Mahaan sattuu ja pierettää! :( MIKSI?
Ihan järkyttävän hajuisia tuhnuja tulee parin minuutin välein! En viitsi vielä siirtyä makuuhuoneen puolelle mädännyttämään miestäni ja lastani.
Kommentit (10)
aion nukkua tänään olohuoneessa. mies ja lapsi menivät jo makkariin. minä haisen täällä olohuoneeessa.
mä lähden kakalle. toivottavasti tää loppuu sitten!
mä lähden kakalle. toivottavasti tää loppuu sitten!
eipä siltikään helpottanut... No viimeistään aamulla suoleni tyhjentyy toivottavasti kunnolla.
- Ap
jo helpotti! mutta täällä olohuoneessa pörrää kärpänen!
Jos haluat varmistuksen, niin käy tohtorilla. Muuten apteekista laktoosinpilkkomistabletteja mukaan, kokeile auttaako...
tulla ihan yhtäkkiä? Ei ole aiemmin ollut mitään tälläistä.
Olen syönyt ruisleipää ja kaaliraastetta reilusti.
Onnea vaan miehelle kun joutuu mun vieressä nukkumaan :)
Miestäni ja ihanaa LASTAMME :)
Apua nämä ilmavaivat...eilen illalla oli ihan sama juttu.