Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako toisten lapsia komentaa?

Vierailija
19.09.2012 |

Raakel oli komentanut toisten lapsia joista oli sitten vedetty herne nenään. Minusta on ihan käsittämätöntä, että jos pihalla on lauma lapsia ja joku käyttäytyy asiattomasti/törkeästi eikä lapsen oma äiti ole paikalla/reagoi mitenkään, niin kukaan muu ei saisi siihen puuttua. Minkälaisia nämä äidit ovat? Eikö se ole kaikkien paras että lapsi pidetään "aisoissa" muuallakin kuin äidin valvovan silmän alla? Että lapselle viestitetään sitä että missään/kenenkään kanssa ei saa käyttäytyä typerästi? Minä toivon, että minun lapselleni huomautetaan törkeästä käytöksestä jos minä en ole paikalla. Niinhän päiväkodissakin tehdään kun lapsi on hoidossa ja vanhemmat töissä. Pitäisikö sielläkin antaa lasten riehua niin kuin haluavat?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni tälläisestä haloon nostavat ovat aika yksinkertaisia ihmisiä. aikooko ne nostaa äläkän kun lapsi on aikuinen jos joku ei anna hänelle työpaikkaa tai pomo kieltää ja ojentaa. :D

Vierailija
2/2 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että ne äidit jotka kieltävät toisia komentamasta omaa lastaan, tuntevat olevansa huonoja äitejä ja kokevat, että muut ikään kuin "neuvovat" häntä miten lasta kasvatetaan? Ehkä äidit joilla huono omatunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme