Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2- ja 4-vuotiaiden poikien äiti totesi, etten tiedä äityydestä mitään

Vierailija
17.09.2012 |

kun mulla on vain rauhallisia tyttöjä (8v ja 12v). Hmph!

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät takuulla pengo kylässä oleessa kaappeja tai sylje kenenkään päälle!

Kyllä mä vaan silloin aikanaan jouduin toteamaan, että on kaksi vaihtoehtoa: joko ei kyläillä tai sitten tapahtuu tuhoja. Ei kolmea vilkasta pikkupoikaa yksinkertaisesti voi vahtia.

Ilmeisesti sulla ei ole lapsia, jotka eivät pysy lähelläsi tai tottele käskyjä. Tai jotka juoksevat kaikki eri suuntiin. Voishan sitä tietysti istua yhden päällä ja pitää kahta käsistä, mutta kun sitten ne huutavat ja parkuvat ja tappelevat niin kamalasti että ei ainakaan keskustelusta tule mitään. Ai niin ja pitää olla suojakäsineet etteivät pure.

Mutta kuten sanottu, tollasistakin lapsista tulee fiksuja ihmisiä. Yks aloittelee ylioppilaskirjoituksia, toisella on vähän päälle 8 keskiarvo ja kolmannella 9. Ja saavat lähinnä kehuja olemisestaan ja elämisestään. Niin että miksi olisin turhia stressannut silloin kun olivat pieniä?

t. se neljän pojan äiti

Vierailija
2/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä katselet vain ylimielisesti sivusta kun tämä poikien äiti on kahden uhmaikäisen taaperon kanssa kovilla... Ei ihme että tulee tokastua vähän kovemmin. Voit olla muutenkin äitien keskuudessa aika luotaantyöntävä olio jos luulet jotenkin "kasvattaneesi" lapsien luonteesta tuollaisen. Rauhallisuus ei ole aina pelkkä hyve....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on kaikkea muuta kun rauhallinen keskimmäinen tyttö ja vielä nykyään se pieni poikakin:) sammakoita pääsee suusta, ei kannata välittää.. mutta mikään ei ole tyhmempää kuin toisen äitiyden vähättely

Vierailija
4/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ihme, sillä tuon ikäiset pojat ovat usein aikamoisia paimennettavia.

Vierailija
5/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä katselet vain ylimielisesti sivusta kun tämä poikien äiti on kahden uhmaikäisen taaperon kanssa kovilla... Ei ihme että tulee tokastua vähän kovemmin. Voit olla muutenkin äitien keskuudessa aika luotaantyöntävä olio jos luulet jotenkin "kasvattaneesi" lapsien luonteesta tuollaisen. Rauhallisuus ei ole aina pelkkä hyve....

Vierailija
6/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin meillä.

Eikä ihme, sillä tuon ikäiset pojat ovat usein aikamoisia paimennettavia.

Vierailija
7/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen aistii kilometrien päähän! Ainakin itse olen ollut tukemassa ja myötäelämässä pikkulasten äitejä niiden raskaassa elämän vaiheessa...eli joo ylimielisyys on vika, jos sellaisen omaa... 2

Vierailija
8/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luonnollisestikaan eivät käyttäydy samalla tavalla kuin 2- ja 4-vuotiaat... enää...

ap

aika luotaantyöntävä olio jos luulet jotenkin "kasvattaneesi" lapsien luonteesta tuollaisen. Rauhallisuus ei ole aina pelkkä hyve....

Vierailija
9/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap utelee

niin sen aistii kilometrien päähän! Ainakin itse olen ollut tukemassa ja myötäelämässä pikkulasten äitejä niiden raskaassa elämän vaiheessa...eli joo ylimielisyys on vika, jos sellaisen omaa... 2

Vierailija
10/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha sanoa, että muistat kuinka raskas vaihe tuo on, ja kyllä se helpottaa, kun toinen hokee kuin helppoa sun elämäs on ollut aina?

Vierailija
11/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootas mä arvaan, että katselet ylimielisenä? Kauhean syvälle en voi mennä ajatusmaailmaasi, kun kerrot vain mitä kahden pojan äiti oli sinulle sanonut. Olen vain huomannut tuttavapiirissä tällaisen ongelman, että monet ns rauhallisten lasten vanhemmat keräävät ylpeyttä itseensä lapsen luonteen takia, joka on minusta ihan hullu ajatus...Ja sanoit aluksi että sinulla on kaksi rauhallista tyttöä? 2

Vierailija
12/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät vedä uhmäikäisten tavoin itku-potku-raivareita kaupan karkkihyllyn edessä. Ja kyllä, olen opettanut lapsilleni käytöstapoja, niitä voi muuten opettaa poijillekin, tiedoksi vaan.

ap

Ja sanoit aluksi että sinulla on kaksi rauhallista tyttöä? 2

Vierailija
13/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisit sanoa tälle ystävällesi että opettaisi käytöstapoja pojilleen? Olivatko tyttsi omaksuneet jo kaikki nuo tavat 2 ja 4-vuotiaina? 2

Vierailija
14/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on haastavampaa kuin toisilla. Ikävästi sanottu, vaikka ymmärrän, että noin sanoneella on tällä hetkellä raskasta.

Vierailija
15/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta onkin luonnollista, että 2- ja 4-vuotiaat SUKUPUOLESTA RIIPPUMATTA eivät osaa vielä kaikkia sääntöjä. Itse ne lapsilleni opetin, enkä istunut huokailemassa kuinka mahdottomia ne veitikat ovat. Kun ei niille pojille mitään voi, toista se ois tyttöjen kanssa.

ap

haluaisit sanoa tälle ystävällesi että opettaisi käytöstapoja pojilleen? Olivatko tyttsi omaksuneet jo kaikki nuo tavat 2 ja 4-vuotiaina? 2

Vierailija
16/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, olen opettanut lapsilleni käytöstapoja, niitä voi muuten opettaa poijillekin, tiedoksi vaan.

ap

Vierailija
17/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootas mä arvaan, että katselet ylimielisenä? Kauhean syvälle en voi mennä ajatusmaailmaasi, kun kerrot vain mitä kahden pojan äiti oli sinulle sanonut. Olen vain huomannut tuttavapiirissä tällaisen ongelman, että monet ns rauhallisten lasten vanhemmat keräävät ylpeyttä itseensä lapsen luonteen takia, joka on minusta ihan hullu ajatus...Ja sanoit aluksi että sinulla on kaksi rauhallista tyttöä? 2

Ei ole itsestäänselvyys, että lapset osaavat käyttäytyä joka paikassa. ON ihan oikeasti vanhempien ansiota, jos lapset ovat rauhallisia, joka usein tarkoittaa samaa kuin hyväkäytöksisiä. Ap, nosta itsellesi vain hattua, olet suoriutunut hyvin. Itselläni on monta lasta ja kyllä se on vaatinut vuosien väännön että nykyään keräävät välillä käytöksestä kehuja. Rauhallisuudesta ei ollut tietoakaan taaperona :)

Vierailija
18/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta onkin luonnollista, että 2- ja 4-vuotiaat SUKUPUOLESTA RIIPPUMATTA eivät osaa vielä kaikkia sääntöjä. Itse ne lapsilleni opetin, enkä istunut huokailemassa kuinka mahdottomia ne veitikat ovat. Kun ei niille pojille mitään voi, toista se ois tyttöjen kanssa.

ap

Minä kun ymmärsin, ettei ole. Mutta nyt kuitenkin esität siinäkin niin suurta asiantuntijaa, vaikka sinulle ei ole asiasta mitään kokemusta!

Vierailija
19/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olitko ensin kommentoinut jotenkin hänen poikiensa kasvatusta?

Vierailija
20/76 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullakin ilmeisti hankala kasvattaa lapsiasi?

Sieltähän sitä ylimielisyyttä jo puskee :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi