Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ottaa avioeron siten, että

Vierailija
20.09.2012 |

ei ota yhtään toisen omaisuudesta ja jatkaa seurustelua?

Olen kyllästynyt vihjailuihin, että mieheni elättää minua tai että olen hänen kanssaan vain rahan takia. 7v seurustelua+2 v avioliittoa nyt takana.

Seurustelu oli helpompaa ympäristön asenteen takia.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. Palaan myöhemmin lukemaan uudelleen, jotkut jäivät hyvin mieleeni.

Ehkä minulla on tyytymättömyyttä monella elämänalueella. Teen koulutusta vastaamatonta työtä, mutta en tiedä mitä muuta tekisin.

Ja sepäs sattui, että olen menossa tänään kuntosalille :) Kunnon koheneminen on ainoa asia, mikä on viime aikoina tuonut ylpeyttä itsestäni ja nautin liikunnasta aidosti. Joka viikko huomaan kehitystä ja voima ja kestävyys lisääntyy. Että on jokin tavoite, jota kohti olen menossa. Ja tosiaan, olen tähän asti käynyt ohjatuissa jumpissa ja salin puolella tyytynyt kuntopyörään ja crosseriin - kun en kehtaa mennä sähläämään painojen kanssa.

Vierailija
42/42 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo aloitus oli sellainen päähänpisto, mikä minulle eilen väsyneenä ja turhautuneena tuli.

Tuntuu vain, että jatkuvasti ihmiset kyselevät, olenko löytänyt parempaa (ja paremmin tienaavaa) työtä, saanko mitään aikaan jne.. Ja koen että mieheni tekee mitä hänen kuuluukin elämässään tehdä, juuri sopiva työ..

Hetkittäin en välitä ollenkaan ja nautin omasta seurastani, luonnossa liikkumisesta jne. Kaikki sosiaaliset "vaatimukset" ikäänkuin häviävät mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi