Olenko poikkeava? Olen alkanut huolestua itsestäni.
En näe mitään eroa ihmisten ihonvärillä tai kansallisuudella. En kauhistu vammaisuutta. Minua ei inhota, jos nuori mies pussaa iäkästä vaimoaan tai päinvastoin. Olen yleensä tyytyväinen elämääni. Pidän kaikkia ihmisiä samanarvoisina. Onko tämä normaalia, kun ei yleensä näytä olevan näin ihmisten laita?
Kommentit (11)
ihonvärillä niin olet sokea... :)
Oikeasti, joillain ihmisillä vain on biologista tarvetta rähistä milloin mistäkin. Syyt muuttuvat mutta eiköhän monet ihmiset silti hermostu aina jostain vaikka maailma tasa-arvoisemmaksi muuttuisikin.
sä pidät itseäsi parempana kuin muut. Sun ei tarvitse välittää muiden tekemisestä, koska sä oot niiden yläpuolella. Mulla on joskus samoja tuntemuksia, mutta häpeän niitä, koska tiedän että en ole muita parempi.
eri väristen kohdalla. Ylipäätään en näe arvoeroja ihmisten välillä. Olisi pitänyt tarkentaa. ap
Mä arvostan lähtökohtaisesti kaikkia ihmisiä, ihmisinä. Olen samalla lailla ystävällinen pultsarille, joka tulee mulle juttelemaan, kuin jollekin korkeassa asemassa olevallekin.
siedän hyvin paljon erilaisuutta. Ymmärrän eri tapoja suhtautua asioihin, ajatella eri asioista eri tavalla. Se on minusta hyvin kiinnostavaa ja myös vapauttavaa. Saan itsekin olla ihan sellainen kuin haluan, ilman että mun tarvii olla oikeassa muuta kuin omassa mielessäni ja oman omatuntoni kanssa, tiedän, että monista asioista monet ovat ihan eri linjoilla, ja siitä vaan, se on virkistävää.
Mä voin ihan vilpittömästi sanoa, että koen erilaisuuden rikkautena. Erilaiset ihmiset ja erilaiset persoonat, erilaiset tavat suhtautua asioihin ja tekemisiin ovat mielenkiintoisia. :)
En näe mitään eroa ihmisten ihonvärillä tai kansallisuudella. En kauhistu vammaisuutta. Minua ei inhota, jos nuori mies pussaa iäkästä vaimoaan tai päinvastoin. Olen yleensä tyytyväinen elämääni. Pidän kaikkia ihmisiä samanarvoisina. Onko tämä normaalia, kun ei yleensä näytä olevan näin ihmisten laita?
Ihan H. Moilasena olen seurannut ihmisten nykyistä tohkeilua. Mä en suvaitse sitätätätuota,... och samma på svenska.
Kuulut ilmeisesti niihin, jotka on läpeensä tyytyväisiä :)
Nimimerkillä: leipäläven laitapuolen kulkija
valitettavasti mulla ainakin on sellainen käsitys, että aniharva pystyy kohtaamaan kaikki ihmiset tasa-arvoisesti. Kadehdin myös vähäsen, sillä vaikka järjen/ajatuksen tasolla en näe ketään toista arvokkaampana niin joskus saan itseni kiinni jostain arvottamisesta esim. yhteiskuntaluokan tai älykkyyden perusteella. Onnittelut, olispa teitä enemmän ja voisinpa itse kuulua samaan joukkoon :)
valitettavasti mulla ainakin on sellainen käsitys, että aniharva pystyy kohtaamaan kaikki ihmiset tasa-arvoisesti. Kadehdin myös vähäsen, sillä vaikka järjen/ajatuksen tasolla en näe ketään toista arvokkaampana niin joskus saan itseni kiinni jostain arvottamisesta esim. yhteiskuntaluokan tai älykkyyden perusteella. Onnittelut, olispa teitä enemmän ja voisinpa itse kuulua samaan joukkoon :)
että niin avarakatseisena kuin itseäni pidänkin, saan myös itseni aina silloin tällöin jonkun halveksimisesta siksi, että hän ei vaikuta älykkäältä.
että niin avarakatseisena kuin itseäni pidänkin, saan myös itseni aina silloin tällöin jonkun halveksimisesta siksi, että hän ei vaikuta älykkäältä.
"saan itseni kiinni"
Mielestäni olet oksettava puunhalaaja. Minä ainakin näen eron sinun ja minun välillä. Näetköhän sinäkin sen nyt kun oikein tarkastelet.