Mitä ajattelet, jos joku ei KYKENE imettämään?
Kommentit (23)
Vierailija:
Hänellä on fyysinen syy miksei voi imettää, ja se syy mainittiin myös papereissa. Silti jokaiselle osaston kätilölle/lastenhoitajalle ym. henkilökunnalle hän joutui joka kerta vauvan tarvitessa maitoa selittämään miksei voi imettää.. Eikö henkilökunnan pitäis sen verran potilaan papereihin tutustua??
Tai eettä muistaisi kaiken vaikka olisikin tutustunut.. Yleensä siksi on ne omahoitajat jotka ovat parhaiten perillä " omistaan" .
Kyse on kuitenkin " isosta" asiasta, jonka luulis jäävän mielen kun potilas on osastolla viikon! Kyllä mutkin opittiin tuntemaan synnytysosastolla kun mut keskimmäiseltä leikattiin ja siellä viikon olin. Hän myös, joten olis edes omahoitajan luullu muistavan.. Tsori sit vaan jos oon niin tyhmä etten ymmärrä!!
Hänellä on fyysinen syy miksei voi imettää, ja se syy mainittiin myös papereissa. Silti jokaiselle osaston kätilölle/lastenhoitajalle ym. henkilökunnalle hän joutui joka kerta vauvan tarvitessa maitoa selittämään miksei voi imettää.. Eikö henkilökunnan pitäis sen verran potilaan papereihin tutustua?? Tiedän itse vielä, että se oli hänelle kova paikka, kun olisi mielellään imettänyt, mutta kun ei voi.
Ja ap:n kysymykseen: On paljon äitejä jotka eivät varmaankaan yritä kaikkia konsteja voidakseen imettää pidempään, mutta myös äitejä jotka tekevät kaikkensa eivätkä silti onnistu. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, eikä tuomita toisia asiasta enempää tietämättä. Asia on ok, kasvaa ne lapset korvikeellakin.
-Itse imettänyt vaihtelevalla menestyksellä 3lasta-