Voihan.. olen raskaana, enkä saa lapsen isää edes puhelimeen..
Vahinkoraskaus, muutamasti tavattu seksin merkeissä. Ollaan kyllä ennestään tuttuja, tai työkavereita. Kerroin miehelle, että olen raskaana. Enää se ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin. Mitä ihmettä mä teen? Auttakaa.
Kommentit (167)
Tämä testamentti on tehty vuoden alussa pankin lakimiehen kanssa. Ja huijausvauva saa 50 prosentista 25 % ja oikea, rakkauslapsi 75 %
todella kylmältä, huijausvauva ja oikea rakkauslapsi. Sen lapsenko tästä pitää kärsiä, sitäkö on oikeus nimitellä, senkö syytä tämä kaikki on. Olet kuvottava!
kärsi... ja jotenkin ymmärtää että tällaiset asiat voi nostaa pintaan kaikenlaisia tunteita, ihan kaikille. Sanat on vain sanoja. lapsi kärsii jos häntä ei hoideta hyvin ja rakasteta. kai tuollakin lapsella on se vastuullinen äiti?? Vai testamentillako lasten hyvinvoinnista huolta pidetään? On todella surullista että lapsen syntymä herättää vihaa, ja toivon todella ettei kukaan lapsi vihaa tuntisi, siksi olisikin tärkeää että lapset saa syntyä tarpeeksi toivottuina. Ja ne jotka syntyvät vähemmän toivottuina, saisivat paljon tukea elämäänsä. Mut tässäkin ketjussa huomaa et usein "olapsen paras" on äidin keino purkaa omia asioitaan.
Tämä testamentti on tehty vuoden alussa pankin lakimiehen kanssa. Ja huijausvauva saa 50 prosentista 25 % ja oikea, rakkauslapsi 75 %
todella kylmältä, huijausvauva ja oikea rakkauslapsi. Sen lapsenko tästä pitää kärsiä, sitäkö on oikeus nimitellä, senkö syytä tämä kaikki on. Olet kuvottava!
haluta säilyttää edes kotinsa ehjänä eikä availla ovia joillekin satunnaisille baarisussuille että voivat ruveta kantamaan sitä yhteistä oamisuutta pihalle. Mitään tahdikkuutta kun tuskin kannattaa näiltä naisilta odottaa, kokemuksen perusteella. Leskellä ja hänen lapsellaan/lapsillaan on oikeus jatkaa rauhassa elämäänsä ja surra surunsa ilman ulkopuolisia. Tuollainen testamentti on erittäin ymmärrettävä. et ole itse tainnut olla tuossa tilanteessa.... Lapsi ei kärsi yhtään siitä jos jää ilman perintöä. Eihän isällä mitään perittävää välttämättä edes ole. Ëikä lasten perustarpeisiin todellakaan kuulu perintöjen odottaminen ja saaminen. Se on katkerien aikuisten ongelma. Sen sijaan leski kyllä taatusti kärsii siitä jos pitää hajoittaa yhdessä rakennettu koti ja yhdessä tienattu omaisuus. Jo puolison menettäminen on hirveää.
perinnönjakoa, vaan viattoman lapsen nimittelyä.
En muista miten se on muotoiltu testamentissa. Jotenkin xxx ei saa mitään. Mutta lakiosuuden eli puolesta omaisuudesta 25 % saa, jos sitä aikanaan hakee.
Vaimohan ei peri miestään, vaan omistaa esim. puolet talosta ja pankkitalletuksista. Vaimolle jäisi siis miehen kuollessa puolet omaisuudesta ja toisen puolikkaan siitä yhteisestä omaisuudesta perii lapset tasan, ellei testamentilla toisin määrätä. Voidaan siis pienentää jonkun lapsen osuutta lakiosaan (50% siitä mitä muuten saisi) ja _toivoa_, ettei sitäkään vastaanottaisi eli luopuisi perinnöstä. Mutta tämän päättää vain se lapsi itse.
Avioehdolla ja oamisuusjärjestelyillä voitaisiin tilannetta muuttaa, vaimoahan tuo perheen ulkopuolella asuva lapsi ei peri. On myös henkivakuutuksia, joissa voi vapaasti määritellä edunsaajan/-saajat ja jättää tuon avioliiton ulkopuolisen lapsen siis pois.
mutta sä et vaikuta penaalin terävimmältä kynältä.
mä en sulle toivoisi sitä ensimmäistäkään lasta. Jossain ensimmäisissä viesteissäsi sanoit ihan selvästi, että
"Lapsi tässä elämäntilanteessa, varsinkin ilman isää on melko huono juttu. "
eli koita nyt edes päättää se, onko asia hyvä vai huono juttu. Kovin hyväksi se muuttui vasta kun sait täällä muutakin kuin pään silitystä ja miehen moittimista osaksesi.
Etkö vähän jo itsesikin mielestä ole niljainen tuossa takinkääntelyssäsi.
Sinuna en hirveästi kommentoisi muiden älykkyydestä:D
Se on kyllä totta, että av:lta saa päivän naurut
Siis et usko, miten tekstisi koskettaa minua.
Todellakin, olen yrittänyt tukahduttaa näitä tunteita ja miehen puhumattomuus on ollut todella huono asia. Siksi aika ajoin sitten hermostun ja ahdistun ihan täysin. Tunnen NIIN suurta vihaa tätä naista kohtaa, välillä taas sääliä, ei hänellä voi olla asiat kohdillaan, jos pitää lapsen avulla yrittää pitää mies.
Mun on pakko tallentaa nämä tekstisi wordille ja lukea, kun tulee sellainen olotila, että mistään ei tule mitään :). Oikein paljon kiitoksia fiksuista neuvoistasi!!
Mua liikuttaa suuresti se jos saat apua mun kokemuksista ja selviät vähemmillä tuskan vuosilla:) Jokainen elämämme päivä on kuitenkin korvaamattoman arvokas. Kaikkien tahoillamme. Jo lopulta ollaan kaikki muisto vain. Rakkautta ja kaikkea hyvää jokaiseen päivääsi:)jatkaa tätä hyvin henkilökohtaista kaksinjuttelua yksityisesti vaikak sähköpostilla. AV on julkinen keskustelupalsta. Tuntuu jotenkin vaivaannuttavalta seurata tällaista yhtäkkiä intiimiksi mennyt kahdenkeskistä juttua sivusta.
Kiitos että saan seurata. Aina sitä miettii, että mitä jos itselle kävisi näin (petturiukko kun on).
Miten ihmeessä nainen voi pakottaa miehen hankkimaan lapsia?!?!? Eikö miehellä ole aina valta valita laittaako kondomin vai ei. Jos ei halua lapsia - laittaa kondomin. Yksinkertaista. Kaikki muu on tyhmyyttä.
Moni nainen ei edes suotu seksiin kondomin kanssa. Toiseksi kuka käyttää suhteessa kondomia? Sitä käytetään vain tuntemattomien kanssa. Kondomi ei myöskään ole luotettava. Se voi hajota. Onko se silloinkin miehen vika? Mutta sitten tapahtuu tätä paljon että nainen jopa hajottaa kondomin. Onpas suomessa käynyt jopa niin että nainen menee kaivamaan kondomin roskista ja ottaa spermaa sisäänsä.Jos nainen haluaa pennun niin siitä vaan. Mutta mies ei siitä ole missään vastuussa. Jos ennen seksiä oltiin sovittu että ei lapsia niin naisenkin velvollisuus on sitä noudattaa. Eli käyttää ehkäisyä.
Sen sijaan tiedän montakin miestä, joka ei kumia käytä.
Siis et usko, miten tekstisi koskettaa minua.
Todellakin, olen yrittänyt tukahduttaa näitä tunteita ja miehen puhumattomuus on ollut todella huono asia. Siksi aika ajoin sitten hermostun ja ahdistun ihan täysin. Tunnen NIIN suurta vihaa tätä naista kohtaa, välillä taas sääliä, ei hänellä voi olla asiat kohdillaan, jos pitää lapsen avulla yrittää pitää mies.
Mun on pakko tallentaa nämä tekstisi wordille ja lukea, kun tulee sellainen olotila, että mistään ei tule mitään :). Oikein paljon kiitoksia fiksuista neuvoistasi!!
Mua liikuttaa suuresti se jos saat apua mun kokemuksista ja selviät vähemmillä tuskan vuosilla:) Jokainen elämämme päivä on kuitenkin korvaamattoman arvokas. Kaikkien tahoillamme. Jo lopulta ollaan kaikki muisto vain. Rakkautta ja kaikkea hyvää jokaiseen päivääsi:)jatkaa tätä hyvin henkilökohtaista kaksinjuttelua yksityisesti vaikak sähköpostilla. AV on julkinen keskustelupalsta. Tuntuu jotenkin vaivaannuttavalta seurata tällaista yhtäkkiä intiimiksi mennyt kahdenkeskistä juttua sivusta.
Kiitos että saan seurata. Aina sitä miettii, että mitä jos itselle kävisi näin (petturiukko kun on).
paljon vaikeampaa on käsittää omien tekjensa kipeät seuraukset muille. Äitiys on tälläkin palstalla vallankäyttökeino jolla lyödään surutta. Ja arvotetaan kenen tunteet ovat oikeita ja kenen ei. Ja sellaista ei saisi olla olemassakaan kuin vääryyttä kokeva ja siitä ahdistuva mies saati että olisi vielä puokisokin jolla on tunteet. Vain ÄITI on oikeassa. Aina. ja oiketettu kaikkeen. Ja muut ovatkin sitten syyllisiä kaikkeen mikä ÄITIÄ ei miellytä.
Totuus on että ajattelu k"llin ehdoilla vie miehen helposti tuhon tielle. Aivoilla ajatteleva mies on taas paljon viisaampi ja selviää elämässään paremmin.
Kannattaisi miesten miettiä onko p"llu tosiaankin niin arvokas asia, että sen edestä kannattaa ottaa riski miehen oman omaisuuden puolittumisesta tai maksaa 18 vuotta elastusmaksuja jotka vaikeuttavat miehen elämää, esimerkiksi joidenkin harrastusten osalta? Elatusmaksuja joutuu maksamaan vaikka mies ei enää olisikaan suhteessa naisen kanssa.
ap sitten, mihin olette päätyneet. Olisi kiva kuulla. Tämä ketju on mennyt vaan vähän asian vierestä. Mutta paljon tsemppiä.
Jepjep, ei aitaa...
Sinuna en hirveästi kommentoisi muiden älykkyydestä:D
Tässä panaalin terävin kynä taas kommentoi:)
Aikuinen mies kyllä osaa soittaa sulle jos asiaa on.
Ja kyllä tietää, että olet tavoitellut.
tehdä jos mies ei vastaa puhelimeen (on joko paniikissa tai sitten ei haluakaan kuulla sinusta).
Yrittäisin ehkä lähettää vielä viestiä. Jos ei vastaa niihinkään, antaisin olla.
Nyt sinun tehtävänäsi on päättää, pidätkö lapsen vai teetkö abortin. Sen mukaan sitten jatketaan.
se tarvitsee aikaa sulatella uutista
Jokaisella lapsella on oikeus olla kummankin vannhemman haluama. Mies ei halua teistä kumpaakaan.Jos olet niin typerä, et pidät äpärän, niin kasvata ja maksa kulut ihan itse. Valehtelitkö ”ehkäisystä”.
Mies kannattanee jättää omaan rauhaansa ja alkaa järjestelemään omaa elääsi. Tsemppiä vielä!
Jos teet lapsen ilman suostumusta.
sillä siitä pääsee... ja mitä vikaa. ei ole mun mielestä ainakaan murha yms. vaan ratkaisu
haluta säilyttää edes kotinsa ehjänä eikä availla ovia joillekin satunnaisille baarisussuille että voivat ruveta kantamaan sitä yhteistä oamisuutta pihalle. Mitään tahdikkuutta kun tuskin kannattaa näiltä naisilta odottaa, kokemuksen perusteella. Leskellä ja hänen lapsellaan/lapsillaan on oikeus jatkaa rauhassa elämäänsä ja surra surunsa ilman ulkopuolisia. Tuollainen testamentti on erittäin ymmärrettävä. et ole itse tainnut olla tuossa tilanteessa.... Lapsi ei kärsi yhtään siitä jos jää ilman perintöä. Eihän isällä mitään perittävää välttämättä edes ole. Ëikä lasten perustarpeisiin todellakaan kuulu perintöjen odottaminen ja saaminen. Se on katkerien aikuisten ongelma. Sen sijaan leski kyllä taatusti kärsii siitä jos pitää hajoittaa yhdessä rakennettu koti ja yhdessä tienattu omaisuus. Jo puolison menettäminen on hirveää.