Onko muita piiskan ystäviä?
Kommentit (219)
Joskus tuntuu että mieheni vaistoaa milloin on aika läpsytellä pyllylle, jolloin saan järisyttävät orkut!! Makuuhuoneeseen en piiskaa, risua ym halua, miehen " hellä" piiska käsi riittää, pidän myös siitä kun mies " alistaa minut tahtoonsa ja sitoo silkki narulla sänkyyn kiinni ja ottaa minut juuri niinkuin tahtoo, aaaah kun pelkkä ajatus saa märäksi...taitaa illalla olla pienet makuuhuone painit jos vaan mies jaksaa rankan työpäivän jälkeen!!!!
aivan samaa mieltä sun kanssa. Ja nyt on mieheni onneksi vähän alannut ymmärtää mitä haluan. On se joskus ennenkin satunnaisesti läpsinyt, mutta viime viikonloppuna hän läpsi vähän enemmän ja muutaman kerran niin että tuntuikin. Se oli just niin ihana kun olin kuvitellut
naisen piiskaaminen on todella kiihottavaa.
Nautin valtavasti siitä alistumisen tunteesta, kun mies vahvoilla käsillään laittaa mut kuriin, piiskaa pyllylle pienet jäljet ja ottaa rajusti takaapäin.
Ei sitä voi selittää sellaiselle, joka ei tajua.
en tietenkään väitä että KAIKKI naiset pitäisivät siitä, mutta omat kokemukset osoittaa että naiset todellakin kiihottuvat orkkuun asti kun ottaa heistä tiukka ote tukasta ja toisella kädellä vääntää kädet selän taakse ja sit antaa pamppua takaa. Ei siinä tarvitse sattua edes juurikaan... Ja seksin jälkeen, jos oli ensimmäinen kerta kun k.o. henkilöä " alistin" , on tapana kysellä fiiliksiä.. ja vastaus JOKA KERTA että olisi voinut rajumminkin ottaa..
Itsekin pidän siitä että nainen sitoo ja kevyesti piiskaa.. molemmin päin kivaa :)
Myös minä saan piiskaa ihan kurituksena ja aika samoilla säännöillä.
Hullultahan se kuulostaa, mutta meillä toimii.
pitää vaimon nöyränä ja anteliaana
Elän hyvässä parisuhteessa ja seksielämämme on kaikin puolin ihan antoisaa. Mulla vaan on sellainen " ongelma" että olen koko ikäni fantasioinut siitä, että mies kurittaisi minua, antaisi piiskaa jen. Saan orgasmitkin lähes aina tällaisten kuritusfantasioiden siivittämänä.
En ole puhunut tästä halustani miehelleni, en yksinkertaisesti kehtaa. Lisäksi tunnen mieheni sen verran hyvin, että olen lähes varma, että hän ei mihinkään kurituksiin suostuisi. Rakastan miestäni yli kaiken, enkä missään nimessä voisi kuvitellla pettäväni häntä. Eli taitaa jäädä piiskaaminen fantasian tasolle jatkossakin. Harmi...
Tuhma tyttö
kuitenkin kokeilemaan vierasta piiskaajaa
hyvät puheenaiheet. Meillä minä haluaisin, ja olen sen miehelleni kertonutkin, mutta hänestä ei ole minua piiskaamaan. Pelkää kuulemma satuttavansa.Naimisissa oltu jo 13 vuotta.
mä onn pitkää jo halunnu et ovesta tulisi sisään tuntematon,vahva,lihaksikas mies, joka ottaa ja sitoo mut sänkyyn, ottaisi väkisin ja kiduttaisi ja piiskaisi... pelkkä ajatuskin kiihottaa... tai joukko miehiä jotka tekisi tuon saman tai paljon enemmän....hmmm...
Ja liittyy aina roolileikkeihin.
Rehtori - tuhma oppilas
Vuokraisäntä - köyhä opiskelijatyttö
Poliisi - pikkurosvo
Putkimies - varaton kotirouva
Liikemies - luxushuora
Lähinnä kädellä läpsyttelen vaimoa pepulle, mutta joskus olen kokeillut kevyesti nahkavyöllä suoraan pimpsalle - tuntui kuulemma SAIRAAN kiihottavalta. Meillä tämä on molemmille in juttu.
kivoja kirjoituksia. Myös minun haaveissa.
Piiskaus on ihanaa ja kiihottavaa
Vuosia sitten edellisessä suhteessa kokeiluinto meni niin kovaksi, että päädyin pettämään - suhde kesti vain yhden lomaviikon, mutta tuhosi suhteeni. Kun kerroin nykyiselle miehelleni " hairahduksestani" huomasin heti, ettei kovin tarkkaan kannata kertoa. Naisen ei kannata kertoa kovin epätavallisista seksikokemuksista. Netissä olen myöhemminkin mailaillut miesten kanssa spankingistä yms. Siitäkin on vähän huono omatunto.
Mutta kyllä se aika mahtava kokemus on tulla sidotuksi, menettää vastustelu mahdollisuutensa ja saada pyllylleen. Muistan miten typerältä se tavallaan tuntui miehen sitoessa minut, mutta miten kipu sai muut ajatukset katoamaan ja keskittymään vain tilanteeseen ja miten rakastelu sen jälkeen oli taivaallista.
Hyvät siskot,
älkää alistuko, vaan alistakaa!
Miehiltä housut kinttuihin ja piiskaa pyllylle!
Poikittain naisen polvilla piiskattavana oleminen pehmittää kovimmankin sovinistin ja machon.
Hyvin piiskattu mies on kuuliainen ja kiltti.