Harmittaako ettet käyttänyt ulkonäköä maksimaalisesti hyväksesi kun sitä vielä oli?
Kommentit (27)
Kauniina vaan kaikki on helpompaa.
Miehet olivat hulluina ihan kun olin oma itseni. Hyvällä itsetunnolla varustettuna.
Esim minulla on pienet rinnat ja koin tulleeni hyväksytyksi ilman, että olisin laittanut tai edes haaveillut silokoneista. Kuviani katsellessa huomaan oleeeni kaunis gasellimainen nuori nainen. Nyt 40 v olen edelleen mukiinmenevän ulkonäön omaava.
Olin läski ja tarjonta sen mukaista, eli vähäistä. Nykyään menee onneksi paremmin.
sain hyvän miehen ja työpaikan ulkonäköni perusteella. Tällä ulkonäöllä niitä en enää saisi.
miten sitä voi käyttää hyväkseen?
mä olin ainakin niin laiha, että olisi pitänyt yrittää malliksi. Eihän malli tarvitse edes kovin erikoista naamaa, mun olis saattanut hyvinkin oikealla meikillä riittää.
Sen sijaan mä vaan yritin saada kaikkia muita töitä, tuloksetta, ja olin suurimman osan aikaa työttömänä.
Vasta jälkeenpäin tajunnut, kuinka komea ja hyväkroppainen nuori mies olikaan. Ei enää näin nelikymppisenä.
Ei harmita, vaikka paremminkin olisi voinut pelata.
Pidin itseäni aina kamalan rumana, mutta näin jälkeenpäin kuvia katsellessani tajuan olleeni ihan sievä, en mikään kaunotar mutta en rumakaan. Ihan turhaan murehtimiseen meni aika!
Mullakin oli mallin kroppa ja kauniit kasvot... En mä kyllä ulkonäköä sen kummemmin halua hyväksikäyttää mutta toivoisin että olisin silloin arvostanut itseäni enemmän, nähnyt kuinka kaunis olin ja ansainnut parempaa. Näin vaan omat virheet :(.
Mut nyt oon nelikymppinen pullea kotiäiti. Ihan nätti kai vieläkin, harmittaa vaan että kropassa on paljon ylimääräisiä kiloja joista en ole päässyt eroon kuin jojoillen...
Olen aina ollut susiruma ja tyhmäkin vielä. Silti on piisannut hyväksikäyttäjiä joka asennosta. Ihan hanurista koko kysymys.
Kerran oli nuorena tilanne, jossa minua pyydettiin malliksi eräisiin kuvauksiin, mutta en lähtenyt. Olisi kannattanut ihan piruuttaankin mennä kokeilemaan, vaikka vastustin silloin(kin) mallimarkkinoita.
olen nyt paremman näköinen kuin silloin, vaikka en vieläkään ole kaunis.
Vasta nyt jälkikäteen tajuaa, kuinka nätti oli. Olisi voinut olla itsevarmempi.
Minulla oli huono itsetunto ja vaikka naiset olivat kiinnostuneita useinkin minusta, en uskonut sitä, tai lähinnä että mitään mistään tulisi.
Kun on katsellut kuvia, missä on pari-kolmekymppisenä, niin komeahan sitä on ollut silloin.
sitä hyväkseni maksimaalisesti...
Mutta onneksi vieläkään ei ole ihan liian myöhäistä... ;)