen todella tyhmä kysymyksenasettelu. Seksihän on hyvää kun se tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ihan tosi joku voi harrastaa hyvää seksiä heti ensi kerrasta alkaen! Mutta omalla kohdallani tämä ei pitänyt paikkansa.

Luulin harrastavani hyvää seksiä, mutta näin jälkeenpäin tajuan, että tein kaikkeni vain miellyttääkseni sitä toista osapuolta. Oma nautinto oli erittäin toissijaista, kun piti vaan olla "hyvä sängyssä". Ei se mikään huono lähtökohta ole tietysti, toisen huomioiminen, mutta parastahan se on yhdistettynä toisen SEKÄ oma mielihyvä, kummastakaan tinkimättä.

Muutenkin vasta nyt 35-vuotiaana maailman ihanimman miehen kanssa seksi on aidosti hyvää. On se aiemminkin tuntunut hyvältä, mutta kun siihen yhdistää niin mielettömän suuren tunnelatauksen, niin ei voi olla parempaa...

Vierailija
4/23 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyytyi vähempään.

Vierailija
5/23 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te nuoret, luuletteko tosiaan että 35-60 vuotiaat ei harrastaisi seksiä ja hyvää sellaista? Tosiaan, monia asioita sitä "luulee" tietävänsä.

Yleensä se vaatii ikää ja mahdollisesti synnytyksen jotta seksi on hyvää.

vaan tiedän. Itse olin seurustellut jo monta vuotta tuossa iässä ja seksi oli todella hyvää sen oman rakkaan kanssa. Nyt olen 53 ja seksi on edelleen ihanaa ja nautinnollista ja harrastetaan usein.

Ei pidä yleistää. Paljonhan riippuu elämäntilanteestakin, onko seksi jossain tietyssä iässä hyvää vai ei.

Vierailija
6/23 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää paneta:( . Tätä on kestänyt reilut 2v. Ei huvita pukeutua, eikä laittaa itteensä mitenkään. Aika kurja tilanne miehelle, joka on mua paljon nuorempi. Seksi oli parasta 35-45 vuotiaana.

Vierailija
7/23 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmekymppiset ovat sinut itsensä kanssa, tietää mistä tykkää, ei ujostele...ja siitähän miehet tykkää. Nuorempana seksi on ehkä enemmän suorittamista. Ja sit tietenkin kun kokemusta alkaa olla, niin seksistä saa enemmän irti.

Mulla nyt 37-vuotiaana seksi on parempaa kuin koskaan.

Vierailija
8/23 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken hyvyys tai huonoushan perustuu jokaisen omiin siihenastisiin kokemuksiin. Miten joku voi kuvitella tietävänsä, kuinka hyvää jonkun toisen seksi on?

Vierailija
9/23 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastin 20-vuotiaana paljon seksiä ja nyt näin 30-vuotiaana sitä ei ole paljon irronut...

Joten kyllä se oli erittäin hyvää varrattuna ilman oloon.

Vierailija
10/23 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt nelikymppisenä muistan selvästi miten seksi oli oikein hyvää alusta alkaen. Opettelusta tehotreenivaiheeseen, hyvää kaikki.

Synnytyksistä en tiedä, ehkä se sitten takaisi hyvän seksielämän loppuiäksi. Se jää nyt selvittämättä.

Vierailija
11/23 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksistä vasta myöhemmällä iällä, mutta en väittäisi, ettei joku muu voisi kakskymppisenä nauttia. :D

Vierailija
12/23 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin siis ikää 35, ei lapsia, ei raskausarpia, EI HUONOA SEKSIÄ. Pari menettelevää kertaa irtosuhteena, mutta muuten ollut prkl hyvää. Mistä helvetistä kirjoittaja taas repii nää jutut? ei leikkaa :D

Antakaapa nuorien ja vanhojen olla ja keskittykää kukin omaan seksielämään ja sen parantamiseen .. :D

-nainen 35-

Vierailija
13/23 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai luulen ja itse asiassa oletan, että 35-60 -vuotiaat harrastavat seksiä. Joudun vastaamaan vain omista lähtökohdistani, mutta näin 21-vuotiaana seksielämäni ja saamani/antamani seksi on nyt huomattavasti parempaa kuin mitä se oli esim. ollessani 16.

Seksuaalisuuden kannalta vieläkin parempia vuosia odotellessa.

Vierailija
14/23 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä tekemistä raskausarvilla on seksin laadun kanssa?

Vierailija
15/23 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina näitä ketjuja joissa on PAKKO todistella että seksi on parasta vasta mummoiässä? Jos on niin olkoon mutta ette te näillä vakuutteluilla pakoon kuolemaa pääse eikä teistä tule enää uudestaan parikymppisiä. sanokaa nyt vielä että ette vaihtaisi kuuskymppisenä maatumisen jo alkaessa paikkoja kakskymppisen kanssa niin jokainen varmaan uskoo.

Vierailija
16/23 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina näitä ketjuja joissa on PAKKO todistella että seksi on parasta vasta mummoiässä? Jos on niin olkoon mutta ette te näillä vakuutteluilla pakoon kuolemaa pääse eikä teistä tule enää uudestaan parikymppisiä. sanokaa nyt vielä että ette vaihtaisi kuuskymppisenä maatumisen jo alkaessa paikkoja kakskymppisen kanssa niin jokainen varmaan uskoo.

Voi kun sulle saisi lähetettyä muistutuksen tästä viestistäsi kun olet 60v. :D

Mutta joo, onhan se totta, että elämänkokemus kasvaa iän myötä ja sitä kautta suhteeseen ja seksielämään tulee uutta syvyyttä. Eipä sillä, en vaihtaisi parikymppisenä koettuakaan pois, oli sitä aika menoa silloinkin.

Mutta usko tai älä niin en kyllä ainkaan 36-vuotiaana vaihtaisi elämääni 20-vuotiaan elämään. Kyllä aikuisena on vain niin paljon helpompaa. Ja hei, mun 68v äiti on paremmassa fyysiessä kunnossa kuin moni persiillään päivänsä viettävä hampurilaisia popsiva nuori.

Vierailija
17/23 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo parikymppisenä. Jostain syystä moni 40 plus on seksuaalisuutensa huipulla, on varmaankin sinut itsensä ja vartalonsa (ja elämänsä) kanssa, on rohkeutta kertoa mistä pitää ja miten. Hienoa, että kuivan kauden jälkeen on odotettavissa jotain uutta. Kai ne hormonit vievät synnytysten ja imetysten ja valvomisten jälkeen enimpiä seksihaluja pois, mutta herää ne halut sitten ilmeisesti uudelleen hiukan myöhemmin.

Vierailija
18/23 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana. Seksi oli ja on erinomaista edelleen, olen nyt 21. Vertailupohjaa on, koska olen av-mamman paheksuma rappionuori, jolta meni neitsyyskin 14-vuotiaana. Tiedän, mitä seksi on surkeimmillaan.

Vierailija
19/23 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyvää 20-vuotiaana ja ehkä hitusen hauskempaa nyt 30-vuotiaana, mutta erona on lähinnä minulle paremmin sopiva kumppani. Jännää nähdä että onko se sit ihan mieletöntä 10-20 vuoden päästä.

Vierailija
20/23 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tarve joillain keski-ikäisillä on verrata itseään 20-vuotiaisiin??? Koin elämäni hirveimmän hetken jossain häissä, jossa eronnut keski-ikäinen sukulaisnainen julisti (hieman ottaneena) minulle "nuorelle ja naiville tyttöselle" kuinka naisen elämä alkaa vasta 40-vuotiaana. Ja siihen perään toki monologi aiheesta "Rakastan itseäni vaikka olenkin ruma ja läski". Itse en ajatellut nyt pyöräyttää yhtään lasta tähän hätään, ja ikääkään ei ole vielä 35-vuotta, eli huonolla seksillä mennään. Kelpaa mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi