Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahaan sattuu ja pierettää! :( MIKSI?

Vierailija
17.09.2012 |

Ihan järkyttävän hajuisia tuhnuja tulee parin minuutin välein! En viitsi vielä siirtyä makuuhuoneen puolelle mädännyttämään miestäni ja lastani.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni ja ihanaa LASTAMME :)



Apua nämä ilmavaivat...eilen illalla oli ihan sama juttu.

Vierailija
2/10 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion nukkua tänään olohuoneessa. mies ja lapsi menivät jo makkariin. minä haisen täällä olohuoneeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähden kakalle. toivottavasti tää loppuu sitten!

Vierailija
4/10 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähden kakalle. toivottavasti tää loppuu sitten!

eipä siltikään helpottanut... No viimeistään aamulla suoleni tyhjentyy toivottavasti kunnolla.

- Ap

Vierailija
5/10 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, oisko syöpä.

Vierailija
6/10 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo helpotti! mutta täällä olohuoneessa pörrää kärpänen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat varmistuksen, niin käy tohtorilla. Muuten apteekista laktoosinpilkkomistabletteja mukaan, kokeile auttaako...

Vierailija
8/10 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla ihan yhtäkkiä? Ei ole aiemmin ollut mitään tälläistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vaan tarvittaessa...

Vierailija
10/10 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt ruisleipää ja kaaliraastetta reilusti.

Onnea vaan miehelle kun joutuu mun vieressä nukkumaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan