Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärissä sanottiin ettei haettuja paikkoja tarkisteta millään tavalla eli ihan sama mitä sinne laittaa

Vierailija
23.01.2023 |

En hae yhtään paikkaa mutta kerran kuukaudessa copypastean sinne jotain.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä käskettiin säästämään hakuasiakirjat / sähköpostikuittaukset hauista yms.

Vierailija
2/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On töysin absurdi ajatuskin että te-toimiston väki alkaisi ottaa yhteyttä työnantajiin ja kysellä onko henkilö hakenut paikkaan.

Ensinnäkin

- tieto on salaista jota työnantaja ei saa antaa

- työnantajilla hiukan muuta tekemistä kuin vastailla työkkärille

- tällaiset kyselyt menevät roskapostin jo automaattisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä käskettiin säästämään hakuasiakirjat / sähköpostikuittaukset hauista yms.

Säästä sinä vaan. Työkkäri ei noita tarkasta.

Vierailija
4/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs suullisesti kysytyt paikat?

Vierailija
5/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha todellakin juu säästän hakuasiakirjat, hommaankin heti tulostimet ja lukolliset asiakirjakaapit sekä arkistovaraston. Mitäpä asiakirjaa jää kun lomakkeet täyttää netissä ja lähetä. Eli kaikki paikat haettava sähköpostilla, jää joku jälki lähetetyistä. Mutta mitäpä jos nettilomake ainoa millä hakee? No ei käytetä niitä vaan joku sp vaan yritykseen. Mt-te tantat, täysiä pellenarsisteja.

Vierailija
6/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs suullisesti kysytyt paikat?

Ne täytyy nauhottaa c-kasetille.

Vierailija
7/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi samaa, työkkärin täti sanoi ettei hänellä ole aikaa tarkistella mitään että laita mitä laitat. Mieheni oli onnekas ja sai heti töitä, ei työkkärin ansiota tosin yhtään.

Vierailija
8/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonutkaan että olisi resursseja tarkistella jokaisen yli 500 000 työttömän kohdalla.

Vierailija
9/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei. Eikä kaikista tule ikinä mitään kuittauksia.

Töitä voi hakea myös suullisesti, kysymällä. Ei siitä mitään todistetta jää.

Vierailija
10/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni piti ainakin näyttää omavirkailijalle kaikki tekemäni hakemukset 3 kuukauden ajalta. Myös lähettämäni sähköpostit piti osoittaa jotenkin. Laitoin kuvakaappaukset,

Vierailija
11/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP valehtelee. Älkää uskoko ettei tule karenssia.

Vierailija
12/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin, että pitääkö toimittaa jotain todisteita siitä, että paikkaa on haettu, ja sanoivat EI. Ei tarvitse arkistoida sähköposteja jne.

Vierailija
13/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki osapuolet tietävät, että kyseessä on vasemmiston poliittisen agendan pakottama silmänlume, jolla ei ole mitään tekemistä työllistymisen ja rekrytoinnin kanssa. Ei enää vasemmistohallitusta tähän maahan.

Eikö tuokin ollut edellisen hallituksen aikaansaannos? Kunhan kyselen.

Vierailija
14/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne pitäisi säästää, se olisi pakko mainita ohjeissa siellä työmarkkinatorin omilla sivuilla.

Vierailija
15/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne pitäisi säästää, se olisi pakko mainita ohjeissa siellä työmarkkinatorin omilla sivuilla.

Hönö vaan valehtelee koko ajan.

Vierailija
16/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä aktiivimalli 2 palvelee työnhakijaa tuolla 4 paikkaa kuukaudessa haulla nythän se on puhdasta kyykyttämistä eritoten kun ei niitä tosiaan pysty tarkistamaan että on todella haettu.

Vierailija
17/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä aktiivimalli 2 palvelee työnhakijaa tuolla 4 paikkaa kuukaudessa haulla nythän se on puhdasta kyykyttämistä eritoten kun ei niitä tosiaan pysty tarkistamaan että on todella haettu.

Sitähän se juuri on ja se on tarkoituskin. On niin kivaa kyykyttää työtöntä.

Vierailija
18/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki osapuolet tietävät, että kyseessä on vasemmiston poliittisen agendan pakottama silmänlume, jolla ei ole mitään tekemistä työllistymisen ja rekrytoinnin kanssa. Ei enää vasemmistohallitusta tähän maahan.

Lyhyt on ihmisen muisti näköjään. Mitäs se oikeistohallitus tekikään jokunen vuosi sitten aktiivimalleineen? Heidän mallissaan ei pitänyt ainoastaan hakea töitä, vaan niitä piti saada. Muuten leikattiin tukia. Sekö oli reilumpi versio? Ei sillä, ihan turhakkeita ylipäätään tällaiset pakkohaut, mutta epäreilumpi tuo oikeiston aktiivimalli oli.

Vierailija
19/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä aktiivimalli 2 palvelee työnhakijaa tuolla 4 paikkaa kuukaudessa haulla nythän se on

"Palvelee työnhakijaa"?

Oletko hullu?

Eihän orjatyömalli ykkösen ja kakkosen ollut koskaan tarkoitus työllistää yhtään työtöntä vaan ainoastaan syyllistää ne työttömäksi jäämisestään.

Huomio haluttiin pois sitä faktasta että massatyöttömyys johtuu maan muuttumisesta kilpailukyvyttömäksi verohelvetiksi höttöisen ideologian ohjatessa kaikkea päätöksentekoa.

Vierailija
20/21 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas sanottiin että saattavat tehdä "pistokokeita" eli kysellä niistä paikoista johon olen ilmoittanut hakeneeni/soittaneeni jotta puhunko totta. Sitä en tiedä tekevätkö näin vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän