Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leipomon täytekakku oli fiasko

Vierailija
23.09.2012 |

päällä oli suklaakuorrute, mutta kuorrute oli niin kova ja paksu, ettei kakkua pystynyt leikkaamaan! Terävimmällä saralaitaisella veitsellä yritin siitä sitten leikata siivuja vieraille, mutta kuortute lohkeiti miten sattui ja kakku alla meni lyttyyn, kun oli pakko painaa melko lujaa.

Huomenna laitan palautetta menemään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/22 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaseen täytyy laittaa melkein puolet öljyä,että on leikkauskelpoinen kakun päällä. LIäksi kuorutus ei saa olla liian paksu.

vahinkoja sattuu mutta tottakai annat leipomolle palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 10-30 minuuttia huoneenlämmössä ennen tarjoilua, riippuu käytetystä suklaasta.

Vierailija
4/22 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 10-30 minuuttia huoneenlämmössä ennen tarjoilua, riippuu käytetystä suklaasta.

ja oli kyllä pöydälllä 15min ennenkuin alettiin leikata, mutta ei ollut yhtään sen pehmeämpi puolta tunita myöhemminkään.

ap.

Vierailija
5/22 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä itse!

Vierailija
6/22 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomo Espoosta.

Vierailija
7/22 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ammattilaisen tekemänä kyllä ihmetyttää.

Onneksi oli rennot synttärit, ettei mitkään YO-juhlat tms

ap.

Vierailija
8/22 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakku, Espoosta hankittu.

Vierailija
9/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautetta leipomoon + jaloilla äänestäminen = en tilaa sieltä enää mitään + puskaradiossa maineen mustaamista.

Vai vaadin korvaukseksi jotain, mitä?

Miten te toimitte vastaavassa tilanteessa?

ap.

Vierailija
10/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sieltä tulee hyvitys, niin voisin jatkaa asiakkaana. Jos heistä ei kuulu mitään, niin en tilaisi sieltä enää mitään.

Jos leipomo on helposti matkan varrella, niin antaisin palautteen suullisesti.

Vierailija
11/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän minä olen oppinut. Prismasta ostettu kakku oli kerman sijaan kuorrutettu omituisella mauttomalla vaahdolla, niin että ei voinut oksentamatta/yökkäämättä syömään.

Lisäksi Stockmannin Kakkukeisarin tekemän äitienpäiväkakku oli todella kuiva ja ei ollut kermaa nähnytkään. Tehty varmaan 3 päivää aikaisemmin. Yök ! Teen nykyään aina itse.

Vierailija
12/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole yleiskonetta, enkä näe tarpeelliseksi parin kakun takia sellaista hommata. Tavallisella sähkövetkaimella ei saa kunnollista kuohkeaa taikinaa. Ja pusotukset sun muut vaatii ainakin vähän harjoitusta, että kehtaa näytille laittaa.

Mitään valmiskakkuja en koskaan ole ostanut, vaan tilannut leipomosta, jolloin se tehdään mun toiveiden mukaan.

ap.

Vierailija
13/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkövatkaimella. Saa itse asiassa kuohkeamman taikinan kuin yleiskoneella. Lisäksi jauhojen laittamisen jälkeen sähkövatkain on parempi kuin yleiskone, jolla joutuu herkästi vatkaamaan liian paljon. Pullataikinan teen yleiskoneella.

Pursotuksen voi tehdä kertakäyttöpusseilla ja on todella helppoa. Vähän sotkuista, mutta helppoa.

Vierailija
14/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kyllä ihan todella kuohkean taikinan, kun oikein vatkaa. Kallistaa sitä kulhoa samalla. Ohjeistettiinko sinua, että suklaakakku pitää leikata aina lämpimässä vedessä kastellulla veitsellä (siis mieluiten joka palan jälkeen kastat uudestaan)? Saattaisi leikkaantua helpommin.

Vierailija
15/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää paljoa arvailujen varaan.

Meidän liike on espoolaisen leipomon asiakas myös. Monesti valitin sinne kun meidän asiakkaat ei saaneet sellaisia kakkuja mitä tilattiin, ja usein he myös unohtelivat osan tilauksista ja p_skahan vyöryi mun ja kollegoiden niskaan kun meidän asiakkaat luuli että se on meidän vika.

Ikinä eivät suostuneet hyvittämään mitään koska _he_ eivät sellaisia virheitä tee.

Työssä en tietenkään asiaan pysty vaikuttaa mutta henk koht en sieltä osta mitään, eikä osta tuttunikaan.

Vierailija
16/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

H?

Tapiolan leipomo on jo lopettanut.

Vierailija
17/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein aikoinaan pari tilauskakkua ja semmoista hehkutusta ja reseptinkyselyä en olekaan sen jälkeen saanut ;)(en kyllä alalle jäänytkään)

Vierailija
18/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole yleiskonetta, enkä näe tarpeelliseksi parin kakun takia sellaista hommata. Tavallisella sähkövetkaimella ei saa kunnollista kuohkeaa taikinaa. Ja pusotukset sun muut vaatii ainakin vähän harjoitusta, että kehtaa näytille laittaa.

Mitään valmiskakkuja en koskaan ole ostanut, vaan tilannut leipomosta, jolloin se tehdään mun toiveiden mukaan.

ap.

Kananmunia ja sokeria vatkataan kunnes massa on lähes valkoinen ja kuvio pysyy hyvin pinnalla.

Laita päälle marsipaania ti hedelmiä, ei pursotinta tarvitse.

Kuorrutus on ollut liian paksu, siinä syy epäonnistumiseen. Aika nopea parannus on kastaa kuumaan veteen veitsi ja sillä leikata. Sujuu hyvin.

Tee valitus, mutta et itsekään mikään ruudinkeksijä taida olla.

Vierailija
19/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumalla veitsellä mutta mokahan tuo selvästi on.

Käy vaatimassa hyvitystä.

Vierailija
20/22 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laita, jos haluat PILATA sen..