Kaupassa käyty, loppusumma
Kommentit (46)
Miksi noin vähän käytit? Ootko köyhä tai jotain?
Elintarvikkeita+herkkuja ja hygienia-asustepuolelta muutama asia yht.n
40€.
Ap
Ah luulin että 10-henkinen porukka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin vähän käytit? Ootko köyhä tai jotain?
Aika normisumma 1x/vkossa kun käyn eli 220-300€/kerta. Keskellä viikkoa ehkä hevi-ja maitotäydennystä.
Ap
Meillä meni 60e 4 hengen 3 päivän ruokiin. Siinä oli vielä vanhemmille pe lounaaksi pakastepitsat ja pari valmis parillaleipää ( näihin meni n. 15e).
Vierailija kirjoitti:
Ah luulin että 10-henkinen porukka.
Ei, meitä on 3.
Ap
Missä kaupassa kävit ja mitä ostit?
Meni 8€, enkä edes ostanut paljon mitään, vain täydennystä. :(
Ihan normi. Meillä maksoi tänään 223€. Normi viikonloppuostokset. 4 henkinen perhe.
Mulla meni reilu 80e a siitä syö 3 henkeä 3 päivällistä ja 6 henkeä 1x. Lisäksi lounaat ja aamu- iltapaat myös.
Listalla päivällisenä pulled chickeniä, quesadilloja, silppusalaattia ja limejugurttia. Jälkkäriksi mustikkapiirakkaa. Tuosta jää meille vielä jämät toiselle päivälle.
Tänään ja maanantaina päivälliseksi kesäkeittoa ja ciabattaa. Jälkkäriksi kahvia ja keksejä.
Lounas tänään maalaiscroissantit kahvin kanssa, su ei mitään koska syömme ainoan ruuan klo 15. Maanantaina munakasta ja tiistaina vain leivät.
Aamu ja iltapalaksi valinnan mukaan voileipää, jugurttia tai cornflakeseja
Mustikat ja oivariini oli ainoat mitä em oli valmiina.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai valittaja. Kukapa muu näin äärimmäisen fiksuja aloituksia tekisi. "Kysyttävää?"
Ei todellakaan ole. Mulla on viikon ostokset yleensä maksimissaan n 120 euroa. Ei ole varaa enempään.
Jotain on vialla jos menee alle 500 euroa viikossa.
Jaa. Miksi kuvittelet että tällä tiedolla olisi minulle jotain merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai valittaja. Kukapa muu näin äärimmäisen fiksuja aloituksia tekisi. "Kysyttävää?"
Ei todellakaan ole. Mulla on viikon ostokset yleensä maksimissaan n 120 euroa. Ei ole varaa enempään.
Eli sulla on rahaa jäljellä reilun kahdeksan viikon ruokaostoksiin. Mitäs teet sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla on rahaa jäljellä reilun kahdeksan viikon ruokaostoksiin. Mitäs teet sen jälkeen?
En tiedä. Ei mulla ikinä ole ollut ap.n summia laittaa rahaa ruokaan tai ostoksiin.
Mä olen satavarma, että kahdeksan viikon kuluttua valittajan tilille on taas mystisesti ilmestynyt uusi kasa "säästöjä". Niinhän se on käynyt aina ennenkin, jo kymmenet vuodet. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen satavarma, että kahdeksan viikon kuluttua valittajan tilille on taas mystisesti ilmestynyt uusi kasa "säästöjä". Niinhän se on käynyt aina ennenkin, jo kymmenet vuodet. :D
Ei takuulla ilmesty. Myyn nyt kaikkea vanhaa ja katsotaan sitten että mitä tekee.
Minä aikoinani erehdyin luulemaan että ne säästöt hupeni aruban reissuun tai viimeistään sinisen talon ostamiseen. Mutta ei, valiksen aarrearkku se on ihan pohjaton, aina vaan rahaa riittää.
Miinulla meni 9.53 euroa. Siinä 2 päivän ruuat.
Mitä ostit`?
Mun ruokakauppa maksoi 135 € mukana oli 25€ paistinpannu.