Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko voittanut Userneedsin tutkimuksista lahjakorttia?

Vierailija
20.09.2012 |

Niille uteliaille jotka eivät tiedä mistä on kyse kerrottakoon, että Userneeds tekee markkinointitutkimuksia ja lähettää osallistumiskutsuja sähköpostitse. Vastanneet osallistuvat lahjakorttien tai tuotepalkintojen arvontaan.

Asiaan. Olen ollut panelistina jo vuosia, vastannut lukemattomiin tutkimuksiin huolella ja ajan kanssa, mutta koskaan en ole voittanut yhtään mitään. Kyselyitä tulee jopa useita päivässä. Olen alkanut jo epäillä, voittaako kukaan noissa arvonnoissa oikeasti mitään?

Userneedsin sivuilla on lista, johon on listattu edellisiä voittajia mainiten etunimi ja kaupunki. Minua tämä ei enää vakuuta.

Kertokaa omia kokemuksianne.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Haluaisin Userneedsin Suomen paneelikonsulttina selkeyttää muutamia tässä foorumissa esille tuotuja asioita.

Userneeds on ESOMAR'in jäsen ja noudattaa heidän eettisiä säännöstöjään. 

Userneedsin paneeliin osallistuminen on täysin vapaaehtoista, ja jokaista profiilia käsitellään anonyymisti. Userneeds ei myöskään luovuta panelistien tietoja kolmansille osapuolille. Yhtiön tietosuojaselosteen voi lukea osoitteesta:  http://userneeds.fi/markkinatutkimus/userneedsistae/tietosuojaseloste/.

Userneedsin palkintosysteemi vaihtui pisteytykseen vuonna 2013. Tätä ennen panelistit pystyivät osallistumaan vain arvontoihin.

Jokaisesta kyselystä saadut pisteet voi tallentaa ja myöhemmin vaihtaa lahjakorttiin. Näin ollen palkintojen saaminen ei jää arvoinnoissa voittamisesta kiinni. Jos kyselyjen pisteet eivät jostain syystä tallennu, tai kyselyssä on tekninen virhe, paneelin jäsenet voivat aina ottaa yhteyttä osoitteeseen info@userneeds.fi. Voimme  sähköpostisi avulla tarkistaa jäsentiedot, pistetiedot tai jopa vahvistaa arvontaan osallistuminen. 

Emme paljasta voittajien koko nimiä nettisivuillamme heidän yksityisyyden suojelemiseksi. Kysymme lupaa etunimen ja paikkakunnan julkistamiseen, johon kaikki voittaneet eivät edes suostu. 

Toivottavasti tämä viesti selkensi Userneedsin toimintaa. Nettisivuiltamme voi lukea lisää:

http://userneeds.fi/markkinatutkimus

Vierailija
22/32 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan vuoden vastaillut paljon ja sain sen 8000 pistettä täyteen ni vähän petyin ku sil sain vaan 10 euron lahjakortin.Yhessä toisessa paikassa saa paljon useemmin lahjakortteja.Mut sain kuiteskin jotain ja kovaa vauhtia jo uusia pisteitä tullut.en ole arvontoihin osallistunut,en luota tuuriini.

Vierailija
24/32 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se totta eiko se ole huijausta mulle tuli semmonen mutta minä sanoi heille että poistaka sen heti.

Vierailija
25/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla just sain voittamani superlahjakortin joka on 120 € !

Vierailija
26/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kakkapaskaa. Miksi tehdä duunia ilman vakituista palkkaa?

Vierailija
27/32 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Userneeds kirjoitti:

Hei,

Haluaisin Userneedsin Suomen paneelikonsulttina selkeyttää muutamia tässä foorumissa esille tuotuja asioita.

Userneedsin paneeliin osallistuminen on täysin vapaaehtoista, ja jokaista profiilia käsitellään anonyymisti. Userneeds ei myöskään luovuta panelistien tietoja kolmansille osapuolille. Yhtiön tietosuojaselosteen voi lukea osoitteesta:  http://userneeds.fi/markkinatutkimus/userneedsistae/tietosuojaseloste/.

Userneedsin palkintosysteemi vaihtui pisteytykseen vuonna 2013. Tätä ennen panelistit pystyivät osallistumaan vain arvontoihin.

Jokaisesta kyselystä saadut pisteet voi tallentaa ja myöhemmin vaihtaa lahjakorttiin. Näin ollen palkintojen saaminen ei jää arvoinnoissa voittamisesta kiinni. Jos kyselyjen pisteet eivät jostain syystä tallennu, tai kyselyssä on tekninen virhe, paneelin jäsenet voivat aina ottaa yhteyttä osoitteeseen info@userneeds.fi. Voimme  sähköpostisi avulla tarkistaa jäsentiedot, pistetiedot tai jopa vahvistaa arvontaan osallistuminen. 

Emme paljasta voittajien koko nimiä nettisivuillamme heidän yksityisyyden suojelemiseksi. Kysymme lupaa etunimen ja paikkakunnan julkistamiseen, johon kaikki voittaneet eivät edes suostu. 

Toivottavasti tämä viesti selkensi Userneedsin toimintaa. Nettisivuiltamme voi lukea lisää:

Sivustonne on ihan täyttä kusetuspaskaa nykyisin. Ennen 8000 pinnaa olisi riittänyt 10€ lahjakorttiin ja seuraavat rajat olivat 18 000 / 25€ ja sitten 25 000 / 40€ ja 40 000 / 65€. Nyt tämä paskapaneeli on nostanut rajat 50 000 / 50€ ja näön vuoksi vieressä lukee 100 000 / 100€. Yli kaksi vuotta mennyt ja nyt ollaan kaaaukana lahjakortista. Olisi pitänyt ottaa se kymppi aikanaan.

Pari muuta paneelia, joissa olen jäsenenä, näiden kautta tullut samassa ajassa monta sataa euroa lahjakortteina. Ei kyselyihin käytetyssä ajassa pääse läheskään edes minimituntipalkoille, mutta ilmaista tuloa se silti on. 

Vierailija
28/32 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisterajojen muutokseen petyin minäkin. Tyhmänä vielä keräsin saadakseni kasaan 18000 pistettä. Kun vihdoin sain potin kasaan, rajoja olikin muutettu mitään ilmoittamatta. Lähetin viestin, jossa sanoin että rajojen muutoksesta olisi ollut korrektia ilmoittaa. Eivät vaivautuneet edes vastaamaan. Pari kertaa olen kympin saanut ja kyselyt on olleet mielenkiintoisiakin. Nyt tulin huijatuksi. Menee boikottiin tämä paneeli. Onneksi rehellisiäkin vielä on.

Vierailija
29/32 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Userneeds kirjoitti:

Hei,

Sivustonne on ihan täyttä kusetuspaskaa nykyisin. Ennen 8000 pinnaa olisi riittänyt 10€ lahjakorttiin ja seuraavat rajat olivat 18 000 / 25€ ja sitten 25 000 / 40€ ja 40 000 / 65€. Nyt tämä paskapaneeli on nostanut rajat 50 000 / 50€ ja näön vuoksi vieressä lukee 100 000 / 100€. Yli kaksi vuotta mennyt ja nyt ollaan kaaaukana lahjakortista. Olisi pitänyt ottaa se kymppi aikanaan.

Pari muuta paneelia, joissa olen jäsenenä, näiden kautta tullut samassa ajassa monta sataa euroa lahjakortteina. Ei kyselyihin käytetyssä ajassa pääse läheskään edes minimituntipalkoille, mutta ilmaista tuloa se silti on. 

Komppaan aivan tätä kirjoittajaa. Itse olen nyt ollut kuukauden userneedsissä ja tienannut 300 pistettä 😂 10 minuutin kyselystä saat 200 pistettä ja saadaksesi lahjakortin, tarvitset 50 000 pistettä. Siitä kaikki laskemaan kuinka monta vuotta menee sen lahjakortin saantiin kun saat 300-500 pistettä kuukaudessa 😂 eli tämä paikka toimii kyllä ihan täysin sillä että nostaa palkkaa firmoilta jotka haluavat kuluttajien mielipiteitä eivätkä maksa sitten itse mielipiteen antajille mitään. Luultavasti kaikki käyttävät pisteensä arvontoihin kun eivät jaksa odottaa että tulisi minimissään 50 000 pistettä täyteen. Itse päätin tästä erota enkä voi suositella kenellekään.

Crowst sen sijaan on toiminut hyvin ja eka lahjakortti tuli tienattua kuukaudessa.

Vierailija
30/32 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kieltäytynyt kertomasta tulojani niin heti blokataan kyselystä pois!

Vierailija
31/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin laittaan tuonne itseni, mutta miten pääsen pois!!

Vierailija
32/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erehdyin laittaan tuonne itseni, mutta miten pääsen pois!!

Et mitenkään 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme