tunnetko seiskan tilaajaa, millainen hän on
Kommentit (23)
Muuttanut Pohjois-Suomesta pk-seudulle. Harrastaa omien sanojensa mukaan lukemista ja ulkoilua, ammatiltaan siivooja. Ei ole koskaan matkustanut ulkomaille Tallinnaa lukuunottamatta, ei seuraa uutisia eikä politiikkaa, ei tiedä kuka on Suomen valtiovarainministeri.
On ihmisenä mukava, empaattinen ja leppoisa.
Ihmisiä, joilla on tolkuttoman paljon aikaa kaikkeen tyhjänpäiväiseen, kun ei ole töissä, kumpikaan heistä. Toinen eläkkeellä, toinen ei.
täysi idootti tapaus. ammatiltaan joku psykologian sairaanhoitaja tms, en tiedä oikeaa nimikettä. Pitää itseään ylijumalana. Kamala manipuloija. Biologiselle lapselleen sanonut muutaman kerran "mä oon sulle elämän antanut, joten voin myös ottaa sen sulta pois".
Ei kaiketi tarvitse enempää kuvailla?
Ja hän sitten kiikuttaa lehdet äidilleni (66v), joka sitten kiikuuttaa ne meille vessa lukemiseksi.
Siskon mies tilasi joskus tuota n. 10 vuoden, mies silloin 30-40 vee, sähkömies. Ja silloinkin ne lehdet tuli meille, äiti ja iskä sitten lukivat ne, samoin minä.
kananpersetukkainen pätkätöitä tekevä keittäjä, hiukset blondatut ja ajaa 25 vuotta vanhalla Corollalla. Oli lähes 15 vuotta putkeen kotiäitinä. Polttaa tupakkaa ja juo joka päivä kaljaa. Laulaa karaokea ja tukistaa lapsiaan.
Kattoo paljon telkkaria. Tilaa seiskaa todennäköisesti sen tv-oppaan takia.
Yli 80-vuotias leskinainen, asuu yksin, aina ollut kiinnostunut muitten yksityisasioista, ja "jahtaamisesta" =juoruamisesta.
Ja molemmat sattumalta(ko?) todella yksinkertaisia.
miljonäärimies ja tiedän että hän myös häpeilemättä lukee sitä lehteä. Hassua kun hienossa kodissa on seiskat olohuoneen pöydällä. Hih.
korkeakoulutettu kahden ja kolmenkympin välistä oleva stadilainen ja mielestäni vielä suht pintaliitoinen... se on niin "aivot narikkaan" lukemista raskaan päivän päälle ;D
69 vuotias pienituloinen eläkeläinen. Asuu kunnan vuokra-asunnossa,katsoo paljon tv:tä, käy hakemassa ruoka avustuksia ,tupakoi ketjussa sisällä,syö epäterveellisesti,ei harrasta liikuntaa eikä oikein mitään muutakaan huonokuntoinen Surullista
veljeni, ikää yli 40v ja saa työnsä puolesta jonkun lehden ilmaiseksi. Kun valikoimasta ei mikään erityisemmin kiinnosta, ottaa seiskan koska siinä on kattavin tv-ohjelmaliite. Selaa ehkä sen lehden alkuosankin, jos muistaa, mutta ohjelmaosan lukee tarkasti ja valikoi etukäteen elokuvat, jotka haluaa katsoa.
Siinä teille epätyypillinen seiskan tilaaja, ei edes maksa itse lehteään!
Tällä hetkellä hoitelee kotosalla vauvaa. Tykkää tissutella lähes päivittäin kun vauva on yöunilla, harrastaa puutarhanhoitoa ja koiran lenkittämistä. Asunut useammalla mantereella, mutta vääntää silti järkyttävää rallienglantia. Korkeasti koulutettu, mutta silti aivan toivoton sählääjä töissä. Aidosti odottaa joka viikko torstaita, eli seiska-päivää, eikä ole kertaakaan häpeillyt kestotilaustaan.
Mikähän siinä on, että jos meille tulee vieraita ja he joutuvat olemaan edes pienen hetken yksin olohuoneessa, niin lähes poikkeuksetta he kaivavat seiskan esiin soffapöydältä?
Takuulla jotenkin kuulun kohderyhmään! Johtuuko iästä +40? Suhdestatuksesta "yhäri"? Pätkätyötaustasta? Ei varmaan poliittisesta punaviher-kannasta?
Miksi ne mulle niitä lehtiä lähettää? Onneksi mulla on naapuri, joka ottaa mielellään luettavaksi ne lahjalehdet kolme-neljä kertaa vuodessa.
Itseäni se lehti ei kiinnosta lähinnä sen vuoksi, ettei mulla ole yleensä hajuakaan siitä kenestä kirjoitetaan, ketä kuvataan, kun ei meillä ole edes telkkaria, mistä seurata kuka milloinkin on julkisuuden henkilö!
Tällä hetkellä hoitelee kotosalla vauvaa. Tykkää tissutella lähes päivittäin kun vauva on yöunilla, harrastaa puutarhanhoitoa ja koiran lenkittämistä. Asunut useammalla mantereella, mutta vääntää silti järkyttävää rallienglantia. Korkeasti koulutettu, mutta silti aivan toivoton sählääjä töissä. Aidosti odottaa joka viikko torstaita, eli seiska-päivää, eikä ole kertaakaan häpeillyt kestotilaustaan.
Mikähän siinä on, että jos meille tulee vieraita ja he joutuvat olemaan edes pienen hetken yksin olohuoneessa, niin lähes poikkeuksetta he kaivavat seiskan esiin soffapöydältä?
Kuulostaa ihan minulta :D
Tosin en ole nyt mammalomalla, mutta muuten kyllä :)
42v akateeminen, it-alalla. Tai no, mies sen on tilannut, mutta luen itse kyllä myös.
Täyttä hömppää, mutta tietääpähän edes mitä puhutaan.
Meille tulee lisäksi ainakin Tähdet ja Avaruus, Tieteenkuvalehti, Tiede, Talouselämä, Piha ja Puutarha, Oma Koti, Glorian koti, Tukilinja ja Villi Varsa. taitaa tulla jotain muitekin, en edes muista kaikkia.
Kesäpaikka ja perintönä entinen maatila. Mies tykkää TV- sivuista ja minä juoruista! Lapsetkin haluaa lukea juorut, kun käyvät meillä. Hyvä lehti ihan!
Haukkuu porukassa lehteä suureen ääneen ja esittää, ettei häntä kiinnosta.
Kerran hänen luonaan wc:ssä paperi loppui kesken ja avasin kaapin. Siellä oli pinkka lehtiä kaverin nimellä, uusin auki jonkun julkkiksen vilauttelukuvien kohdalta.