Onko muita piiskan ystäviä?
Kommentit (219)
Hmmm... yllättävän moni nainen kuitenkin tykkää tai ainakin fantasioi piiskaamisesta.
Itse haluaisin ilman muuta piiskata ja lievästi alistaa vaimoani, mutta jotenkin tuntuu että hän ei innostuisi ajatuksesta yhtään.
En voi tietenkään olla varma, kun en ole koskaan kysynyt tosissani.
Jotain pyllylle läimimistä joskus kokeilin, mutta en kyllä saanut yhtään selville, että mitä mieltä siitä oltiin.
Kertokaa, miten teillä tuo piiskaus on aloitettu ja miten se on otettu puheeksi. Tai että onko niitä kokemuksia, joissa se on otettu puheeksi ja torjuttu täysin?
Me käytämme piiskaa koivusellaista vaimo pitää piiskasta saan vaimoni käyttääremmiä taitavasti tämä on kivalisä sexsielämään.
Kyllä tälläiset fantasiat ovat ihan normaaleja ja ei ne vaikuta mitenkään psyykkeeseen tai muuhun, vain makuukammarin puolelle. Niin kauan kuin toimitaan molempien suostumuksesta ja samoilla ehdoilla, niin hyvä tulee. Joku tykkää piiskauksesta, joku jostain muusta.
t. nainen 34v
minäkin haaveilen pienestä piiskauksesta. Olisi kiihottavaa jos mieheni "pakottaisi" riisuuntumaan ja käskisi polvelleen.
Pitäisi lujasti kiinni ja antaisi vähän piiskaa. Ei liian kovaa, mutta niin että kuitenkin tuntuisi.Välillä kokeilisi olenko märkä ja antaisi taas tuhmalle naiselleen vähän piiskaa lisää.
Sitten sitoisi käteni,imisi rintojani, nännejä näykkien.
Antaisi ihanan orgasmin dildolla.
Laittaisi sormensa peppuuni.
Panisi takaapäin...lopuksi makaisin selälläni ja hän nussisi suuhuni, antaisi lastin tulla suuhuni ja naamalleni.
Niin ihanan rietasta ja kiihottavaa.
Ehkä joskus kehtaan tätä pyytää..
-Tuhma Nainen-
Hyvät siskot, älkää alistuko, vaan alistakaa! Miehiltä housut kinttuihin ja piiskaa pyllylle! Poikittain naisen polvilla piiskattavana oleminen pehmittää kovimmankin sovinistin ja machon. Hyvin piiskattu mies on kuuliainen ja kiltti.
Asiallista puhetta. Vaomoni on minut samalla tavalla kouluttanut. Raha-asioistakaan ei enää väitellä kun kaikki on Vaimoni omaisuutta. Piiskaa antava Nainen=JUMALATAR.
Niin nämä piiskaleikit taitavatkin olla paljon yleisempiä kuin luullaan.
Seksistä nyt voidaan puhella jo aika vapaasti, mutta tällaiset kirjoitukset paljastavat monen meidän salaisemman puolen.
Heippa, ja vaimoni myös kun hän saa piiskaa. Itse en halua piiskaa, mutta vaimoni haluaa piiskaa niin annan sitä. Kyllähän minäkin siitä pidän kun näkee kättensä työt, mutta on osattava lopettaa kun vaimoni siitä huomauttaa. Mutta siitä jatketaan esileikein, niinkuin tiedätte. Aahhhhhhhhhhhh.
minä olen saanut mieheltä avokämmenellä piiskaa seksin aikana kun olen pyytänyt, kyllä tekee hyvää.
Erityisesti tykkäisin, jos mies jo etukäteen ilmoittaisi että "tänään illalla narttu aion rankaista sinua". Sitten sitä kuolinpäivän joutuisi miettimään...
Ensin pylly paljaana kontilleen sängylle, mies antaa piiskaa ja runkkaa samalla itsensä kovaksi ja puhuu vähän rumia, se kiihottaa. Välillä
voi kokeilla sormella kuinka märkä olen. sitten tykkäisin siitä
että hän käskisi ottamaan suihin, nussisi minua isohkolla dildolla...
Minä tykkään, tai oikeammin tätä nykyä tykkäisin, kun ei tuo avokki ole tähän mennessä suostunut kuin pari kertaa avokämmenellä läiskäisemään pakaroille seksin aikana.
Entiseltä hoidolta sain ihan kunnolla piiskaa, sitoi kiinni vaihtelevasti joko ranteista ja/tai nilkoista, joskus myös vyötäröltä, ja läimi erilaisilla piiskoilla tai vyöllä. Kertoi samalla sanallisesti kuinka tuhma narttu olen ollut ja ansaitsen piiskaa. Työnteli takaapäin objekteja sisälleni ja nai melkein tajun kankaalle. Ja mä valuin hunajaa. Ihan mahtavaa. Alistuminen miehelle sängyssä on mulle SE juttu, ja tykkään nimen omaan piiskasta, kämmenellä se ei vaan tunnu samalta.
Haaveilen myös steariinista, huivista silmillä ja suukapulasta. Huokaus.. ehkä vielä joskus taas.
Nainen 34v.
Mistäkö tiedän vaimoni haluaisi piiskaa ja bdsm:ää. Vaimoni käy salaa ottamassa välineet kaapista ja kutsuu minua. Siellähän on tarvikkeet esillä, piiska, jättivibra, nahkaiset kahleet liukkaria, ja mustat seksivaatteet päällä. Vaimoni on aivan hulluna piiskaamiseen fistaamiseen ja muuhunkin perversioon, kun piiskaan rinnat ja perseen, niin fistauksessa ei kyllä useinkaan tarvitse liukkaria, paitsi kädellä runkkaamisellaM50+.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän siitä kun lyödään munille kovaa avokämmenelle Polvillani ollessa vedellään takaapäin hyvin rasvattuja munia, ja niin kovin kiinni kuin niistä saa.tätä tehdään muutama kerta viikossa.Kesän suosikki on nokkospiiskaus vehkeille.Nokkosista kolme neljä varta kerrallaan. Piiskausta puolituntia kerrallaan , tuntuu kihelmöintiä monta tuntia sen jälkeen.Vehkeet turpoaanahka turpoaa niin että ei saa esinahkaa pois päältä.Pussien iho turpoaa paksuksi,kirvelyä ja pistelyä pitkään, niin että ei tiedä miten olisi, housuja ei voi laittaa jalkaan moneen tuntiin.
Tähän ei ole paljon lisättävää !
Pidän siitä kun palleja hakataan kovin vielä nokkospiiskauksen jälkeen 12 millisellä sähköputkella kovin , saa hakata kovin ,ei satu kiveksiin vaan vaan pussien ihoa vaan pistelee.
Palleja voi hakata vielä kovin kämmenillä niin ettäpallit heiluu kovin puolelta toiselle.
Hakkaaminen on kuin hakkaisi nyrkkelypalloa. Pallit on tosin imaistu isommaksi lasipurkissa alipaineella,tilavuutta varmaan melkein litra.
Palleja voi tietysti sitoa kovin ja pistää palleista roikkumaan. Erityisen mukavaa kun palleille sulattelee kynttilää.... ja paljon muuta mukavaa...............Tuossa edellä oli maininta isommista palleista, miten se tarkemmin onnistuu ja on mahdollista ?
Onko ne pitkäänkin isompia, onko se turvotusta elikkä kudosnestettä ja suureneeko pallit ja myös tuleeko pusseihin nestettä. Voiko tehdä useinkin ja miten isoiksi tulee, palautuuko ennalleen ???
Kerrohan tarkemmin !
Hanki sellainen alipainepumppu joka on esim penispumpussa, sellainen metallinen, sillä saa riittävästi alipainetta.
Pussien juuresta karvat pois että paineet pysyy paremmin. Pussit lasipurkkiin munineen ja pumpusta muoviletku pussien vierestä ja pussien väliin että pysyy paine ,voita vaikka liukasteeksi pussien ympäri. Sitten vain pumppaat, imee pussit kovin purkkiin. Pitää vain kestää se alipaine joskus sattuu mutta pikkuhiljaa tottuu. Lasipurkissa kapea suu ja riittävän iso purkki.
Munat turpoaa isommiksi koko tuplaantuu ainakin ja pitkään alipainetta niin lisäkivekseen kudosnestettä. Pusseihin tulee myös kovalla alipaineella nestettä. Olen sitonut pussit juuresta, että ei munat mene purkkiin niin pusseihin vain nestettä. Sen kyllä saa tehokkaalla penispumpullakin kun imeen vain pussin. Aikaa menee tunti ta pari , riippuu kuinka paljon haluaa. Nesteet ja turvotus laskee muutamassa päivässä määrästä riippuen. Kokeilee pikkuhiljaa, en ole huomannut mitään haittaa, pussit saattaa venyä jos vetelee niitä pitempään putkeen.
Munia hakkaan säännöllisesti kumivasaralla niin ovat melkein aina tuplat. Hakkaamisen kestää ei satu ainakaan minulla.
Monesti tehnyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän siitä kun lyödään munille kovaa avokämmenelle Polvillani ollessa vedellään takaapäin hyvin rasvattuja munia, ja niin kovin kiinni kuin niistä saa.tätä tehdään muutama kerta viikossa.Kesän suosikki on nokkospiiskaus vehkeille.Nokkosista kolme neljä varta kerrallaan. Piiskausta puolituntia kerrallaan , tuntuu kihelmöintiä monta tuntia sen jälkeen.Vehkeet turpoaanahka turpoaa niin että ei saa esinahkaa pois päältä.Pussien iho turpoaa paksuksi,kirvelyä ja pistelyä pitkään, niin että ei tiedä miten olisi, housuja ei voi laittaa jalkaan moneen tuntiin.
Pidän siitä kun palleja hakataan kovin vielä nokkospiiskauksen jälkeen 12 millisellä sähköputkella kovin , saa hakata kovin ,ei satu kiveksiin vaan vaan pussien ihoa vaan pistelee.
Palleja voi hakata vielä kovin kämmenillä niin ettäpallit heiluu kovin puolelta toiselle.
Hakkaaminen on kuin hakkaisi nyrkkelypalloa. Pallit on tosin imaistu isommaksi lasipurkissa alipaineella,tilavuutta varmaan melkein litra.
Palleja voi tietysti sitoa kovin ja pistää palleista roikkumaan. Erityisen mukavaa kun palleille sulattelee kynttilää.... ja paljon muuta mukavaa...............Tuossa edellä oli maininta isommista palleista, miten se tarkemmin onnistuu ja on mahdollista ?
Onko ne pitkäänkin isompia, onko se turvotusta elikkä kudosnestettä ja suureneeko pallit ja myös tuleeko pusseihin nestettä. Voiko tehdä useinkin ja miten isoiksi tulee, palautuuko ennalleen ???
Kerrohan tarkemmin !Hanki sellainen alipainepumppu joka on esim penispumpussa, sellainen metallinen, sillä saa riittävästi alipainetta.
Pussien juuresta karvat pois että paineet pysyy paremmin. Pussit lasipurkkiin munineen ja pumpusta muoviletku pussien vierestä ja pussien väliin että pysyy paine ,voita vaikka liukasteeksi pussien ympäri. Sitten vain pumppaat, imee pussit kovin purkkiin. Pitää vain kestää se alipaine joskus sattuu mutta pikkuhiljaa tottuu. Lasipurkissa kapea suu ja riittävän iso purkki.
Munat turpoaa isommiksi koko tuplaantuu ainakin ja pitkään alipainetta niin lisäkivekseen kudosnestettä. Pusseihin tulee myös kovalla alipaineella nestettä. Olen sitonut pussit juuresta, että ei munat mene purkkiin niin pusseihin vain nestettä. Sen kyllä saa tehokkaalla penispumpullakin kun imeen vain pussin. Aikaa menee tunti ta pari , riippuu kuinka paljon haluaa. Nesteet ja turvotus laskee muutamassa päivässä määrästä riippuen. Kokeilee pikkuhiljaa, en ole huomannut mitään haittaa, pussit saattaa venyä jos vetelee niitä pitempään putkeen.
Munia hakkaan säännöllisesti kumivasaralla niin ovat melkein aina tuplat. Hakkaamisen kestää ei satu ainakaan minulla.
Jatkoa edelliseen, akku loppyi välillä...
Isoon lasipurkkiin kun kaikki vehkeet kerralla niin turpoo myö mulkku. Siitä tulee kuin norsun kärsä, ei saa nahkaa taakse. Kun laittaa purkin istuessa ja purkki ylöpäin niin pitää paineen hyvin, tarkkana ettei turpoa liikaa että saa purkin pois. Letkua ei kannata vetää poi kun paineet, on hankala saada pois, silloin painettava letku takaisin ja puhallettava ensin munat pois.Kun hakkaa ensin nokkosilla ja sitten purkkiin niin iho paksuuntuu hyvin.
Tämän kun sais vieä jossain ulkoa niin olisi se jännityspointti. Tuota kun ei sais äkkiä purettua......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan tarkemmin !Hanki sellainen alipainepumppu joka on esim penispumpussa, sellainen metallinen, sillä saa riittävästi alipainetta.
Munia hakkaan säännöllisesti kumivasaralla niin ovat melkein aina tuplat. Hakkaamisen kestää ei satu ainakaan minulla.Jatkoa edelliseen, akku loppyi välillä...
Isoon lasipurkkiin kun kaikki vehkeet kerralla niin turpoo myö mulkku. Siitä tulee kuin norsun kärsä, ei saa nahkaa taakse. Kun laittaa purkin istuessa ja purkki ylöpäin niin pitää paineen hyvin, tarkkana ettei turpoa liikaa että saa purkin pois. Letkua ei kannata vetää poi kun paineet, on hankala saada pois, silloin painettava letku takaisin ja puhallettava ensin munat pois.Kun hakkaa ensin nokkosilla ja sitten purkkiin niin iho paksuuntuu hyvin.
Tämän kun sais vieä jossain ulkoa niin olisi se jännityspointti. Tuota kun ei sais äkkiä purettua......
Jatkoa edelliseen....
Olen myös pyykkipoikia harrastellut muniin ja varteen. Itse en saanut niinpaljon kuin yksi Do jolla oli harjoittelija mukana kun kysyin kahta yhtäaikaa. Oli pyykkäreitä mukana n 150 ja heillä oli lisää kun jäi vajaaksi. Saivat sopimaan 182 kun oiken palleja venyttelivät ja aina poikaan vain niin vähän että pysyi. Siinä meni puolisen tuntia kun sitten potkivat sitä asetelmaa, se sattui ja tuli hiki. Poi ottivat oikein hitaasti ja väännellen, en tiennyt koska kaikki pois kun oli tunnottomat. Oli kunnon rasvaus ja venyttely lopuksi. Eivä olleet niin isoja pusseja ennen nähneet. Matkalla runsaa 2 tunnin ajan ja ensin kotona oli pallit isossa purkissa imussa. Niissä oli silloin tilavuutta vajaa litra, olen niin isot mitannut vesipurkilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munia hakkaan säännöllisesti kumivasaralla niin ovat melkein aina tuplat. Hakkaamisen kestää ei satu ainakaan minulla.Jatkoa edelliseen, akku loppyi välillä...
Jatkoa edelliseen....
Olen myös pyykkipoikia harrastellut muniin ja varteen. Itse en saanut niinpaljon kuin yksi Do jolla oli harjoittelija mukana kun kysyin kahta yhtäaikaa. Oli pyykkäreitä mukana n 150 ja heillä oli lisää kun jäi vajaaksi. Saivat sopimaan 182 kun oiken palleja venyttelivät ja aina poikaan vain niin vähän että pysyi. Siinä meni puolisen tuntia kun sitten potkivat sitä asetelmaa, se sattui ja tuli hiki. Poi ottivat oikein hitaasti ja väännellen, en tiennyt koska kaikki pois kun oli tunnottomat. Oli kunnon rasvaus ja venyttely lopuksi. Eivä olleet niin isoja pusseja ennen nähneet. Matkalla runsaa 2 tunnin ajan ja ensin kotona oli pallit isossa purkissa imussa. Niissä oli silloin tilavuutta vajaa litra, olen niin isot mitannut vesipurkilla.
Piiskan,Vitsan Saaminen on minulle luonollista Teinityttönä Sain Äitiltä Vitsaa haimme usein yhtessä vitsan hamosenipois,pikkarit Äitin levitettyjen reisien päälle ottamaan vitsaa Meni yli kymmenen vuotta sattumalta tapasin naisen joka antoi minulle vitsaa olemme tapailleet säännöllisesti olen pelkissä Rintsikoissa paljaitten reisienpäällä saamassa Vitsaa vitsan jälkeen hyväilemme toisiamme.
Piiskan,Vitsan Saaminen on minulle luonollista Teinityttönä Sain Äitiltä Vitsaa haimme usein yhtessä vitsan hamosenipois,pikkarit Äitin levitettyjen reisien päälle ottamaan vitsaa Meni yli kymmenen vuotta sattumalta tapasin naisen joka antoi minulle vitsaa olemme tapailleet säännöllisesti olen pelkissä Rintsikoissa paljaitten reisienpäällä saamassa Vitsaa vitsan jälkeen hyväilemme toisiamme.
Minä ruoskin rakastajattareni perseen punaiseksi ennen nussimista. Hän saa piiskasta orgasmeja ja pyytäälyömään kovemmin orgasmin hetkellä.
Tutun parin vaimo on imenyt minua, kun aviomies on antanut rajusti avokämmentä perseelle.
Tietyssä kiihotuksen vaiheessa hän haluaa rajumpaa käsittelyä todella kovasti ja nauttii
siitä estottomasti.
Piiskaleikeistä ja erioisuuksista pitäis pystyä puhumaan avoimesti: Se pitäis liiton tuoreena ja nautinnollisena.
Itse tykkään sitoo ja piiskaa mutta myös tulla piiskatuksi. Tämä on ihana mailma kokeilkaa rohkeesti ja avoimesti pariennekans.
Nautinoliisia hetkiä kivojen leikkien myötä ja hyvää Joulun odotusta kaikille.
Minä olen aina fantasionut että minä saan piiskaa kun minä tyydytän minua itse,en saa orgasmi jos en tee niin!