Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan elämäni taas järjestykseen?

Vierailija
22.09.2012 |

Kaikki alkoi siitä kun miehelläni oli suhde työkaveriinsa. Se loppui, mutta tämän jälkeen tuli vielä esiin muukin pettäminen. Pari vuotta on kulunut, mutta elämä on jotenkin ihan sekaisin. Olen yrittänyt korjata tilannetta, olemme yhdessä, mutta mies on koko ajan jotenkin tyytymättömän oloinen, ärtyinen.. Minulla ei meinaa oikein voimat riittää enää olla positiivinen.

Meillä on seksiä, mutta lähinnä minun aloitteestani - torjuntojakin tulee aika usein. Tämä syö itsetuntoani entisestään ja lisää epävarmuuttani. Olen laihtunut, treenaan ja sen kyllä huomaa, syön terveellisesti, pukeudun hyvin.. en mielestäni ole aivan turn-off. Opiskelen jatkotutkintoa korkeakoulussa.

Nyt tilannetta on hankaloittanut se, että eräs toinen mies on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan. Hän on herättänyt sellaisia tunteita, että olen ihan sekaisin. En edes muistanut, että tämmöistä voi olla.. kai se on sitä intohimoa. Minun tulisi keskittyä opintoihin, lapsiin ym. arkipäiväiseen, mutta pää ei toimi. Haluaisin vain kokeilla, miltä seksi voisi tuntua ihmisen kanssa, joka kenties oikeasti haluaa MINUA. Tunnen kuitenkin suurta epävarmuutta, jos hän ei pitäisikään alastomasta vartalostani, ja muillekin intiimeille ominaisuuksille tuntuu olevan nykyään paljon kriteereitä.

En tiedä miten tästä eteenpäin. Velvollisuus ja uskollisuus sekä henkilökohtainen itsekkyys kokea jotain ihanaa taistelevat jatkuvasti. Tiedän toki, että kyse on pettämisestä ja se on väärin. Mutta jotenkin se uskollisuuden merkitys on vähentynyt tilanteessani. Se häiritsee minua suorastaan pelottavan vähän.

Joku ulospääsy tästä tilanteesta on löydettävä tai menetän järkeni. Kaikki on ihan hajallaan.

Onko muilla kokemusta vastaavasta tilanteesta? Miten tästä selviää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miehesi on tehnyt liiton pelastamiseksi?

Eiköhän ole aika ajatella mitä sinä haluat elämältä.

Älä petä, eroa reilusti suhteesta, joka ei toimi ja suo itsellesi uusi alku.

Vierailija
22/27 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miehesi on tehnyt liiton pelastamiseksi?

Eiköhän ole aika ajatella mitä sinä haluat elämältä.

Älä petä, eroa reilusti suhteesta, joka ei toimi ja suo itsellesi uusi alku.

tehnyt paljon, kun on edelleen tässä. Hän on kyllä skarpannut, osallistunut kotitöihin, antaa mun tehdä omia juttujani ja harrastaa.. mutta se tunne puuttuu. Jotenkin tässä ollaan vain semmoisessa suorittavassa tilassa. Hän ei halua seksiä kanssani, vaan mielummin hoitelee hommat itse koneen ääressä yöllä. Ryyppäilee ja on äkäinen.

Mitä minä haluan elämältä.. en halua ainakaan äkäistä, humalaista miestä, joka ei kiinnitä minuun huomiota eikä spontaanisti kehu. Hän on tosin syönyt itsetuntoni niin että tuskin uskon kenenkään miehen oikeasti pitävän minusta. Tuokin, josta kirjoitin.. oikeasti minua hiukan nolottaa, että hän on herättänyt sellaisia tunteita minussa, mitä on. Koska pohjimmiltani ajattelen, että hän vain leikkii ja härnää, eikä ole todellisuudessa kiinnostunut. Loppupeleissä en uskaltaisi varmaan mennä edes sänkyyn hänen kanssaan, koska pelkäisin nolaavani itseni.

Haluaisin miehen, jonka kanssa ei tarvitsisi miettiä, että riitänkö ja kelpaanko. Se olisi hienoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ilmaiset todella selkeästi mitä haluat.

Olisiko aika sanoa se miehelle ja kysyä mitä han ajattelee teidän tulevaisuudestanne? Voisi olla hyvä puhua asiat halki, oletteko tehneet sitä pitkään aikaan?

Vierailija
24/27 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ilmaiset todella selkeästi mitä haluat.

Olisiko aika sanoa se miehelle ja kysyä mitä han ajattelee teidän tulevaisuudestanne? Voisi olla hyvä puhua asiat halki, oletteko tehneet sitä pitkään aikaan?

Tai minä ainakin, hän on lähinnä kuunnellut. Ehkä hän ei uskalla sanoa mitä ajattelee tai sitten hän ei ajattele oikein mitään. Hän sanoo esim. että meillä on ollut pitkään hankalaa. No, niin on. Mutta tämmöistä tämä arki lapsiperheessä on.. ei se varmaan kummempaa ole kellään. Käydään töissä, hoidetaan lapsia ja kotia. Ei voi viettää ihan poikamieselämää. Olen sanonut, että minusta tuntuu pahalta, kun hän torjuu minut ja että se saa minut miettimään, mitä vikaa minussa on.

En tiedä, miten miehet yleensä käyttäytyy vaimojaan kohtaan, mutta olen kuullut, että jotkut kehuvat kauniiksi ja seksikkääksi ja että vaimo saa "villiksi" jne. En ole koskaan kuullut hänen suustaan mitään tuollaista. Ehkä voi sanoa asiallisesti, että "näytät hyvältä". Mutta mitään "tuhmaa" en ole koskaan kuullut häneltä.

Ehkä minua pelottaa kuulla se, että hän ei vain oikeasti ole kovin kiinnostunut minusta. Olen yrittänyt totuttautua ajatukseen itsekseni, ja ehkä alan pikkuhiljaa oppia elämään sen tiedon kanssa. Mutta ei hän näköjään itsekään osaa lähteä.

Ap

Vierailija
25/27 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menet sen ihastuksesi kanssa sänkyyn ja ihan mihin vaan :) sä oley sen ansainnut ja olet ihana nainen... Itsekin olen periaatteennainen mutta niin vain päädyn sänkyyn ihanan ihmisen kanssa... Olet velkaa sen itelles. Sulla on vaan tää yks elämä ja miks täällä ollaan? Sen takia että saatais nauttia edes joskus. Elämä on kärsimystä, ota siis omas kun se on tarjolla!

Vierailija
26/27 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää aamulla. Voit käyttää apuna herätyskelloa.

Peseydy.

Pukeudu.

Syö aamiainen.

Käy töissä tai tee muita askareita.

Syö lounas. Jatka askareita.

Syö välipala.

Käy lenkillä.

Syö päivällinen.

Lue/katso televisiota/surffaa netissä/tee käsitöitä

Mene nukkumaan.

Toista.

mutta tämä ei enää riitä. Ajtukset harhailevat liikaa.:)

Ap

Näin se elämäsi tulee menemään kenen kanssa tahansa. Saat vain pestä erilaisia kalsareita.

Ja miten tämä nyt meni eropohdintaan? Sekoitat himon ja rakkauden. Se on tämä yksiavioisuus... nainen ei muka voi himoita kuin omaa miestään ja himojen kohteesta on tehtävä oma mies.

Vierailija
27/27 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää aamulla. Voit käyttää apuna herätyskelloa.

Peseydy.

Pukeudu.

Syö aamiainen.

Käy töissä tai tee muita askareita.

Syö lounas. Jatka askareita.

Syö välipala.

Käy lenkillä.

Syö päivällinen.

Lue/katso televisiota/surffaa netissä/tee käsitöitä

Mene nukkumaan.

Toista.

mutta tämä ei enää riitä. Ajtukset harhailevat liikaa.:)

Ap

Näin se elämäsi tulee menemään kenen kanssa tahansa. Saat vain pestä erilaisia kalsareita.

Ja miten tämä nyt meni eropohdintaan? Sekoitat himon ja rakkauden. Se on tämä yksiavioisuus... nainen ei muka voi himoita kuin omaa miestään ja himojen kohteesta on tehtävä oma mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme