Mikä puolue ajaa sinun asiaasi ja miksi?
Kommentit (75)
Ei ole sellaista puoluetta toistaiseksi löytynyt. On vain eri tavoin umpipaskoja puolueita.
Ei mikään. Suurta huijausta koko homma. EU määrää ja Suomi tottelee.
VKK, koska olen aidosti Suomen puolella globaalia eliittiä vastaan.
Yhtenäinen Venäjä koska olen puttepersu
Vihreät ei kyllä aja kenenkään etua kun oikein ajattelee. Kaikilta on vaan eläminen kallistunut heidän päätöksien seurauksista. Muilla puolueilla on aika selkeä oma porukkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ei kyllä aja kenenkään etua kun oikein ajattelee. Kaikilta on vaan eläminen kallistunut heidän päätöksien seurauksista. Muilla puolueilla on aika selkeä oma porukkansa.
Linkkaa tähän vihreiden tekemät päätökset jotka on nostanut elämisen hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaston lämpeneminen on tieteellisesti todistettu fakta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaista puoluetta toistaiseksi löytynyt. On vain eri tavoin umpipaskoja puolueita.
Tämähän se. Silti äänestän aina ja yritän parhaani mukaan löytää joukosta sen hetkisen vähiten paskan.
Ei mikään. Ajan itse omia asioitani, eduskuntaan haluan ihmisiä ajamaan Suomen asioita.
Vierailija kirjoitti:
Demarit, olen kusettaja itsekkin.
Persu sinä olet. Persut kusetti vaalessakin ja sinä kusetat nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkaa tähän vihreiden tekemät päätökset jotka on nostanut elämisen hintaa.
Älä viitti, kysy Pekalta :D
Varmaan SDP, mutta äänestän yleensä Vasemmistoliittoa, koska kannatan heidän näkemyksiään ja arvojaan yhteiskunnan toiminnan suhteen. Suht varakkaana ja hyvin toimeentulevana hyödyn henkilökohtaisesti oikeistopolitiikasta (siis taloudellisesti), mutta se sotii täysin mun arvomaailmaa vastaan. Oikeistolaisella otteella johdettu yhteiskunta ei ole hyvinvointiyhteiskunta.
Vasemmistoliitto, koska olen köyhä.