Taaperon vierottaminen. Itkee koko ajan, ei syö. Kohta räjähdän!
Siinäpä se, vierotan puolitoistavuotiasta, koko projektia on kestänyt pari viikkoa ja lapsi itkee koko ajan, YÖTÄ PÄIVÄÄ. Aamulla huusi pari tuntia, päivisin reilun puolen tunnin pätkiä. Huutaa varmaan, koska sillä on nälkä, ja nälkä sillä on, koska ei suostu syömään eikä juomaan, vaikka ruokaa ja maitoa on tarjolla. Ennen roikkui tissillä yöllä, sai siitä paljon ravintoa.
Kohta se joutuu varmaan tiputukseen, mutta hyvä niin, koska mä olen silloin jo hullujenhuoneella.
Onko neuvoja, vertaistukea, ihan mitä vaan? KILTIT!!!
Kommentit (22)
Kyllä se siitä lähtee iloksi muuttumaan kun olette jo noin pitkälle päässeet. Harvinaisen sinnikäs pirpana sulla siellä :D
Mun esikoinen, jota imetin 1v8kk ei huolinut myöskään alkuun mitään syömistä eikä juomista. Muutaman viikon eleli juomalla yhden pillimehun päivän mittaan + joitakin lusikallisia ja hyppysellisiä ruokaa...
tsemppiä, kuulostaa rankalta... Ymmärrän kyllä hyvin, ei taaperoimetys sovi kaikille ja varsinkin jos se aiheuttaa valvomista ja heräilyä yöllä niin kannattaahan se lapsi vieroittaa.
Ja kyllä, 1,5-vuotias on taapero eikä enää mikään vauva!
Meillä just 1v joka onneksi on vieroittanut ihan itse itsensä viime viikkoina, yöimetyksestä kun vieroitettiin 10kk iässä, niin sen jälkeen imetyskerrat alkoi vähentyä kun päivällä ei tosiaan vaan malta, joten helpolla pääsin.