Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maatullin ala-aste ?

Vierailija
19.09.2012 |

Millainen koulu? Jos ostamme erään asunnon,niin olisi lähikoulu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos haluaa Maatullin ala-asteesta lisää tietää, voi ihan käydä google maps arvosteluita käydä katsomassa, sielläkin on sanottu paljon asioita Maatullista jotka ovat totta. En usko että koulu jolla on 2,4 tähteä, on hyvä koulu jos ottaa sen huomioon myös että Maatullissa on rasisteja opettajia ja lämmitys & ilmastointi on ollut rikki 2010 asti.

Vierailija
22/28 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajia ei kiinnosta jos joku lunttaa kokeessa, joka on mielestäni aika huono asia. Kun olin itse maatullissa, luokkalaiseni lunttasi minulta ja näin sen jonka jälkeen kerroin opettajalleni. Opettajani vain käski meidän molempien mennä välitunnille ja sitten hän sai saman numeron kokeesta kuin minä. Ei näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli tiiän ett oot 04 ja olin itekki maatullis mut mil luokal olit ja sano vaik nimikirjaimet jos haluut olin ite 3-6c esan luokka kyl tiiät jos olit

Vierailija
24/28 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylhän nyt esan luokan tiedän mut kuka sielt oot

Vierailija
25/28 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano eka mil luokal olit ja vaik nimikirjaimet sit voidaan ymmärtää paremmi mist tullaa

Vierailija
26/28 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä koulu ja Tapuli kamala lähiö. Suutarila ja Tapanila parempia ja Puistola.

Vierailija
27/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sun nimes vaa koska riippuu siitä kuka oot et haluunko että sä tiedät kuka oon GhettoLada

Vierailija
28/28 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatulli on todella huono koulu rehtori kiusaa opettaja antamalla aivan liian vähä palkkaa ja opettajat kiusaavat oppilaita,+suurimmalla osalla aineen opettajista ei ole edes pätevyyttä