hyvä nimi naisen "värkille"
Mikä olisi hyvä nimi naisen jalkovälille, kun puhuu lapsen kanssa? Kaikki nimitykset on jotenkin niin tökeröjä.
Pimppi - on minusta tytöllä, ei aikuisella naisella
Emätin - kaamea sana
Vagina - ehkä neutraalein
Etupylly - aivan naurettava nimitys
Pimpuli - typerää sievistelyä
Jne...
Kommentit (22)
Itse puhun vain pillusta, piNpistä kun haluan olla "vitsikäs" tai toosasta.
Itse puhun vain pillusta, piNpistä kun haluan olla "vitsikäs" tai toosasta.
Siis todellako puhut lapselle noilla nimityksillä?
emätin/vagina on kyllä kaksi eri asiaa...
Legendaarisen hauskakin. Miksi se olisi edes sievistelyä, söpöstelyä lähinnä, eikä siitä voi tulla negatiivisia mielleyhtymiä kovin paljoa. Vai ovatko poikien vehkeestä käytetyt termit sievistelyä myös... en kehtaa kirjoittaa tähän niitä aikuisten käyttämiä termejä kyllä. :/
Lapselle joskus myös pimpukka. Näyttää tyhmältä kirjoitettuna, mutta ihan toimiva vaikka kylpytilanteessa.
majava, toosa, lemmentunneli, fjösse,fjoosa, virpi, pirjo, tuhero.
onko siili ja majava kavereita? :D
Tai mies on ratkaissut tämän puolestani, hänellä kun on lapsia ennestään... Siispä tulee pimppi olemaan pimppi uudellekin tulokkaalle :D
Mun lapsuudenkodissa oli etupylly, ja vasta av-palstan myötä selvisi, että se onkin jotenkin halventava ja kamala nimitys...
Fittanin, vitun ja pimpulin sekoite.
siilillä on terävämmät, lyhyehköt pistelevät "piikit" ;) Eli päivä, pari ajelun jälkeen. Majava on käyttäjäystävisempi! Siiliyttä voi estää käyttämällä hiustenhoitoainetta.
römpsä tai virpi
"Muistathan sitten Lissu pestä römpsäsi hyvin"
Joskus käyttänyt myös sanaa strömsö.
että KAULIN. Sehän se on perinteisesti naisen työväline, jolla samalla hallitaan koko perhettä. Mutta värkillä haettiinkin tässä riemurasiaan liittyviä sanoja, ei varsinaista esinettä, jolla nainen stereotyyppisesti värkkäilee.
Pimppeli ..käy molemmille pojille ja tytöille :-)
pimppi aikuisellakin lapsen kuullen. Tai alapää jos tarkoitetaan koko pakettia ;)