Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bruttotulot meillä n. 3000 e

Vierailija
23.09.2012 |

Miten arvelette että pärjäämme? Asutaan Vantaalla, 79 neliöö, kumpikin käy töissä, luuletteko että meillä on kulutusjuhla vai nälkäkuuri?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimosi ei saa kaikkea reseptille?

Yksi vatsalääke on kalliimpi lääkärin määräämänä kuin käsikaupasta ostettuna. Kela ei korvaa ollenkaan sitö lääkettä. Mikään muu ei ole yhtä hyvä. Maksaa neljä kymppiä rasia ja niitä menee kaksi kuukaudessa.

Vaimo tosin saa sairaspäivärahaa n 500 €/kk sairastelun ajan joten sairaalareissu menee ehkä tasoihin sen kanssa minkä hän saa. Mutta sitten kun hän kotiutuu ja jos sairaslomaa ei jatketa on edessä 200-300 euron lääke ja lääkärikustannukset.

Vierailija
22/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain vielä se kiinnostaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain vielä se kiinnostaa. ap

ei kiinnosta

Vierailija
24/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma ap:lla on tulla toimeen? Lapsella on lähivanhempi eli et joudu edes maksamaan lapsen kuluja kokonaan. Kyllä tuon rahan pitäisi siis riittää ihan hyvin. Ja asuntoa voi vaihtaa edullisempaankin.

Vierailija
25/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma ap:lla on tulla toimeen? Lapsella on lähivanhempi eli et joudu edes maksamaan lapsen kuluja kokonaan. Kyllä tuon rahan pitäisi siis riittää ihan hyvin. Ja asuntoa voi vaihtaa edullisempaankin.

Pitäiskö mun nyt tanssia ilosta, wuuhuu, mun lapseni ja minä on etuoikeutettu, kun hänellä on asiat näin hienosti...luuletko että tämä on jotenkin yksinkertaista ja helppoa kaikille? Ja tilanne on nyt meillä se, että uutta asuntoa emme saa luottotiedottomuuden takia. Joskus nyt vain menee kaikki päin vittua. Menen nyt nukkumaan, terkkuja tutuille.

Vierailija
26/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun nyt tanssia ilosta, wuuhuu, mun lapseni ja minä on etuoikeutettu, kun hänellä on asiat näin hienosti...luuletko että tämä on jotenkin yksinkertaista ja helppoa kaikille? Ja tilanne on nyt meillä se, että uutta asuntoa emme saa luottotiedottomuuden takia. Joskus nyt vain menee kaikki päin vittua. Menen nyt nukkumaan, terkkuja tutuille.

Eihän tässä siitä ollut kyse vaan rahasta. Itse teit aloituksen perheesi rahoista. Turha minulle on kiukutella jos vastaus ei miellytä. Nyt sinun on vain opeteltava tulemaan toimeen sillä mitä on.

Vierailija
27/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että hoitajatkin osaavat neuvoa, että keneltä kysyä.

Yksi vatsalääke on kalliimpi lääkärin määräämänä kuin käsikaupasta ostettuna. Kela ei korvaa ollenkaan sitö lääkettä. Mikään muu ei ole yhtä hyvä. Maksaa neljä kymppiä rasia ja niitä menee kaksi kuukaudessa.

Vaimo tosin saa sairaspäivärahaa n 500 €/kk sairastelun ajan joten sairaalareissu menee ehkä tasoihin sen kanssa minkä hän saa. Mutta sitten kun hän kotiutuu ja jos sairaslomaa ei jatketa on edessä 200-300 euron lääke ja lääkärikustannukset.

Vierailija
28/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vielä, että tulisiko nuo vatsalääkkeet laskettavaksi mukaan, jos ovat reseptillä.

Vierailija
29/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten tuohon jamaan ajautuu.

Vierailija
30/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka, monilla puolta vähemmän jos esim. hoitaa lapsia kotona toinen eli pärjäätte varmasti helvetin hyvin jos ette tuhlaa. Meillä ainakin paljon pienemmät tulot mutta asutaan hienosti, on veneet ja hiennoudet.

Vierailija
31/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka, monilla puolta vähemmän jos esim. hoitaa lapsia kotona toinen eli pärjäätte varmasti helvetin hyvin jos ette tuhlaa. Meillä ainakin paljon pienemmät tulot mutta asutaan hienosti, on veneet ja hiennoudet.

5 henkeä ja bruttotulo 2000€ kuussa + lapsilisät.

Vierailija
32/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 3000 e/kk. Asumismenot n. 900 e/kk (okt-laina)+sähköt, vedet, jätemaksut+netti ym.

2 kouluikäistä lasta, heillä harrastuksia, itsellä ja miehellä myös harrastuksia.

Autolaina saatiin just maksettua. Miehellä yrityksen lainaa n. 200 eur kuussa. Ja silti pärjätään ihan hyvin!

Vierailija
33/33 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 kutistuu n. 2200 euroon kuussa verojen jälkeen siitä vielä pois vuokra, 940 e/kk. Plus laskut. Olen aivan paskana. Älkää kertoko mulle että miksi olen sössinyt elämäni näin, älkääkä myöskään sanoko että menkää sossuun/ kelaan, emme saa sieltä mitään. ap

Ei mulla muuta.

JOs haluatte sääsätää niin muuttakaa maalle, asuminen on halvempaa.

Ihna kulutusjuhlilta kuullostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi