Miten synnytys muka pilaa pillun tai seksin?
Mulla ainakin värkki tiukkeni ja aloin saamaan orgasmeja paremmin kun synnytin isohkon vauvan alateitse. Mikä juttu tää on, että värkki väljenee? Sehän on jumppa sille värkille!
Kommentit (7)
Ei mitenkään pilaa. Tekosyy kun ei tee enää mieli kun on toosa revitty auki, miehestä varmaan tuntuu vaan henkisesti oudolta, ja alkaa ajatella et onhan sen pakko olla löysempi.
paksut arvet kiristää seksin aikana ja edelleen 3 vuotta synnytyksestä on sellainen olo, että emätin "hajoaa". Mutta ei se nyt suoranaisesti seksiä kokonaan pilaa, vie ehkä vain noin puolet nautinnosta :)
elämässä tärkeempääkin tekemistä...
Mutta joo väljenihän se synnyttämisestä, mun tapauksessa se oli tosin vain hyvä koska emätin ennen oli niin tiukka suultaan että yhdyntä sattui ja mies tuppasi tulemaan liian pian. Synnytyksestä revähti sen verran väljemmäksi että ei enää satu, mutta ei ole liian väljäkään, vaikken jumppaile.
paikkojani värkiksi, mutta mulla kans ei tasan huomannut yhtään mitään eroa. Ei kyl synnytyksessäkään tullut kuin pieni nirhauma alapäähän. Toivottavasti samoin toisella kierroksella..
Jollekin on käynyt niin ja asiasta on tehty iso numero. Kauhutarinat saavat aina eniten huomiota.
mutta pahat repeämät voi kyllä pilata vaikka koko elämän.
Jos kaikki ok niin oma tai miehen asenne voi pilata pillun tai seksin.
Minä repesin molemmissa synnytyksissä mutta tikeillä siitä selvittiin. Omasta mielestäni olen vähän väljempi kovasti kiihoittuneena kuin ennen mutta orgasmit ovat voimakkaampia.
Mies on tyytyväinen tai ei ainakaan koskaan valita vaan nauttii täysillä!
Värkki on erinäköinen ja arpikin löytyy sieltä sisältä mutta en ole sitä jäänyt murehtimaan.
Erittäin hyvä vaikkei täydellinen :)
Synnytyksestä tulee pysyviä aivovaurioita seksuaalihalujen alueelle.
Vauriot ilmenevät eri tavoin, mutta lopputulos on aina sama.
- mies ei imetä lasta >>> ei seksiä miehen kanssa
- mies ei herää lapsen itkuun öisin, >>> ei seksiä miehen kanssa
- mies käy töissä samaan aikaan kun äiti raataa kotona >> ei seksiä miehen kanssa
- nainen ei voi olla erossa lapsesta ennen kuin lapset ovat 30 v vain muutaman vartin kerrallaan
Sen lisäksi, että synnytys tuhoaa seksuaalihalujen aivolohkoja, niin synnytys vahvistaa kotityö ja arkinautinnon aivolohkoja. Itse asiassa muutamat dosentit ovat tehneet pilottitutkimuksen siitä, että tämä kotityö/arki lohko kaappaa kaikki välittäjäaineet s-halujen aivoalueelta. (Tämä on kenttäkokein todistettu, mutta vaatii vielä verrokkitutkimuksia, jotta tuloksen voisi julkaista) . Tämä kehityksen huipentuma on, kun nainen saa orgastisia tunteita tehdessään koko valveillaoloaikansa kotitöitä. Erimerkinomaisesti dosenttien tutkimuksessa eräs synnyttänyt kertoi, että kyllä hyvä ikkunanpesu voittaa seurustelun tylsän miehen kanssa ja/tai 10 huonoa seksihetkeä miehen kanssa.