Mikä on valttisi en ole koskaan - leikissä
Kommentit (71)
Mutta voisin kokeilla mm. en ole koskaan käynyt kanarialla ja myös en ole koskaan sylkenyt suihinoton yhteydessä spermaa pois suustani vaan niellyt aina kaiken... irtoaiskohan pisteitä...
kaksipyöräistä moottoriajoneuvoa.
En ole koskaan syönyt purkillista jugurttia tai viiliä. Olen syönyt jugurttia n teelusikallisrn koko elämäni aikana, viiliä en ole edes maistanut.
pelannut pleikkaria. Olen 21-vuotias ja tämä lienee hyvin epätyypillistä ikäisilleni.
ja en ole koskaan ollut parisuhdelomalla.
tosin tämä valttini romuttuu pian, kun isovanhemmistani ensimmäinen kuoli juuri.
En ole koskaan syönyt purkillista jugurttia tai viiliä. Olen syönyt jugurttia n teelusikallisrn koko elämäni aikana, viiliä en ole edes maistanut.
,
...mutta
- en ole koskaan harrastanut 69:ä
- en ole koskaan saanut orgasmia muun kuin itseni seurassa
- en ole koskaan ollut bodypumpissa
- en ole koskaan tehnyt nakkikeittoa
Niin ystäväpiirisi lienee aika valikoitunutta, jos todella vedät pisteet tuolla kotiin...
Mäkään en ole koskaan ajanut mopoa tai prätkää!
,
No etten ole ollut naimisissa. (Vaikka tää yleistä onkin, niin tuntuu, että ikäluokassani yli 40v. melkein kuitenkin outolintu)
Tai etten ole ollut suhteessa, jossa ei olisi ollut henkistä tai fyysistä väkivaltaa.
Ja etten ole käynyt Ruotsia kauempana.
En ole ollut lentokoneessa..
Siinä nyt alkuun.
Käynyt kanarialla tai sylkenyt pois.
Niin ystäväpiirisi lienee aika valikoitunutta, jos todella vedät pisteet tuolla kotiin...
Minäkään en ole koskaan pessyt ikkunoita enkä ole tehnyt nakkikeittoa :) Siinä meni jonkun pojot ainakin..
En ole myöskään koskaan maistanut muita kaloja kuin lohta ja tonnikalaa.
Mutta voisin kokeilla mm. en ole koskaan käynyt kanarialla ja myös en ole koskaan sylkenyt suihinoton yhteydessä spermaa pois suustani vaan niellyt aina kaiken... irtoaiskohan pisteitä...
etenkään jälkimmäinen, minusta sperma maistuu hyvältä
En ole koskaan saanut sakkoja.
En ole koskaan syönyt oliiveja.
(No joo, sitä en kehtaisi oikeasti kertoa.)
Enkä ole koskaan käynyt Helsingissä tai etelänlomalla.
Kortti ollut 20v.