Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako ettet käyttänyt ulkonäköä maksimaalisesti hyväksesi kun sitä vielä oli?

Vierailija
23.09.2012 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi vieläkään ei ole ihan liian myöhäistä... ;)

Vierailija
2/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän?

Vierailija
4/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa :(

Vierailija
5/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sitä voi käyttää hyväkseen?

Vierailija
6/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina vaan kaikki on helpompaa.

Vierailija
7/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet olivat hulluina ihan kun olin oma itseni. Hyvällä itsetunnolla varustettuna.

Esim minulla on pienet rinnat ja koin tulleeni hyväksytyksi ilman, että olisin laittanut tai edes haaveillut silokoneista. Kuviani katsellessa huomaan oleeeni kaunis gasellimainen nuori nainen. Nyt 40 v olen edelleen mukiinmenevän ulkonäön omaava.

Vierailija
8/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin läski ja tarjonta sen mukaista, eli vähäistä. Nykyään menee onneksi paremmin.

Vierailija
9/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain hyvän miehen ja työpaikan ulkonäköni perusteella. Tällä ulkonäöllä niitä en enää saisi.

Vierailija
10/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sitä voi käyttää hyväkseen?

mä olin ainakin niin laiha, että olisi pitänyt yrittää malliksi. Eihän malli tarvitse edes kovin erikoista naamaa, mun olis saattanut hyvinkin oikealla meikillä riittää.

Sen sijaan mä vaan yritin saada kaikkia muita töitä, tuloksetta, ja olin suurimman osan aikaa työttömänä.

Vierailija
11/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta jälkeenpäin tajunnut, kuinka komea ja hyväkroppainen nuori mies olikaan. Ei enää näin nelikymppisenä.

Vierailija
12/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, vaikka paremminkin olisi voinut pelata.

Vierailija
13/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin itseäni aina kamalan rumana, mutta näin jälkeenpäin kuvia katsellessani tajuan olleeni ihan sievä, en mikään kaunotar mutta en rumakaan. Ihan turhaan murehtimiseen meni aika!

Vierailija
14/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli mallin kroppa ja kauniit kasvot... En mä kyllä ulkonäköä sen kummemmin halua hyväksikäyttää mutta toivoisin että olisin silloin arvostanut itseäni enemmän, nähnyt kuinka kaunis olin ja ansainnut parempaa. Näin vaan omat virheet :(.

Mut nyt oon nelikymppinen pullea kotiäiti. Ihan nätti kai vieläkin, harmittaa vaan että kropassa on paljon ylimääräisiä kiloja joista en ole päässyt eroon kuin jojoillen...

Vierailija
15/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut susiruma ja tyhmäkin vielä. Silti on piisannut hyväksikäyttäjiä joka asennosta. Ihan hanurista koko kysymys.

Vierailija
16/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli nuorena tilanne, jossa minua pyydettiin malliksi eräisiin kuvauksiin, mutta en lähtenyt. Olisi kannattanut ihan piruuttaankin mennä kokeilemaan, vaikka vastustin silloin(kin) mallimarkkinoita.

Vierailija
17/27 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt paremman näköinen kuin silloin, vaikka en vieläkään ole kaunis.

Vierailija
18/27 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt jälkikäteen tajuaa, kuinka nätti oli. Olisi voinut olla itsevarmempi.

Vierailija
19/27 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli huono itsetunto ja vaikka naiset olivat kiinnostuneita useinkin minusta, en uskonut sitä, tai lähinnä että mitään mistään tulisi.

Kun on katsellut kuvia, missä on pari-kolmekymppisenä, niin komeahan sitä on ollut silloin.

Vierailija
20/27 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä hyväkseni maksimaalisesti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi