Voihan.. olen raskaana, enkä saa lapsen isää edes puhelimeen..
Vahinkoraskaus, muutamasti tavattu seksin merkeissä. Ollaan kyllä ennestään tuttuja, tai työkavereita. Kerroin miehelle, että olen raskaana. Enää se ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin. Mitä ihmettä mä teen? Auttakaa.
Kommentit (167)
Miten ihmeessä nainen voi pakottaa miehen hankkimaan lapsia?!?!? Eikö miehellä ole aina valta valita laittaako kondomin vai ei. Jos ei halua lapsia - laittaa kondomin. Yksinkertaista. Kaikki muu on tyhmyyttä.
että miehellä ei ole tuon enempää selkärankaa.
Lähes identtisistä lähtökohdista sai alkunsa minun ihana rakas lapseni. Mies on enää kaukainen (huono) muisto. Lapsi taas on elämäni keskipiste ja tarkoitus.
Voimia, mitä ikinä päätätkin tehdä!
Miten ihmeessä nainen voi pakottaa miehen hankkimaan lapsia?!?!? Eikö miehellä ole aina valta valita laittaako kondomin vai ei. Jos ei halua lapsia - laittaa kondomin. Yksinkertaista. Kaikki muu on tyhmyyttä.
Eli jos nainen valehtelee syövänsä pillereitä, se on silloinkin miehen vastuulla ja vika ja tymyyttä :) Ihan uusi teoria tämä tälläinen.
satunnaisissa suhteissa AINA kondomia, sanoi nainen mitä sanoi.
Ja ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi. Kyllä täällä taas oikein kultamammat huutelee.
Miehen ja naisen vastuu on aina yhtä iso.
Eiköhän sitäpaitsi yleensä vahinkoraskaudet saa alkunsa siitä, että molemmat hetken huumassa unohtaa ehkäisyn. Aikuiset vaan kantaa sitten vastuunsa.
Ja ap, kyllä sen isän viimeistään lastenvalvoja kiinni saa.
ei ollut minun syyni. Mies oli kyllä tietoinen, ettei ehkäisyä ole. Aion luultavasti pitää lapsen. En voisi olla miettimättä aborttia. Lapsi tässä elämäntilanteessa, varsinkin ilman isää on melko huono juttu. Mutta selviän kyllä.
Voisiko mies tarvita aikaa miettiä? Odotan yhteydenottoa nyt sitten vaan rauhassa. Mikäli ei kuulu niin ilmoitan päätöksestäni. ap
Eli jos nainen valehtelee syövänsä pillereitä, se on silloinkin miehen vastuulla ja vika ja tymyyttä :) Ihan uusi teoria tämä tälläinen.
jo ihan tautiriskien takiakin.
Idioottimainen mies, jos ei tuota tajua.
Jos mies on niin tyhmä, että antaa lähes ventovieraan naisen huijata itseään, niin saakin kärsiä! Ap:n tapauksessa näin ei nyt kuitenkaan ollut vaan ehkäisemättömyys oli molempien tiedossa.
Ap, et voi pakottaa miestä isäksi mutta ilman muuta hän saa kantaa vastuunsa asiasta. Kun lapsi syntyy, niin yhteys lastenvalvojaan, joka saa selvittää asiaa. Olethan varma, että mies on oikea isäehdokas. Tutulleni kävi niin, että melkein vuoden leikki isää lapselleen, kunnes kävi ilmi, ettei ollutkaan isä. Eikä ollut se seuraavakaan ehdokas. Ja joka kerta seksiä ei kuulemma muiden kanssa ollut...
lapsella on oikeus syntyä tilanteeseen jossa hän on odotettu ja toivottu jäsen perheeseen. Itsekin puhut vahingosta.
vittu te wt-roskat saatte mut näkemään punaista. LAPSI EI OLE MIKÄÄN KOIRANPENTU. Jopa sellaisen hankkimista harkitaan enemmän. Et saatana tee lasta tuohon tilanteeseen. Voiitko ihmisroska ajatella vähän sitä lastakin? Ja lakkaa jakamasta lorttoasi miehille jotka harrastavat seksiä kanssasi ilman ehkäisyä. Mistä vetoa että viina vei, kun et itsekään siitä huolehtinut.
Eli tyhmyyttä on uskoa satunnaista panoseuraa ja vielä tyhmempää on, ettei huolehdi edes sukupuolitautuien varalta.
varma isästä. Ei ole muita vaihtoehtoja. Ja alkoholilla ei ollut asiaan osuutta.
Tiedän, että pystyn tarjoamaan lapselle turvallisen ja hyvän elämän. Odotan miehen yhteydenottoa. Hän saa valita, haluaako meidän elämäämme ja millä tavalla. Aion pitää lapsen ja keskittyä häneen. Lapsia mulla on jo ennestään. Saavat nyt sitten yllätyssisaruksen. En kykene aborttiin. ap
Abortti on pientä sen rinnalla, että miehen pitäisi ostaa ja käyttää kondomeja, edes tuollaisessa satunnaisessa irtosuhteessa.
Niin ja ehkäisyhän naisen puolelta ei voi koskaan pettää, vaan kyseessä on aina naisen salajuoni hankkiutua raskaaksi tahallaan.
Ja abortti on ihan pikkujuttu, johon naisen pitää suostua aina jos mies vaatii. Eihän siinä mihene kehoon kosketa millään lailla, miehestä revitä omaa lapsenalkua ulos vain koska joku on niin perkeleen tyhmä, ettei osaa käyttää kondomia!
Laki ei oikein tunne sellaista käsitettä kuin "isäksi huijattu", vaan laki on lapsen puolella, ja takaa lapselle oikeuden isäänsä monin tavoin, eli lapsi pitää elättää, lapsella on oikeus perintöön jne.
ELi jos ei ole aivan vajaaälyinen mies, niin käyttää sitä kondomia, jos ei tuollaisia vastuita itselleen halua. Kun ihan vaan ylläri ylläri, ne pilleritkin voi pettää. Ja se kondomikin tietysti, sen vaan yleensä kyllä huomaa.
Miten idiootti ap sitten on jos satunnaisessa suhteessa ei vaadi sitä kondomia, jos ei kerran käytä itse muuta ehkäisyä? Ap on siis ihan itse tietoisesti ottanut riskin raskaaksi tulosta, ymmärtäen varmasti itsekin suhteen epämääräisen luonteen.
Eli mitä sen ukon perään huutelet, itse olet itsesi pulaan hankkinut. Luovi nyt sitten myös itse.
No niinpä. AP tiesi, ettei ehkäisyä ole ja tiesi että voi hyvin tulla raskaaksi. Aivan turha vinkua jälkikäteen.
Sääliksi käy lasta jonka molemmat vanhemmat ovat aivottomia idiootteeja. Ilmeisesti AP ei myöskään piittaa omasta terveydestäänkään, kun altisti itsensä mahdollisesti jopa kuolemanvakavalle taudille suostuessaan seksiin lähes tuntemattoman ihmisen kanssa ilman kondomia.
Ihmeellistä teinimeininkiä molemmilta osapuolilta.
Sääliksi käy lasta, todella paljon.
Eihän tämä raskaus ole mikään VAHINKO! Vahinko se voi olla silloin jos ehkäisystä on todella huolehdittu viimeisen päälle, eli esim. naisella pillerit ja miehellä lisäksi kortsu.
Te otitte tietoisen riskin ja oli todennäköistä että tulet raskaaksi. Miten hlvetin tyhmä oikein olet AP??
Harrastat seksiä satunnaisen suhteen kanssa ja kun tulet raskaaksi päätät pitää lapsen. Odotat ressukka vielä, että mies ottaisi asian avosylin vastaan :).
Jos yhtään ajattelet lapsesi parasta, niin tee abortti.
Jokaisella lapsella on oikeus olla kummankin vannhemman haluama. Mies ei halua teistä kumpaakaan.Jos olet niin typerä, et pidät äpärän, niin kasvata ja maksa kulut ihan itse. Valehtelitkö ”ehkäisystä”.
Hohhoijaa. Paremminkin: jokaisella on oikeus elää eikä tulla tapetuksi.
vaan ihan rauhassa. Kenellä on tarve täällä palstallakin vaan mollata toisia, on itsellä pahoja ongelmia.
Mies ei lauennut sisääni, yhdyntä keskeytettiin. Tiedän, että oli tyhmää olla ilman kondomia, mutta siinä huumassa, kun sitä ei ollut, ei ajateltu ihan järkevästi. En silti ole mikään idiootti. Ihan tavallinen ihminen, jolle sattuu virheitä ja erehdyksiä. Olen lapsilleni hyvä äiti. Ja varmasti tällä syntymättömällekin. ap
vahingossa alkunsa saaneita?
toisille näitä vahinkoja käy useampiakin, toisille taas ei koskaan
vahingossa alkunsa saaneita? toisille näitä vahinkoja käy useampiakin, toisille taas ei koskaan
heillä sama isä. ap
Jos ehkäisy oli käytössä, niin päätät pidätkö lapsen vai et. Päätöksen jälkeen ilmoitat miehelle miten asia on ( tekstiviestillä, sähköpostilla tai vaikka kirjeellä, jos mies ei puheluihin vastaa).
Jos pidät lapsen niin lähetä miehelle vaikka kirje tai sähköposti, jossa kerrot tilanteen ja pyydät häntä ottamaan yhteyttä ja kertomaan haluaako olla jollain tavalla lapseen yhteydessä ( lapsen etuhan on tuntea isänsä, jos ei se mikään nutcase ole).
Jos mies ei halua olla tekemisissä, mutta sinä haluat hänet merkittävän lapsen isäksi, niin lastenvalvoja kyllä auttaa.