Mistä tulee lyhenteet ap ja av?
Kommentit (22)
ja jos et tjua vieläkään, hae haulla
Näköjän on aivan se ja sama mitä täällä kysyy niin aina tommosia kolmosia riittää. Kiitos ja anteeks.
on tyhmä. Tosi tyhmä kommentti. Ole hiljaa, jos et mitään rakentavaa keksi kirjoittaa!!!
on tyhmä. Tosi tyhmä kommentti. Ole hiljaa, jos et mitään rakentavaa keksi kirjoittaa!!!
ja hiljaa olen kokoajan. Mun ei tarvitse läpistä, kun kirjoitan. Uskomatonta?, mutta totta!
ja hiljaa olen kokoajan. Mun ei tarvitse läpistä, kun kirjoitan. Uskomatonta?, mutta totta!
[/quote]
Opettele äidinkieli
Opettele äidinkieli
ja otsikkoon kirjoittaminen -3-
alkuperäinen ja aihe-vapaa.
Siis alkuperäinen kirjoittaja. Eli jos ketjun aloittaja vastaa aloittamaansa ketjuun, hän käyttää allekirjoitusta "ap".
mä en ikinä silloin aikoinani ois kehdannu edes kysyä tommosia ja sitä paitsi noi kin lyhenteet on aika simppeleitä ja ihan normaalilla järjenjuoksulla varustettu ihminen niiden alkuperän keksii aika äkkiä.
Ja sitä paitsi, kolmonen oli oikeessa :)
Hei ei oo kivaa olla ilkee! Ollaan kaikille kavereita tää on kiva palsta, eiks nii? Jos on paha mieli nii kannattaa laskee kymmenee ennenkun kirjottaa mitää, jooko? oikeesti tylsää lukee tommosii tylytyksii, vai mitä, eiks ookkii?
Hei ei oo kivaa olla ilkee! Ollaan kaikille kavereita tää on kiva palsta, eiks nii? Jos on paha mieli nii kannattaa laskee kymmenee ennenkun kirjottaa mitää, jooko? oikeesti tylsää lukee tommosii tylytyksii, vai mitä, eiks ookkii?
Mene plussa halipusittelemaan ja tukea saamaan, jos sellasta oot vailla. Av ei oo halipusupalsta.
kolme, neljä, viisi, kuusi, seitsemän, kahdeksan, yhdeksän, kymmenen...
Mene plussa halipusittelemaan ja tukea saamaan, jos sellasta oot vailla. Av ei oo halipusupalsta.
Ok - selkkis. Taidat olla harvinaisen tyhmä ja ikävä ihminen sen perusteella, mitä täällä tylytät. Onnea valitsemallasi tiellä, sitä tulet tarvitsemaan.
harvoin "tykkään", mutta sillon kun aihetta.
mullekin selkes vasta. Ja olen kyllä ihan välkky ihminen muuten, ja täällä jo muutaman vuoden silloin tällöin roikkunut. Että ei välttämättä selviä ihan itsestään. Rohkea kysyjä syö muutakin kuin rokkaa :)
no mieti kaks kertaa, et voi olla niin tyhmä, ettet tajua ja jos et tjua vieläkään, hae haulla
aikuiset ihmiset, ...vai???
Eihän kaikki hoksaa/osaa googlata. Mutta aivan sama mulle, ettei kaikki osaa samaa mitä mä, voipahan tuntea itsensä edes jossain osaavaksi.
Ois vähän hirveetä, kun kaikki olis yhtä taitavia nettailussa.
mullekin selkes vasta. Ja olen kyllä ihan välkky ihminen muuten, ja täällä jo muutaman vuoden silloin tällöin roikkunut. Että ei välttämättä selviä ihan itsestään. Rohkea kysyjä syö muutakin kuin rokkaa :)
epäilyttää sun välkkyytes
epäilyttää sun välkkyytes
turhaan te täällä roikutte, ja aamulla pitää jaksaa kouluun.
panna teitä "ei niin välkkyjä" ja "väljä toosaisia" Terv 20/6
alkuperäinen ja aihe-vapaa.