Mitä ajatttelisit jos naapurisi laittaisi terassille ulkoporeammeen?
Kommentit (27)
Naureskellaan että isännät hankkii jos vaikka lohkeaisi paremmin ja emännän muija kavereiden tiirailu.
Mä menisin heti viinipullo kädessä kysymään, milloin saan tulla poreisiin! Mun kaverilla on terassilla omakotitalon pihalla. Se fiilis kun marraskuussa katsot tähtitaivasta, istut lämpimissä poreissa ja ilma on kuitenkin jo viileää...
En mitään. Meillä on uima-allas pihalla.
Asumme omakotitalossa ja täällä tontit ovat noin 3500-5500 m2 kokoisia, eli naapuri voi hommata vaikka mitä pihalleen ihan rauhassa. Itse asiassa yhdellä naapurilla taitaa joku ollakin pihalla, mutta ei se meille näy.
Mies on joskus haaveillut, että tekisi jonkun vesisysteemin pihalle, mutta laskeskeli, että ei siinä kuitenkaan kukaan muu kuin hän koskaan kävisi. Sisällä olevassa poreammeessakaan ei ole ollut ruuhkaa sitten sen muutaman ensimmäisen viikon jälkeen, kun se meille tuli vuosia sitten. Minä olen ollut ammeessa ehkä kolme kertaa ja en välitä siitä yhtään. Lämmitän mielummin ihanan puusaunamme ja löhöän siellä koivet kohti kattoa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko itse harkita sellaisen hankkimista?
Ei kiinnosta hankkia omaa sellaista, eikä kyllä sekään jos naapuri hankkii itselleen.
Ajattelisin että poreamme tuo terveisiä 90-luvulta ja kiittäisin niistä.