Oma mies herättää ällötystä
Miehen kosketus ällöttää minua. Seksiä on kolme kertaa viikossa mutta teen sitä vain miehen vuoksi koska muuten hän murjottaa. Mies on lihonut, ei urheile, syö epätevreellisesti. Stondis on nyt reilut nelikymppisenä puolilöysä ja kalu helposti laukeavaa mallia eli akti jää lyhyeksi. Ei kiihota ei enkä koskaan saa hänen kans tyydytystä. Mua yksin omaa inhottaa kun hän puristelee mun rintoja, imee niitä ja vatkaa alapäätä. Yritän niellä inhon väristeet ettei mies huomaisi. Tämä kuullostaa provolta mutta ei ole sitä. Seksi oman miehen kans ällöttää ja mua harmittaa että on perhe sovun vuoksi annettava niin usein. En kiihotu muuta kuin fantasioimalla muista miehistä että suoriudun joten kuten aktista. Tiedän että olen ikävä ja huono tyyppi ja siksi peittelen näitä ajatuksia mieheltä. Yhdessä on oltu pari kymmentä vuotta ja aina ollut ongelmia etten ehdi miehen mukaan ja siksi en enään yritäkkään itse nauttia vaan annan miehen mieliksi. Muita kohtalo tovereita ja miten kestätte omaa miestä illasta toiseen?
Kommentit (42)
Pari kuukautta takaperin alettiin nukkua eri sängyissä ja eri vuoteissa. Siten saan seksitouhut aika hyvin minimoitua. En haluaisi kuitenkaan erota, kun olen niin tottunut tähän mukavaan elintasoon ja ero tietäisi väistämättä elintason roimaa laskua.
Tämä on asia josta ei puhuta mutta tavallista on. Siitä moni parisuhteen ongelma alkaakin että mies syyttää pihtaamisesta mutta tosiasia on ettei nainen syty omasta miehestä. Kierre on valmis.
ja surulliselta.
Onko teillä muuten parisuhteessa rakkautta ts. miksi olette yhdessä? Lasten takia?
Itse en ikipäivänä suostuisi tuollaiseen nöyryyttävään seksiin, jossa miehen kosketus älllöttää ja saa aikaan inhon väreilyä. Miksi itse suostut?
Itse ajattelisin tuossa vaiheessa eroa, sillä seksistä kuuluu nauttia. Tuohan on ihan kamalaa, että pitää antaa jotta mies olisi hyvällä tuulella. Kuka siihen kuolee jos se mies on huonolla tuulella? Jos hän vonkaa seksiä niin sano, että sitten saa kun on laittanut itsensä kondikseen (siis pitää huolta itsestään, kuntoilee jne.) ja kun parisuhteen tila on noin muutoinkin selvitetty. Vaikka terapian avulla.
ja surulliselta.
Onko teillä muuten parisuhteessa rakkautta ts. miksi olette yhdessä? Lasten takia?
Itse en ikipäivänä suostuisi tuollaiseen nöyryyttävään seksiin, jossa miehen kosketus älllöttää ja saa aikaan inhon väreilyä. Miksi itse suostut?
Itse ajattelisin tuossa vaiheessa eroa, sillä seksistä kuuluu nauttia. Tuohan on ihan kamalaa, että pitää antaa jotta mies olisi hyvällä tuulella. Kuka siihen kuolee jos se mies on huonolla tuulella? Jos hän vonkaa seksiä niin sano, että sitten saa kun on laittanut itsensä kondikseen (siis pitää huolta itsestään, kuntoilee jne.) ja kun parisuhteen tila on noin muutoinkin selvitetty. Vaikka terapian avulla.
jos eroottinen lataus on sammunut, ei se kyllä syty enää millään, ei ikinä. Varsinkaan jos on jo rakastunut toiseen. Ihan sama kuin harrastaisi seksiä vieraan kanssa, kuin olisi huora. Nyt siis tiedän miltä tuntuu olla sellainen.
Ero tuntuu vaikealta, erityisesti rahan ja lapsien takia. En tiedä mitä mieheni tekisi, jos siais tietää, että olen rakastanut toista miestä jo pian 5 vuotta. Jotenkin toivon, että oma mies löytäis uuden, vaan eipä taida olla kovin ehlppoa noilla avuilla :(
t.yks vastaajista
ja sain kuvan, ettei hänellä ole toista miestä.
Jos rakkautta ei ole enää lainkaan, niin turha edes saada mitään enää toimimaan. Miksi ero ei voisi olla ratkaisu?
nro 5.
En uskalla ajatella eroa tai seksiä vakavissaan kenenkää miehen kans. Ajattelen kai että olen jotenki viallinen kun en saa tyydytystä mieheltä niin jännittäsin varmana vieraan miehen kans enkä osais mitään. On nuo lapsetki jotka pitää yhdessä. Miehessä ei muuta vikaa eli minun päässä ongelma on suureksi osaksi. Tämä on kehittyny vuosien aikana ja nykyään en voi sietää miehen kosketusta mutta pakko on. Voi johtua osilta siitä että mies on aina ollut se halukkaampi ja syyllistäny jos en ole antanut monta kertaa viikossa. Pari kertaa on maannu väkisinkin, ei käyttäny suoraa väkivaltaa mutta siis tullut vaan päälle vaikka olen sanonut että en halua. Itse kuntoilen ja terveellinen elämän tapa on tärkeä, mies katsoo töllöä sohvan pohjalla illat pitkät ja kunnon kalja mahan on ksvattanu.
Mä kans oon niin kypsä. Mietin joka päivä miten sanoisin miehelle, että en vaan enää siedä häntä. Sitä kun ei voi sanoa mitenkän kauniisti. Ei voi sanoa, että olet muuten ihan kiva, mutta saatanan ruma ja tyhmä, sekä huono sängyssä. Että kyllä mä muuten sua kestäisin.
t. toinen miestään inhoava
uskalla ajatella eroa? Haluatko, että loppuelämäsi on tuollaista? Mikä siinä erossa olisi niin kamalaa, tekstisi kun luen niin tulee fiilis, ettei mieskään sinusta välitä muuten kuin seksi"orjana" kun kerran lähes väkisinkin makaa vaikka sanot ettet halua. Kuulostaa oikeasti sairaalta touhulta.
Oletko taloudellisesti täysin riippuvainen miehestä vai mikä on syynä, ettet eroa uskalla ajatella?
ja akka on noin kyllästynyt ja suorastaan ällööntynyt, niin luulisi sen näkyvän naisen naamasta. No eipä käy miestä sääliksi jos on sellainen tollo että panee puolilöysällä vastahakoista akkaa, hyi helvetti.
ei ole puolilöysä. Panee silti väkisin vaikka en voi olla peittelemättä inhoani. Yök. Usein käännän pään, silmät kiinni ja olen ihan hiljaa. Miten tollanen voi olla miehestä nautittavaa???
en oo ap.
unelmien prinssi ollut ina, mutta nyt sitten viime aikoina olet alkanut ihmetellä miksi mies voi nauttia sinusta vaikka sinua touhu ällöttää. Kummallisia suhteita teillä hyvät naiset ja itse olette oman ahdinkonne aiheuttaneet. Mitäs menitte naimisiin kummajaisen kanssa.
ei ole puolilöysä. Panee silti väkisin vaikka en voi olla peittelemättä inhoani. Yök. Usein käännän pään, silmät kiinni ja olen ihan hiljaa. Miten tollanen voi olla miehestä nautittavaa???
en oo ap.
ei ole puolilöysä. Panee silti väkisin vaikka en voi olla peittelemättä inhoani. Yök. Usein käännän pään, silmät kiinni ja olen ihan hiljaa. Miten tollanen voi olla miehestä nautittavaa??? en oo ap.
tuossahan on perinteinen valta-asetelma. Mies tykkää kun saa ottaa ja nainen tykkää alitajuisesti kun saa olla heikompi.
Lukekaa rivien välistä mitä pitäisi tehdä.
Minua inhottaa se mieheni läähätys ja ähkiminen yhdynnän aikana. Hän on reilusti ylipainoinen ja hengästyy muutenkin helposti. Siinä vain lähtee halut, vaikka kaikesta muusta miehessä pidänkin. Saa aina pelätä, että mies orgasmin tullessa saa sydänkohtauksen. En uskalla edes istua hänen naamansa päälle, kun heti alkaa mahdoton ähkinä tuhina.
Kun täällä kirjoitetaan, että mies uhkaa jättää naisen joka on lihonut, niin heti ollaan leimaamassa mies paskaksi ym.
Nyt kun nainen uhkaa jättää miehen samasta syystä, naista kannustetaan ja taputetaan olalle.
Onko ap linjoilla?
Minuakin alkanut seksi ällöttää ja en halua sitä ollenkaan.. miehelle kuitenkin anna kun haluaa... en tiedä miten saan haluni takaisin:/
Näiden kirjoitusten perusteella täällä narisevat nyt 40+ huippukroppaiset ja urheilulliset mimmit, jotka omaa tyhmyyttään ovat menneet nykyisen läskinsä kanssa yhteen. Yhdessä yössäkö se rutjake lihosi? Olisiko voinut laittaa jalat ristiin 20 Kg sitten ja sanoa, että seuraavan kerran irtoaa, kun painoa on 2 kg vähemmän ja sitä seuraavan, kun on -5 kg... Olisi ollut vähän helpompaa sille ihravuorellekin. Helpommalla pääsette, kun annatte lähdöt moiselle. Kyllähän TEIDÄT kuka vaan ottaa, kun ootte huippukroppaisia 40+ oman arvon tuntevia ladyja :).
olen minäkin vuosia "syyllistynyt" tuohon, seksiin vain velvollisuudesta. En muista edes milloin olisin saanut mieheltäni sellaista seksiä että olisin kiihottunut saatikka että olisin saanut itse orgasmin. Siitä on jo vuosia.
Meillä menee homma niin että mies panee mua takaa, oikeastaan kahdesta syystä. Niin hän laukeaa nopeimmin ja toisaalta mun ei tarvitse olla kovin lähellä häntä. Ja jokakerta hän kehuu kuinka ihana pillu minulla on (posliini ja kaikkee) =)
'että näin täällä.
Olen mies ja pitkä suhde takana. Vaimo kehuu kuinka hyvä olen ja hän saa mitä tahtoo. Entä minä? En ole tyytyväinen..miksi? Aina sama kaava. Tyydytän vaimoni ja sitten on minun tehtävä tyydyttää itseni. Näin meillä. Jotenkin tuntuu että intohimo on minulla kadonnut.
En tiedä mistä löydän sen intohimon. En tahdo saada enään orgasmiakaan vaimon kanssa vaikka sen pitäisi olla helppoa miehelle. Helpommin se tulee runkkaamalla, mutta vaimo on mustasukkainen jos runkkaan. Ajattelee varmaan ettei hän ole kiihottava tai haluttava.
Ehkä tämä on normaalia. Minulla on se ongelma, miksi en koe intohimoa vaimoani kohtaan. Vieraat naiset kyllä kiinnostaa :(
tohon ei ole lääkettä, muutakuin rakastajan otto tai ero. Itse en meinaa millään kestää tota kauheaa seksiä, olenkin eroamassa. Uusi mieskin on jo katsottu valmiiksi.