35 vuotiaat. Millainen elämäntilanne sinulla on?
Kommentit (37)
Naimisissa, ei lapsia. Täydellinen irtiotto, jätettiin duunit, myytiin kaikki. Nyt matkustellaan ympäri maailmaa ja nautitaan elämästä ja toisistamme.
2 lasta, omakotitalo, vakiduuni ja yliopistolla opiskelen samanaikaisesti. Mies ja lapset on rakkaita, pari hyvää ystävää on myös.
Olen kovin onnellinen, vuorokaudessa ei vaan meinaa tunnit riittää..
Ok-talo, ei lainaa.
Vakityö.
Tässähän tämä.
Naimisissa, ei lapsia. Täydellinen irtiotto, jätettiin duunit, myytiin kaikki. Nyt matkustellaan ympäri maailmaa ja nautitaan elämästä ja toisistamme.
notkut vauva lehden palstalla aamu puoli seiskalta....?
Onnellisessa avioliitossa elämäni rakkauden kanssa, yksi lapsi. Asumme vuokralla, säästämme, katselemme rauhassa sopivaa ostettavaa asuntoa. Vakityö, ihan mukiinmenevät tulot. Onnellinen! =)
Aivan ihana mies, velaton okt, velkainen merenrantatontti minne pitäisi alkaa rakentamaan mökkiä.
Koiran kanssa lenkkeilen ja kissan kanssa loikoilen takkatulen ääressä.
Itse olen työttämänä ja pitäisi alkaa pikkuhiljaa löytämään suuntaa minne lähden työelämässä.
Hyvinkin onnellisia ollaan, rahat riittävät arkeen ja matkusteluun.
Ollaan alettu miehen kanssa taas huomioimaan toisiamme ihan erilailla ja rakkaus kukoistaa.
Vakituinen työpaikka, parin vuoden päästä velaton omakotitalo. Vapaa-aika kuluu harrastusten parissa; kesäisin ajelen moottoripyörällä ja talvella matkustelen kaukomailla. Olen onnellinen ja tyytyväinen elämäntilanteeseeni, mitään en haluaisi muuttaa.
notkut vauva lehden palstalla aamu puoli seiskalta....?
mutta myöskin matkustelevana ihmisenä ymmärrän, että maapallo on jaettu aikavyöhykkeisiin. Kello ei ole ehkä puoli seitsemän siellä mistä tämä henkilö kirjoittaa...
Uudehko omakotitalo, mielenkiintoinen työ. Sopivasti ystäviä ja harrastuksia niin itsellä, miehellä kuin lapsellakin. Tulot ihan kohtuulliset, asuntolainan makselun lisäksi pystytään myös matkustamaan ja tekemään isompia hankintoja ilman mahdotonta pennin venyttämistä. Tällä hetkellä elämässä kaikki niin kohdallaan kuin olla ja voi, mikä vaikeampien aikojen jälkeen tuntuu ihanalta!
Naimisissa lasteni isän kanssa, yhdessä 13v. Lapsia 3. Vakituinen työ, palkka pieni. Miehellä hyvät tulot, joten rahatilanne ok. Löytyy talo, autot, vene. Vähän lainaa talosta. Parisuhde hyvä ja rakastan miestäni paljon, vaikka toki pieniä alamäkiäkin välillä on. Liikuntaa harrastetaan. Elämä on kiireistä ja onnellista.
Eronnut, 2 lasta (6 ja 11v.)
Asutaan vuokralla rivarissa. Oma auto on ja vähän pankkitalletuksia. Taloudellisesti pärjäillään kun olen tiukkana. Keväällä sain maisterin tutkinnon valmiiksi aiemman amk-tutkinnon lisäksi. Tällä hetkellä työtön ja katselen mihin suuntaan elämä kuljettaa. Lasten harrastukset vie paljon aikaa, tosin nautin siitä kun lapset on onnellisia ja saan itsekin tutustua uusiin ihmisiin sitä kautta. Omalla ajalla ulkoilen ja teen käsitöitä. Kaikesta yksin vastaaminen on välillä rankkaa mutta tähän on jo tottunut.
Haaveilen parisuhteesta vielä jonain päivänä, sitten kun aika on sopiva :)
Vakiduuni, asumme vuokralla okt, keskityn lähinnä lapsiin. Haaveena opiskelu.
Vakiduuni, asumme vuokralla okt, keskityn lähinnä lapsiin. Haaveena opiskelu.
Yhdessä ollaan oltu 13v, naimisissa 8v. Kumpikin vakitöissä, vapaa-ajalla harrastetaan, kokkaillaan, ostettiin juuri mökki, matkaillaan paljon, elämä on tätä nykyä aika helppoa ja mukavaa :)
Aika tasaisen ruuhkaista elämää kaikkiaan. Peruspalaset hallussa.
Hyvä parisuhde (naimisissa 9 v., yhdessä 13 vuotta), olemme läheisiä sielun kumppaneita ja seksielämäkin taas ihan virkeää, kun pahimmista stresseistä on selvitty.
Asumme ehkä hieman yli tulotasomme (arvostettu asuinalue lähellä isoa kaupunkia, uudehko omakotitalo), sillä olemme nipinnapin keskituloisissa töissä. Koulutukset amk, työt joustavat perhe-elämän tarpeisiin oikein hyvin, vaikka mies jonkun verran joutuukin matkustamaan. Olemme kokonaisuuteen tyytyväisiä.
Lapsia 2 (3- ja 8-vuotiaat), kolmas... se ensimmäinen.. menehtyi vakavaan sairauteen, joten elämään on kuulunut todella iso, iso kriisi, joka ei voi olla vaikuttamatta aina välillä. Elämä on jatkunut, mutta jos tulee vastoinkäymisiä, niin jotenkin ne aina yhdistyvät ja on vaikea kestää.
Elämämme on hyvin intensiivistä ensin lapsen menetyksen kriisin keskellä, sitten taloa rakentaessa, nyt lasten harrastusten kanssa. Nautimme arjesta, mutta välillä on todella vähän aikaa hoitaa kotia, kotityöt seisovat. Meillä on joskus todella sekaista (ei kuitenkaan sotkuista) Minua ei kiinnosta sisustaminen tai muoti, vaan keskitän mielenkiintoni lasten harrastuksiin, terveelliseen ruokavalioon, liikuntaan. (Mielummin teen itse ruoan alusta loppuun ja jätän imuroimatta kuin imuroin ja puunaan ja sitten haen valmista ruokaa)
Minulla on muutama hyvä ystävä, joita kuitenkin näen aivan liian harvoin. Enemmän meillä pariskuntaystäviä, mutta vähänpä heidän kanssaankaan on viime aikoina tullut nähtyä. Me kun rakensimme ensin, sitten alkoivat muut rakentaa :)
Eniten kaipaisin virkistystä elämään: sosiaalisia kontakteja, se osa-alue on elämässäni perhe-elämän myötä vain kuihtunut...
Naimisissa onnellisesti 6v, yhdessä 8v. 3 lasta. Paritalopuolikas pk-seudulla, joka ehkä vähän liian kallis tulotasoomme, vaikka on ihan tavallinen ja vanha talo, mutta eipä pienempään mahduta, eikä halvemmalla täältä saa. Vakituinen, pienipalkkainen työ, vaikka koulutus maisteri. Mies AMK. Hyvä elämä joka tapauksessa.
naimisissa vuoden verran, ei lapsia. Lähes täysin maksettu kerrostalokolmio Helsingissä, molemmilla hyvät työpaikat, minä gradua vailla valmis.